Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen kehuu kauneuttaan?

Vierailija
01.06.2015 |

Oon tapaillut naista mutta alkanut hämmentää se, että hän korostaa niin usein sitä, kuinka kaunis on.

Itseasiassa, onhan hän siro ja ei mikään seinästärepäistyn näköinen, mutta toisaalta ei myöskään mitenkään klassisen kauniskaan tai läheskään virheetön, kauniimpia tyttöjä oon tuntenut eikä tällaista oo ollenkaan ollut.

Ei sillä että nämä asiat haittaisivat minua, mutta se että hän kommentoi niin usein kauneuttaan on hämmentävää. Jos kehun jotain asiaa hänessä ilahduttaakseni, toteaa vain että tottakai, tai jotain muuta yhtä "vaatimatonta". jos joskus huumorilla jotain hänen hassua tekoaan vertaan muihin naisiin, niin ensimmäisenä kuulen että hän on aivan erilainen koska on paljon kauniimpi kuin toiset naiset. Että se tulee tosi monessa kohtaa esille. Harvemmin edes voi pussata, kun kokoajan on lisäiltävä huulikiiltoa eikä sitä saa sotkea. 

Ehkä vaan sen takia kun en oo tottunut niin hämmentää, että onkohan tää nyt vaan ihan normaalia naisille, vai merkki jostain huolestuttavammasta jota ois syytä miettiä ennen sitoutumista?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertoili myös kuinka miehet ympäri maailmaa olleet muutaman tapaamisen jälkeen valmiit antamaan hänelle kaiken ja maksamaan luksuslomia ympäri maailman paratiisikohteita, mutta hän ei ole heitä kelpuuttanut..tuntuu vain että on jostain syystä, varsin pullistunut ego.

Vierailija
22/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:21"]Ja kertoili myös kuinka miehet ympäri maailmaa olleet muutaman tapaamisen jälkeen valmiit antamaan hänelle kaiken ja maksamaan luksuslomia ympäri maailman paratiisikohteita, mutta hän ei ole heitä kelpuuttanut..tuntuu vain että on jostain syystä, varsin pullistunut ego.
[/quote]

Lukenut liikaa jotain blogeja. Kellekään maijalle tollasia tarjouksia tule. Tai ehkä joltain suulaalta mehmediltä, mutta niissäkin toteutuspuoli hiukan sakkaa - ei se sossukaan ihan kaikkea kustanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:21"]Ja kertoili myös kuinka miehet ympäri maailmaa olleet muutaman tapaamisen jälkeen valmiit antamaan hänelle kaiken ja maksamaan luksuslomia ympäri maailman paratiisikohteita, mutta hän ei ole heitä kelpuuttanut..tuntuu vain että on jostain syystä, varsin pullistunut ego.
[/quote]

Jotenkin en usko noihin väitteisiin. Tuksukin selittää, kuinka ulkomailla on rikkaita ja komeita miehiä, jotka olisivat valmiita ostamaan hänelle kaikkea mahdollista ja jotka haluaisivat hänet luoksensa asumaan. Mutta niin se Johannakin vielä Suomessa jumittaa.
Jotkut naiset keksivät tuollaisia juttuja, koska he yrittävät "nostaa omaa arvoaan" muiden miesten silmissä. Että koska joku niin komea, rikas ja täydellinen mieskin haluaisi hänet, niin varmasti kaikki tavalliset Suomalaisetkin miehet haluaisivat ja hän olisi heille joku kunnon saalis.

Vierailija
24/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä minäkin olen vähän miettinyt, että eihän kaikki ole pinnasta vain kiinni, ja ne asiat voi menettää niin helposti! Ja usein tulee sellainen vaikutelma että katsoo muita alaspäin, esim. kerroin uudesta tuttavuudestani joka tilapäisesti oleskelee hostellissa, niin totesi vaan ettei vaikuta hyvältä seuralta, että todennäköisesti sillä ei ole paljonkaan rahaa..ja että mun kannattaa uusiin ihmisiin tutustuessani koittaa myydä niille asioita, niin voin samalla tuoda rahaa meille, sellaset kaverit on hyvästä! Oon vaan alkanut nyt hämmentyä kaikista pikkujutuista, ja vaaleanpunaiset lasit joiden läpi näin näkymiä yhteisistä arvoista ja näkemyksistä, alkaneet kadota.

