Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit nyt äkkilähdön ulkomaille

Vierailija
28.01.2022 |

Mikä tai mitkä ovat matkakohteesi? Saisit matkustaa kaksi viikkoa. Mitä paikkoja suosittelet sieltä matkakohteesta muille.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimään kreikkaan.... eikun sekin on nyt lumen peitossa prk...

Vierailija
2/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos saisit? Saahan niitä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähdössä ensi viikolla Egyptiin. Lämmintä luvassa 23 astetta, lyhyt lento, viiden tähden hotelli, AI, hinta tonnin pintaan kahdelta.

Ollaan oltu myös Kap Verdellä, minne on myös äkkilähtöjä, mutta lento aivan älyttömän pitkä. Kanarialla taas on kylmä tai vähintäänkin tuulee hulluna.

Vierailija
4/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikoon. En ole ollut mutta kiinnostaisi.

Vierailija
5/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka olisi tietysti Playa del Ingles.

Vierailija
6/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pääsee helmikuun alussa Kanarialle 2 henkilöä, lennot, hotelli noin 600€

Eipä ole paljon.

Vierailija
7/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin omaan kesäpaikkaani Välimeren rannalle.

Vierailija
8/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä pääsee helmikuun alussa Kanarialle 2 henkilöä, lennot, hotelli noin 600€

Eipä ole paljon.

Ei ole paljon, mutta lämmintä siellä ei ole. Tähän aikaan vuodesta Kanaria on ihan lottokohde, voi tulla luntakin.

Vierailija
9/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costa del Sol 

Vierailija
10/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähdössä ensi viikolla Egyptiin. Lämmintä luvassa 23 astetta, lyhyt lento, viiden tähden hotelli, AI, hinta tonnin pintaan kahdelta.

Ollaan oltu myös Kap Verdellä, minne on myös äkkilähtöjä, mutta lento aivan älyttömän pitkä. Kanarialla taas on kylmä tai vähintäänkin tuulee hulluna.

Alapeukuttajat ei vissiin ole paljon matkustelleet.

Vierailija
11/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanariansaarille. Lämpötila just sopiva, kun valitsee kohteen oikein.

Vierailija
12/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata, sielläkin on nyt lumikaaos.

Vierailija
13/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri jos pitäisi lähteä, niin jonnekin Keski-Eurooppaan varmaankin, kaupunkiloma menee melkein mihin aikaan vuodesta tahansa. Jos taas kesällä, niin lähtisin Lofooteille Norjaan. Kaupunkilomaksi valitsisin jonkun sellaisen kaupungin, jossa en ole vielä käynyt, enkä ole käynyt Lofooteillakaan, joten mitään käyntikohteita on paha tähän väliin suositella.

Vierailija
14/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanariansaarille. Lämpötila just sopiva, kun valitsee kohteen oikein.

Playa del Ingles, 20 astetta ja vettä sataa.

Vierailija
15/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kannata, sielläkin on nyt lumikaaos.

Tuo oli kuukausi sitten. Ensi viikolle oli luvattu normaalia 24 astetta. Egyptissä toisekseen altaat on lämpimiä, Kanarialla jäisiä.

Vierailija
16/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäinen Ukraina, lempeän Mustanmeren ranta, paljon nuoria, tekemistä kaipaavia miehiä ympärillä:)

Vierailija
17/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljon.

Sulle ei ehkä paljon, mutta mulle 600€ on iso raha. Ihan olen kokopäivätyössä eikä mulla todellakaan ole tuollaista rahaa laittaa johonkin ulkomaanmatkaan. Tuohonkin summaan pitäisi hetken aikaa säästää ja kiristää vyötä. Eikä tuo 600€ kuitenkaan siihen reissuun riitä. Meilläkin esim. Helsinki-Vantaalle melkein 400km. 

Vierailija
18/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljon.

Ei ole paljon, mutta lämmintä siellä ei ole. Tähän aikaan vuodesta Kanaria on ihan lottokohde, voi tulla luntakin.

Täh, Teneriffalla ja Gran Canarialla lämpötilat 20-25c. Ehkä jossain korkealla vuorilla voi olla kylmä ja paikoin olla luntakin. Rannikolla enimmäkseen aurinko paistaa ja on lämmintä.

Vierailija
19/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koneessa istuminen ei rasita, Thaimaa on lämmin. Malediivit myös hyvä, mutta ihan hitokseen istumista.

Vierailija
20/44 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole paljon.

Täh, Teneriffalla ja Gran Canarialla lämpötilat 20-25c. Ehkä jossain korkealla vuorilla voi olla kylmä ja paikoin olla luntakin. Rannikolla enimmäkseen aurinko paistaa ja on lämmintä.

Viimeksi oltiin huhtikuussa Kanarialla, ja sää oli hirveä. Tuulen takia oltiin toppatakeissa tukka putkella, ruoka plääh, altaat kylmät, kaupustelijoita kuin Hurghadassa ja tulivuorikin purkautuu milloin sattuu. Toki jokainen valitsee kohteen oman makunsa mukaan.