Suosittele huippuhyvää elokuvaa!
Ehdottakaa joitain teidän Top-3 elokuvia katsottavaksi? :)
Tuntuu että kaikki "huippuhyvät" on jo nähty, varsinkin kun selasin tuon leffasivuston parhaimmaksi arvosteltuja elokuvia.
Joten, mitä katsoisin?
Tyylilajeista ainoastaan kauhun ja scifin rajaan pois, en ole sillä tuulella. :D
Kommentit (76)
Itse katsoin jokin aika sitten Kirjavaras-elokuvan ja pidin siitä, se sijoittuu Natsi-Saksaan, mutta siinä ei taistella, se kertoo sellaisen orpotytön tarina, joka sijoitetaan saksalaisperheeseen. Pääosissa Geoffrey Rush, Emily Watson ja tyttöä esittää Sophie Nelisse. Näyttelijöillä hyvä kemia. Suosittelen.
1. Pieni suklaapuoti
2. Toscanan auringon alla
3. Paistetut vihreät tomaatit
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:24"]
Itse katsoin jokin aika sitten Kirjavaras-elokuvan ja pidin siitä, se sijoittuu Natsi-Saksaan, mutta siinä ei taistella, se kertoo sellaisen orpotytön tarina, joka sijoitetaan saksalaisperheeseen. Pääosissa Geoffrey Rush, Emily Watson ja tyttöä esittää Sophie Nelisse. Näyttelijöillä hyvä kemia. Suosittelen.
[/quote]
Lisään vielä ettei se nyt varsinaisesti kuulu mihinkään kaikkien aikojen top3-elokuviini, vaikken sellaista listaa ole tehnytkään, mutta kaikenkaikkiaan hieno elokuva.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:25"]1. Pieni suklaapuoti
2. Toscanan auringon alla
3. Paistetut vihreät tomaatit
[/quote]
Ootko mun äiti? Oon nähny elämäni aikana noi kaks ekaa varmaa miljoona kertaa kun ne on mun äidin lempileffat :D
Brokeback Mountain
Departed
Se leffa missä Matt Damon esiintyy kaverinsa nimellä ja matkustaa Italiaan.
Se leffa missä Matt Damon esiintyy kaverinsa nimellä ja matkustaa Italiaan.
The Talented Mr. Ripley
Elämä on ihanaa, Captain Philip, Uneton Seattlessa
Eihän tähän voi vastata mitään muuta kuin Insiders
Kahotiin viimeisin Vares sekä Interstellar joka oli aivan uskomaton :)
City of God
Traffic
The last king of Scotland
the Mammoth
oho, tuli neljä mieleen näin äkkiseltään
Epäillyt, Henkien kätkemä, Snatch
Whiplash, Wolf Of Wall Street, Ex Machina, The Man From Earth, Grand Budapest Motel, I Origins, Sade Kuuluu Meille, Nightcrawler, Boyhood...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Oli kyllä hyvä, samaa mieltä, suosittelen minäkin. :)
-ap
yyylös