Hehkutettu komistus tai kaunotar jossa et vain näe mitään?
Itselle ei uppoa juuri ketkään, mutta kaikkein vähiten tajuan Leonardo DiCapriota, Johnny Deppiä tai Megan Foxia.
Kommentit (68)
Angelina Jolie. Olen bi ja pidän juuri sen tyyppisistä rempseistä mutta naisellisista tummaveriköistä. Olen aina ihmetellyt, kun Joliessa ei silti ole yhtään mitään, mistä pitäisin. Jotenkin tasapainottoman oloinen nainen ollut aina, ja ne jättiraajat, jättitissit ja jättihuulet ei sytytä yhtään.
Johnny Depp oli nuorena aivan ihana, etenkin Gilbert Grapessa. Merirosvorooli jotenkin pilasi koko miehen, vaikka hän osaakin näytellä Sparrowin juuri sopivasti. Jotenkin kaikki lahjakkuus ja karisma katosi kuitenkin sen menestyksen mukana taivaan tuuliin. Vai oliko se avioliitto Vanessa Paradisin kanssa? Sai kaiken eikä enää yritä tai ole riittävän epävarma yrittääkseen?
Marilyn Monroe. Pieni, ikäistään vanhemman näköinen, kimeä ääni, ratsasti seksikkyydellä.
Tom Cruise, Colin Firth, Richard Gere
vauva palstan oudointa antia on tällaiset ketjut. kateudestako nämä kumpuaa? miten joillain on aikaa ja halua ruotia näitä kun oma elämä on ihan rempallaan ja tuskin mitään missejä tai mistereitä teistä on kukaan itse. olen todella pettynyt itseeni että tulin pyörähtämään täällä. mieluummin luen yksin hyvää kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp oli nuorena aivan ihana, etenkin Gilbert Grapessa. Merirosvorooli jotenkin pilasi koko miehen, vaikka hän osaakin näytellä Sparrowin juuri sopivasti. Jotenkin kaikki lahjakkuus ja karisma katosi kuitenkin sen menestyksen mukana taivaan tuuliin. Vai oliko se avioliitto Vanessa Paradisin kanssa? Sai kaiken eikä enää yritä tai ole riittävän epävarma yrittääkseen?
Tais olla amber heart syyna.
Ja paihteet
johnny not so hot
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/johnny-depp-in-good-health-…