Suosittele huippuhyvää elokuvaa!
Ehdottakaa joitain teidän Top-3 elokuvia katsottavaksi? :)
Tuntuu että kaikki "huippuhyvät" on jo nähty, varsinkin kun selasin tuon leffasivuston parhaimmaksi arvosteltuja elokuvia.
Joten, mitä katsoisin?
Tyylilajeista ainoastaan kauhun ja scifin rajaan pois, en ole sillä tuulella. :D
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:04"]
En nyt tiedä luetaanko tämä sellaiseksi kauhuksi, josta et tykkää vaiko ei. Mutta oma suosikkini on The others leffa.
Muita suosikkejani on mm. Breakfast club, Pikku naisia, Villi tusina 1 + 2, Beethoven 1 + 2, Valkohammas 1 + 2, Morsiamen isä 1 + 2, Tyttöni mun 1 + 2, Hei kuka puhuu leffat, Kolme miestä ja baby, Kolme miestä ja pikkuneiti, Lastentarhankyttä, Ghostbusterit, Kultsi kutistin kakarat + sen jatko-osat, Poliisiopistot (no joo, nää on kyllä hömppää, MUTTA... Onpahan hyviä aivojen nollaus leffoja, jos ei muuten :D), Lumikenttien sankari, Pelastakaa sotamies Ryan, Notting Hill, Kuka sanoo tahdon, Morsian karkuteillä, Titanic ja Yksin kotona 1 + 2
[/quote]
:D
Herranen aika...huhhuh
:DDD
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:00"]
Puhdistus
Viisi Vuodenaikaa
Human Trafficking
[/quote]
mistä miinuksia? Kaikki hyvin näyteltyjä vaikuttavia elokuvia.
Mies vastaa:
Rakkautta ennen aamua ja erityisesti rakkautta ennen auringonlaskua,
Varjoja paratiisissa
Berliinin taivaan alla
Mullholland Drive
Lolita (Adrian Lynen ohjaama)
Montrealin Jeesus
Mua järisytti elokuva "Veronica Guerin - Totuuden puolesta".
Tosi tarina VAHVASTA, ROHKEASTA naisesta, joka halusi puuttua Irlannin räjähtävään huumeongelmaan. Ei ole kuitenkaan mikään feministileffa, tyyppi vain sattui olemaan nainen.
Oikeesti - katso tämä!
Mistä ap katsoo elokuvia? Netflix tjs. vastaava?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:03"]
Alapeukku 36 koska toi human trafficking oli yök! Okei, joskus oon herkkä ja tuossa leffassa oli ällöt vibat :( Puhdistuksesta taas tykkäsin. Oon vähä ristiriitanen...
[/quote]
Ei ollut yök, vaan todellisuutta monille ihmisille. Koskettava ja hyvin näytelty leffa.
Braveheart. Tykkään kaikenlaisista sotaleffoista, joissa mahdollisesti jopa oikeaa historiaa sekoitettu :) Tosin tässä tuo Mel Gibson nuorena on niin nam!
Lawabiding citizen! Gerard Butler pääosassa. Oli mun mielestä tosi viihdyttävä.
Luettelen joitain, mitä itseltä löytyy tuolta dvd-hyllystä (ostan siis dvdlle vain ne elokuvat, joista pidän todella paljon):
Unelmien Sielunmessu
Fear And Loathing In Las Vegas
Gomorra
Black Swan
Precious
Control
Brighton Rock
Gran Torino
Kahvia Ja Tupakkaa
The Doors
Fight Club
Trainspotting
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:07"]
Mistä ap katsoo elokuvia? Netflix tjs. vastaava?
[/quote]
Plejmo ja makuuni24h. Valikoima on kyllä heikko, näistäkään ehdotetuista hyvistä elokuvista ei löydy oikein mitään.
Olisiko paremman valikoiman omaavaa palvelua tiedossa, anyone? :D
-ap
Moonrise Kingdom ja Grand Budapest Hotel on hauskoja hyvän mielen leffoja.
Nymphomaniac
Antichrist
Melancholia
...pientä von Trier -fiksaatiota ;)
inception, django unchained, enter the void, i love you phillip morris, avain pakoon, the grand budapest hotel, amelie, kunniattomat paskiaiset. Siinä nyt muutama, ite tykkään paljon!
Leon :)