Hehkutettu komistus tai kaunotar jossa et vain näe mitään?
Itselle ei uppoa juuri ketkään, mutta kaikkein vähiten tajuan Leonardo DiCapriota, Johnny Deppiä tai Megan Foxia.
Kommentit (68)
Antti Reinissä ei ole erittistä vetoa mun silmissä. Liian renttumainen olemus. Tuollaisia "hurmureita" löytyy mistä tahansa pubista.
Kaikki yhteen aikaan rrrrrakasti Aku Hirviniemeä. Ei varmaan naaman mutta juttujen takia. En tykännyt kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Antti Reinissä ei ole erittistä vetoa mun silmissä. Liian renttumainen olemus. Tuollaisia "hurmureita" löytyy mistä tahansa pubista.
Piti ihan googlettaa. Ymmärrän että perus renttu look mutta silmissä jotain kivaa. Ei ulkonäöllisesti vaan jotain persoonaa kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina aitolehti :-DD siinä vasta "kaunotar" . mitähän elämässä saanut aikaan oikeasti
No niin, ja taas joku addiktoitunut päässyt lempipuuhaansa. Martina on valittu aikoinaan mallikuningattareksi, ja samaan skabaan on varmasti ollut lukuisia hakijoita. Oli myös Miss hawaiian tropic edustaja ulkomailla. Muitakin varmaan haki kyseiseen hommaan. Ihan sievä oli. Ainakin Essi Unkuria paremman näköinen, Essillä kuusi kertaa isompi leuka, jos et ole sattunut vihaltasi huomaamaan?
Martina on missimittainen ja nätti, ei mikään kaunotar. Tällä hetkellä tyylinsä löytäneen ja hyvinvoivan näköinen, ja nelikymppiseksi oikein hyvä. Ei ainakaan lihava tai mummoontunut, mitä näkee päivittäin ympärillään.
Tosi jotenkin psykedeelinen avautuminen yksityiskohtineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan googlettaa. Ymmärrän että perus renttu look mutta silmissä jotain kivaa. Ei ulkonäöllisesti vaan jotain persoonaa kai.
Sama. Jotain todella syvällistä on miehessä. Lähti korpeen miettimään ja haluaa pysytellä pintaliidosta kaukana. Kirjoittaa ja varmaan mietiskelee paljon. Luontoihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina aitolehti :-DD siinä vasta "kaunotar" . mitähän elämässä saanut aikaan oikeasti
No niin, ja taas joku addiktoitunut päässyt lempipuuhaansa. Martina on valittu aikoinaan mallikuningattareksi, ja samaan skabaan on varmasti ollut lukuisia hakijoita. Oli myös Miss hawaiian tropic edustaja ulkomailla. Muitakin varmaan haki kyseiseen hommaan. Ihan sievä oli. Ainakin Essi Unkuria paremman näköinen, Essillä kuusi kertaa isompi leuka, jos et ole sattunut vihaltasi huomaamaan?
Martina on missimittainen ja nätti, ei mikään kaunotar. Tällä hetkellä tyylinsä löytäneen ja hyvinvoivan näköinen, ja nelikymppiseksi oikein hyvä. Ei ainakaan lihava tai mummoontunut, mitä näkee päivittäin ympärillään.
Tosi jotenkin psykedeelinen avautuminen yksityiskohtineen.
Totta kai, ainahan se on yhtä psykedeelistä vastata jollekin solvaajalle, joka vaan jaksaa joka ketjuun tuoda Martina Aitolehden haukkumisensa kohteeksi. Toki toki, psykedeelistä joo. Viha ei onneksi ole.
Oli muuten kyse ulkonäöstä, ei siitä mitä henkilö on saanut elämässään aikaan...
Minulla myös nuo DiCaprio ja Brad Pitt. En ole ikinä ymmärtänyt näiden hohtoa, enkä sitä kuinka Pitt on olevinaan joku ultimaattinen esimerkki hyvännäköisestä miehestä.
Ei nyt tule mieleen keitä muita pidetään yleisesti komeina, mutta aika moni varmasti pääsisi jatkoksi tälle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts
Hän on pikemminkin persoonallisen näköinen. Suurin osa niin koti- kuin ulkomaalaisista tähdistä ovat aika taviksen näköisiä perusnättejä ehkä. Toimittajat hehkuttavat kaikkia. Jos alkaisivat haukkua rumiksi niin eivät enää haastatteluja saisi.
Veikkaan, että kyse on karismasta. Esim. Halla-aholla sitä on kukkuroittain ja kun tällaisen karismaattisen ihmisen tapaa niin tulee sellainen tunne, että huh, tällä tyypillä on karismaa! Sitä ei tiedä pelkän videon tai valokuvan välityksellä ja sitä joko on tai ei ole.
Tom hiddleston. Kävely on seksikäs, samoin kroppa, mutta kasvot.. ystävällisen perusjampan näköinen.
Kun joku mainitsi Mila Kunisin, hänen kauneuttaan on hehkutettu enemmän mitä mielestäni ansaitsisi. Myös yksi tuttu mies kysyttäessä sanoi että kaunein julkkis kaikista on Mila Kunis. Minulle hän näyttää vain aika tavallisen nätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Matthew McConaughey
Olen itekki ruma mut ton törkkäisin kauemmas.
Tästä tulee minulle aina mieleen Hugh Grant. En pidä kummastakaan, vanhana tai nuorena.
Paris Hilton. Ihmettelen, mutta kauneus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Beckham
Kaksoisolento
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanoisin, että Paris on parantunut vanhetessaan. Lisäksi moniin muihin julkkiksiin verrattuna hän ei ole sortunut överiin kauneuskirurgiaan vaan on teettänyt ainoastaan pieniä korjauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku mainitsi Mila Kunisin, hänen kauneuttaan on hehkutettu enemmän mitä mielestäni ansaitsisi. Myös yksi tuttu mies kysyttäessä sanoi että kaunein julkkis kaikista on Mila Kunis. Minulle hän näyttää vain aika tavallisen nätiltä.
Jep. Katie Holmes esimerkiksi on mielestäni huomattavasti kauniimpi, mutta mitään hehkutusta ei näy. On lisäksi luonnollinen ja taitaa olla aika jalat maassa -tyyppi.
Mä pidän Sanna Marinin hehkutusta outona. Minusta hän on nätti kyllä, mutta ei todella mikään kaunotar.
Musta taas Martina Aitolehti on ennemminkin komea ja ylväs kuin kaunis.
Mutta pidän ehkä enemmän netistä ja komeista naisista kuin kauniista :)
Pitt ei minustakaan ole kovinkaan komea, enkä ymmärrä hänen hehkutustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena sanoisin, että Paris on parantunut vanhetessaan. Lisäksi moniin muihin julkkiksiin verrattuna hän ei ole sortunut överiin kauneuskirurgiaan vaan on teettänyt ainoastaan pieniä korjauksia.
Kakkosohiksena; On todellakin puhjennut kukaan vanhetessaan. Ja rauhoittunut avioliiton satamaan. Saas nähdä miten käy. Tyylissä löytyy ja rahaakin on :)
Maku muuttuu. Bitt arsytti nuorena, nyt keskiikaa lahestyessa koen hanet ihan komeana.
Ja niin on aikamonen muunkin julkkiksen kohdalla.
Ne on loppuviimeksi ihan vaan ihmisia, jotka muuuttuu ja kehittyy.
Sama, ymmärrän objektiivisesti että joku on symmetrinen ja kaunis vaikka ei minua säväytä.
Mutta silti on joitain hehkutuksia mitä en vain tajua.