Vierailija
25/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä täytyy olla jotain TODELLA hyvää, kun jaksat häntä katsella tuollaisista jutuista huolimatta. Vaikka vaikea kyllä uskoa, koska tuollaiset puheet nollaavat hyvät puolet kenestä tahansa.

Vierailija
26/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen pitäisi laittaa jonnekin slummiin pariksi viikoksi asumaan ilman mitään hienoja vaatteita, meikkejä, rahaa tai muita hienouksia. Voisi kerätä vaikka muovia ja pulloja, niinkuin ne pikkulapset keräävät yli kymmenen tuntia päivässä, että saavat rahaa ruokaan. Oppisipa ainakin rahan arvon ja sen, että mikä elämässä oikeasti on tärkeää. Ärsyttää ihmiset, joiden maailma pyörii materian, ulkonäön ja rahan ympärillä.
Hei haloo, kuka valitsee ystävät sen perusteella, että kuinka paljon heillä on rahaa? Sitä paitsi, tuo ystäväsi on ainakin sen verran rikas, että hänellä on varaa asua hotellissa! Monilla ei ole.
Toivon, että mietit omia arvojasi elämässä ja sitä, että kohtaavatko ne arvot tämän ihmisen kanssa. Onko teillä yhteistä tulevaisuutta? Ja toivon myös, ettet lähde tuollaisiin tempauksiin mukaan, että yrität MYYDÄ jotain ystävillesi ja katsoa, että riittävätkö heillä varat. Ei tuollaista käytöstä kukaan täysijärkinen edes ystävänä sietäisi.

Vierailija
27/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, luin väärin, siis hostellissa. Mutta samapa se, sillä ei siihenkään monien varat riittäisi.

Vierailija
28/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä nyt sellaista teekään, siis ystäviä rahan takia hankkisi! :O Siitä hänelle suorastaan hämmästyin kun tollasta sanoi, ja seuraavana päivänä vielä halusi selittää asiaa, että hän on meistä kahdesta vastuuntuntoisempi ja realisti, ja tietää että suurin osa ihmisistä pahoja, ja haluaa vain varmistaa tuleville lapsilleen hyvät oltavat joten siksi puhuu rahasta paljon.  

ja kaikenlaisia outoja juttuja, ja itsehän hänellä ei ole rahaa juuri lainkaan, sanoi että hän pystyy ostamaan itselleen vaatteita ja meikkejä kunhan mä maksan kaiken muun ja ostan uuden tai vähintään lähesuuden asunnon tai talon pian, miehen tehtävä olla vastuussa kaikesta. Totesi vielä että hyvä että mulla vapaat työajat,ni voin myös hoitaa osan kotihommista ja tehdä ruokaa kotona sitten kun asuttais yhdessä :D 

mutta tosiaan, pikaihastuttiin ja alkanut kokoajan enemmän ja enemmän hämmentää että onko kaikki ihan normaalia..hänellä ei tunnu olevan juurikaan ystäviä joihin pitäisi yhteyttä, sanoi ettei halua kenellekään puhua asioistaan ja on aika dominoivan tuntuinen luonne, erikseen saa usein pyytää ettei kävele 3 metriä edellä ulkoillessammekin.. 

