Suosittele huippuhyvää elokuvaa!
Ehdottakaa joitain teidän Top-3 elokuvia katsottavaksi? :)
Tuntuu että kaikki "huippuhyvät" on jo nähty, varsinkin kun selasin tuon leffasivuston parhaimmaksi arvosteltuja elokuvia.
Joten, mitä katsoisin?
Tyylilajeista ainoastaan kauhun ja scifin rajaan pois, en ole sillä tuulella. :D
Kommentit (76)
Orlando, Painajainen ennen joulua, Blade runner (vaikka onkin scifiä, se vaan on niin hyvä)
Ei voi laittaa vaan kolmea..
Mun suosikit.
-viesti mereltä
-Kuudes aisti
-World trade center
-Tanssii susien kanssa
-Hevoskuiskaaja
-Forrest gump
-Gilbert Grape
-Amistad
-Sinulle on postia
-Free Willyt
-Kohtalona Cold Mountain
-Voi veljet missä lienet?
-Tuulen viemää
-Brokeback mountain
Jos olet poikani :D äidilläsi on hyvä leffamaku!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:29"]
Pan's labyrinth, Das boot, Up
[/quote]
Das Boot on pikaisen googlauksen perusteella siis ilmeisesti U-96? Sen olen nähnyt ja oli hyvä, tosin niin kauan aikaa että kaipa sen voisi katsoa uudestaan.
Pan's labyrinth oli myöskin jännä, tykkäsin kun oli niin erilainen mitä muut elokuvat. Vähän sekalaiset fiilikset jäi siitä. Up tulikin juuri telkkarista.
Mutta muille vinkkinä: Jos kaipaat sadunomaista synkähköä elokuvaa, niin tsekkaa tuo Pan's Labyrinth.
-ap
Skummien miljönääri http://www.imdb.com/title/tt1010048/
Koskemattomat http://www.imdb.com/title/tt1675434/
The Holiday http://www.imdb.com/title/tt0457939/
Kummisetä 1 ja 2, Scarface, Unelmien sielunmessu.
-Shadow Of The Vampire
-Being John Malkovich
Onko joku katsonut näistä jompaa kumpaa tai molempia:
Amores Perros?
Kaikki Äidistäni?
Tykkäsitkö?
Django on katsomatta, sitä etsinkin, mutta puuttuu tuolta sivustolta. :(
-ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:44"]
Epäillyt, Henkien kätkemä, Snatch
[/quote]
Henkien kätkemä toimii :) Totoro ja Prinsessa Mononoke myös samaiselta studio Ghibliltä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:29"]
Pan's labyrinth, Das boot, Up
[/quote]
Das Boot on pikaisen googlauksen perusteella siis ilmeisesti U-96? Sen olen nähnyt ja oli hyvä, tosin niin kauan aikaa että kaipa sen voisi katsoa uudestaan.
Pan's labyrinth oli myöskin jännä, tykkäsin kun oli niin erilainen mitä muut elokuvat. Vähän sekalaiset fiilikset jäi siitä. Up tulikin juuri telkkarista.
Mutta muille vinkkinä: Jos kaipaat sadunomaista synkähköä elokuvaa, niin tsekkaa tuo Pan's Labyrinth.
-ap
[/quote]
Kato toi the man from earth ei mitään kovin nopeeta sykettä siinä, mutta jännät vibat silti.
Puhdistus
Viisi Vuodenaikaa
Human Trafficking
Tämän kevään uutuuksia, jotka olen käynyt katsomassa elokuvateattereissa (ja suuresti vaikuttunut):
1. Ida
2. Miekkailija
Alapeukku 36 koska toi human trafficking oli yök! Okei, joskus oon herkkä ja tuossa leffassa oli ällöt vibat :( Puhdistuksesta taas tykkäsin. Oon vähä ristiriitanen...
Flowers of War. Tykkäsin tosi paljon!
En nyt tiedä luetaanko tämä sellaiseksi kauhuksi, josta et tykkää vaiko ei. Mutta oma suosikkini on The others leffa.
Muita suosikkejani on mm. Breakfast club, Pikku naisia, Villi tusina 1 + 2, Beethoven 1 + 2, Valkohammas 1 + 2, Morsiamen isä 1 + 2, Tyttöni mun 1 + 2, Hei kuka puhuu leffat, Kolme miestä ja baby, Kolme miestä ja pikkuneiti, Lastentarhankyttä, Ghostbusterit, Kultsi kutistin kakarat + sen jatko-osat, Poliisiopistot (no joo, nää on kyllä hömppää, MUTTA... Onpahan hyviä aivojen nollaus leffoja, jos ei muuten :D), Lumikenttien sankari, Pelastakaa sotamies Ryan, Notting Hill, Kuka sanoo tahdon, Morsian karkuteillä, Titanic ja Yksin kotona 1 + 2
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:48"]Katsastus
[/quote]
Tää on klassikko!
1. Amadeus
2. The Outsiders
3. Elämäni ilman minua