Kuka muistaa Miisan ysäriltä?
Teki jonkun biisin, mutta epäiltiin ettei laulanut itse. Meni sittemmin kai naimisiin jonkun nyrkkeilijän kanssa?
Kommentit (61)
Miisa Päällysaho.... Hmmm Cris Owen oli managerinsa. Piti valloittaa maailma.
Eikö laulanut itse? Miten tuli ilmi, kun en yhtään muista? Itse tyypin muistan kyllä ja managerinsakin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:58"]
Muistan ja se siitä! Heippa Miisa! On muuten karmee nimi!
[/quote]
En oo Miisa enkä edes fani, tuli vain jostain mieleen.
Katsoin hänen kuvansa Facebookista ja oli jostain syystä kalju?
Oli meillä joskus musiikin sijaisena, ei suostunut laulamaan kun pyydettiin :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:56"]Eikö laulanut itse? Miten tuli ilmi, kun en yhtään muista? Itse tyypin muistan kyllä ja managerinsakin.
[/quote]
Jos en väärin muista, niin manageri itse paljasti jutun myöhemmin, siinä vaiheessa kun Miisan musiikkiura oli jo ohi.
Cris Owen jossain haastattelussa tai lehtijutussa kertoi, että Miisa oli todella karismaattinen ja lahjakas esiintyjä muuten, mutta valitettavasti laulutaito ei ollut riittävä. Siihen tyssäsi maailman valloitus.
Sillä oli aina aurinkolasit pään päällä niinkuin 90-luvulla kaikilla.
Ihmettelin vähän miten suostui koko juttuun. Minusta ainakin tuntuisi typerältä esiintyä laulajana, vaikka ääni olisi jonkun toisen. Amerikassa asti esiintyi.
Mutta kuka sen mies on, joku Mustonen? Oliko tosiaan joku nyrkkeilijä?
Miksi Miisa on kalju nykyään? Ei kai terveyteen liity?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"]
Ei laulanut itse. Nykyään meikkaaja.
[/quote]
Miksi joistain henkilöistä sanotaan meikkaaja, joistain kosmetologi, maskeeraaja tai meikkitaiteilija/makeup artist? Pärstäkertoimen perusteella? Esim. Miisa on wikipediassa meikkaaja, mutta Helena Lindgren on meikkitaiteilija.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:45"]
Mutta kuka sen mies on, joku Mustonen? Oliko tosiaan joku nyrkkeilijä?
Miksi Miisa on kalju nykyään? Ei kai terveyteen liity?
[/quote]
On sairastanut syöpää käsittääkseni.
Pirteetä ysärimeininkiä. Kai hän sitten tykkäsi esiintyä. Mutta aika ihme kuviohan tuo oli.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/28/radio-suomen-olga-k-salattu-menneisyys
Tällainen juttu löytyi, siinä sanotaan että Miisan levyillä lauloi joku ruotsalainen laulaja.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"]
[/quote]
Miksi joistain henkilöistä sanotaan meikkaaja, joistain kosmetologi, maskeeraaja tai meikkitaiteilija/makeup artist? Pärstäkertoimen perusteella? Esim. Miisa on wikipediassa meikkaaja, mutta Helena Lindgren on meikkitaiteilija.
[/quote]
Meikkaaja-sanan käyttäjät haluaa dissata kohdettaan: "ei tuo ole niin hieno että käyttäisin hänestä parempaa nimitystä".