Vierailija
29/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoitti että hänessä on oltava paljon hyviä ominaisuuksia jotta jaksan katsella.

no, kuten sanottua, ihastuimme nopeasti ja lukuunottamatta ensimmäistä kauneuskommenttia, ei niitä merkkejä näkynyt. oli herttainen, kertoi kunnollisuudestaan, parisuhdeihanteistaan, miehen arvostamisesta, materiaalisten seikkojen merkityksettömyydestä, rakkauden kumppanuuden yms. puheista, kertoi kuinka ei ole ikinä seurustellut vaan odottanut oikeaa miestä jolle antaa itsensä ensi kertaa..

ja se olisin sitten minä, ja kun vielä ihan mukiinmenevän näköinenkin, varsinkin siinä vaiheessa kun olin jo ihastunut niin alkoi olla nätti silmissäni, niinkuin aina rakastuneena tapahtuu, niin olihan se helppo innostua, ja kosia. viikon päästä hääpäivä, ja häävalmisteluita päivällä menossa viimeistä erää maksamaan..vaikka kummalliselta se tuntuu kun sydänviesti ilmestyy pitkästä aikaa vasta kun lupasin maksaa taas seuraavan 800 euron erän hänen prinsessajuhlistaan..haaveilen vaan että hääpäivän jälkeen loppuu tuo toisen varpaillaan pitäminen ja voin näyttää kaapin paikan ja alkaa opettaa käytöstapoja.

Vierailija
30/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka on ottanu tosissaan pelimiesten liibalaabat joilla on pyritty ainoastaan pöksyihin. Tuohan se on taktiikka millä ensin kehutaan se hiukan vaatimatonkin nainen uskomaan itsensä baarin upeimmaksi daamiksi ja sen jälkeen pelimies tämän näytelmän onnekkaaksi jonka tämä nainen valitsee kaikkien miesten joukosta.

Vierailija
31/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vähän sellaista oon epäillytkin. Hän kertoo kuinka uskomattoman hienoa elämä on eri maissa, koska on jutellut miesten kanssa jotka ovat sieltä ja sieltä, ja miehet ovat kertoneet sen maan elämästä. Eikä yhtään tunnu osaavan ajatella että miehet joilla on tavoitteena tehdä vaikutus, ja saada nainen innostumaan, kertovat tietyssä valossa asiat. Aivan kuin hänkin selvästi kertoi itsestään alussa ja nyt kun oon niistä puheista muistuttanut, sanoo ettei kyllä muista sanoneensa mitään sellaista.. :O 

Ostin meille etelänmatkan, mutta vaikkei hän edes ole elämässään paria ulkomaanmatkaa enempää tehnyt, kehtasi silti moittia kun ei ollut täysihoitoa, ja merivesikin kuulemma liian kylmää. Ja totesi että tietää itseään vähemmän älykkäitä ja kauniita tyttöjä jotka ovat päässeet malediiveille ja dominikaaniseen tasavaltaan, ettei ymmärrä miksi hänen pitäisi tyytyä tähän :O ja kaikki valmiiksi järjestettynä..en vaan ymmärrä! :(

Vierailija
32/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä. Onnenonkija on tuo morsiosi, ja sinä sinisilmäinen yksinkertaisuus.

Vierailija
33/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitteko jossain nettideittisivustolla? Siellä katsos perupirkotkin ovat saadun huomion perusteella maailman kauneimpia naisia :D 

Vierailija
34/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, nettideittisivulla..sanoi että on saaanut yli 1000 kirjettä, mutta vasta mun kohdalla innostui. 

Vierailija
35/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:54"]joku kirjoitti että hänessä on oltava paljon hyviä ominaisuuksia jotta jaksan katsella.

no, kuten sanottua, ihastuimme nopeasti ja lukuunottamatta ensimmäistä kauneuskommenttia, ei niitä merkkejä näkynyt. oli herttainen, kertoi kunnollisuudestaan, parisuhdeihanteistaan, miehen arvostamisesta, materiaalisten seikkojen merkityksettömyydestä, rakkauden kumppanuuden yms. puheista, kertoi kuinka ei ole ikinä seurustellut vaan odottanut oikeaa miestä jolle antaa itsensä ensi kertaa..

ja se olisin sitten minä, ja kun vielä ihan mukiinmenevän näköinenkin, varsinkin siinä vaiheessa kun olin jo ihastunut niin alkoi olla nätti silmissäni, niinkuin aina rakastuneena tapahtuu, niin olihan se helppo innostua, ja kosia. viikon päästä hääpäivä, ja häävalmisteluita päivällä menossa viimeistä erää maksamaan..vaikka kummalliselta se tuntuu kun sydänviesti ilmestyy pitkästä aikaa vasta kun lupasin maksaa taas seuraavan 800 euron erän hänen prinsessajuhlistaan..haaveilen vaan että hääpäivän jälkeen loppuu tuo toisen varpaillaan pitäminen ja voin näyttää kaapin paikan ja alkaa opettaa käytöstapoja.
[/quote]

Älä hyvä mies..

Tämä ei pääty hyvin.

Onko nainen venäläinen?

Vierailija
36/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih.... Et kai oikeasti ole menossa naimisiin tuollaisen naisen kanssa? Naisen, joka olettaa, että mies maksaa kaiken. Itse hän voi omista vähistä rahoistaan (jos niitä tulevaisuudessa edes on, tuskin on työnteko naisella ensimmäisenä mielessä) ostaa _itselleen_ meikkejä ja vaatteita. Lopulta se olet kyllä sinä, joka ostat hänelle nekin, koska hän varmasti myös olettaa, että miehen on tarkoitus myös ostella naiselle ihania ja _kalliita_ lahjoja jokatoinen päivä. Tee nyt edes avioehto. Vai onko avioehdosta edes puhuttu? Miten hän suhtautui? Toivon että olet vaan provo....

Vierailija
37/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:27"]

joo, nettideittisivulla..sanoi että on saaanut yli 1000 kirjettä, mutta vasta mun kohdalla innostui. 

[/quote]

Vittuunnuin kerran nettideittailuun ja tein huvikseen naisprofiilin testatakseni millaista touhu oikeasti on. Pari lausetta profiilin, ei mitään kuvaa, iäksi 28v. Sain 50 viestiä tähän ensimmäisen kahden päivän aikana. Suurin osa täyttä paskaa toki, mutta kyllä siellä ihan oikeitakin viestejä oli laadukkailta miehiltä.

Tuhosin tämän jälkeen oman oikean profiilin ja tämän testin. Tahtoo sanoa, että neittideittavilla naisilla helposti hämärtyy käsitys omasta ulkonäöstään ja kiinnostavuudestaan saadun huomion perusteella.

Vierailija
38/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sieltä suunnalta. Kuvittelin että saisin puolison, joka osaisi arvostaa monia asioita elämässä eikä pitää itsestäänselvyytenä, ja nyt tuntuu ettei kukaan kotimainenkaan tapaamani tyttö ole ollut yhtä pilalle hemmotellut ja kiittämättömän oloinen. :D

Vierailija
39/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. T. nainen

Vierailija
40/40 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:38"]

Eih.... Et kai oikeasti ole menossa naimisiin tuollaisen naisen kanssa? Naisen, joka olettaa, että mies maksaa kaiken. Itse hän voi omista vähistä rahoistaan (jos niitä tulevaisuudessa edes on, tuskin on työnteko naisella ensimmäisenä mielessä) ostaa _itselleen_ meikkejä ja vaatteita. Lopulta se olet kyllä sinä, joka ostat hänelle nekin, koska hän varmasti myös olettaa, että miehen on tarkoitus myös ostella naiselle ihania ja _kalliita_ lahjoja jokatoinen päivä. Tee nyt edes avioehto. Vai onko avioehdosta edes puhuttu? Miten hän suhtautui? Toivon että olet vaan provo....

[/quote]

Ei ole puhuttu..aikanaan ei tuntunut oikealta, ajattelin että tähän ihmiseen voin aina luottaa, niin paljon puhui raamatusta ja  kirkosta ja arvoistaan..mutta asiat tuntuu nyt vähän ristiriitaiselta, että enää en ilman avioehtoa haluaisi olla, en ole ottanut puheeksi, mutta täytyy kyllä.