Kuka muistaa Miisan ysäriltä?
Teki jonkun biisin, mutta epäiltiin ettei laulanut itse. Meni sittemmin kai naimisiin jonkun nyrkkeilijän kanssa?
Kommentit (61)
Ja nyt on "suosikkilaulaja" viimeisessä uutisessaankin. RIP kuitenkin Miisalle, tuskin se laulamattomuus hänen oma juonensa oli. Ja olihan niitä muitakin vastaavia huultenheiluttelijoita tuolloin. Milli Vanilli kai kuuluisin.
Ei kyllä kuollut rintasyöpään,että jos et levitteli väärää tietoa!!!!
Ei kuollut rintasyöpään!!! Ja kuolinsyyllä tuskin on mitään merkitystä!!!!
Meikkaajilla monesti syöpää kemikaalien takia.
Voi ei! En ollut mikään fani ja biisejäkään en edes muista, mutta Miisan muistan. Oli pirteä ja mun mielestä tosi kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ollut sillä äidin menettäminen saattaa vahingoittaa lasta tai lapsia ( alaikäisiä ) vielä enemmän kuin isän menettäminen, äiti on kuitenkin aina äiti.
Molemmat vanhemmat ovat tietysti yhtä arvokkaita .
Käytäntö voi olla erilainen kuin teoria.
Vieläkö joku uskoo että äiti on aina tärkeämpi/läheisempi/turvallisempi/rakkaampi/jne kuin isä, on sitten kyseessä tyttö- tai poikalapsi?
On olemassa myös ns "hirviöäitejä" jotka ulkopuolisille saattavat näyttää/vaikutta ihan normaaleilta mutta kotona ovat kaikkea muuta ja tällaisten lapsille on loukkaavaa ja tukahduttavaa kuulla noita "äiti on aina äiti"-juttuja.
Minun pelastukseni aikanaan oli lempeä ja ihana isä, vastapainoksi n-äidille.
Vierailija kirjoitti:
Rikkooko joku hoitaja vaitiolovelvollisuutta? Vai mistä tieto rintasyövästä?
Jos seuraa"Siskot-matka jolle kukaan ei halunnut" niin ei tarvitse lätpättiviä hoitajia
Muistan kouluajoilta. Ei ollut niitä mukavimpia ihmisiä. Oli hyvännäköinen ja tiesi sen. Oli näitä "koulujen kunigattaria". Aika koppava ja leuhka teini-iässä. Taisi syöpä lopulta kuitenkin napata, vaikka oli jo paranemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"]
Ei laulanut itse. Nykyään meikkaaja.Miksi joistain henkilöistä sanotaan meikkaaja, joistain kosmetologi, maskeeraaja tai meikkitaiteilija/makeup artist? Pärstäkertoimen perusteella? Esim. Miisa on wikipediassa meikkaaja, mutta Helena Lindgren on meikkitaiteilija.
Kosmetologi hoitaa ihoa, jalkoja ja käsiä. Saa muutaman tunnin koulussa meikkausopetusta.
Meikkaaja/maskeeraja on saanut perusteellisen alan koulutuksen.
Kokisin että meikkaaja tekee lähinnä kauneusmeikkejä, muodin parissa ja "tavallisille" asiakkaille.
Maskeeraja työskentelee esim. teatterissa, oopperassa ja tv-sekä elokuvatuotantojen parissa ja osaa tehdä uskottavia vanhennuksia, arpia, haavoja, mustelmia ja kaljuja.
Artisti nimen käyttö meikkkaajan tittelissä on turhaa braissailua. Näin ainakin sanoin minulle eräs alan grand old lady <3
Artisti tai taiteilija viittaa siihen, että meikkitaiteilija taiteilee meikkauksia pääasiassa ilman tilauksia ikään kuin luomisen ilosta ja pakosta, kuten taiteilijat tekevät. Harvassa taitavat olla tällaiset taiteilijat. Sama ero okuin n valokuvaajalla ja valokuvataiteilijalla.
Meikkaaja on täysin kelvollinen nimitys, jos kerran kyse on meikkaajasta. Jos tekee myös maskeerauksia, olen nähnyt käytettävän yhdistelmänimitystä meikkaaja-maskeeraaja.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaajilla monesti syöpää kemikaalien takia.
Kampaajilla sama juttu. Kampaamoissa onkin kaiken maailman kemikaalikäryjä ja katkua ilma sakeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laulanut itse. Nykyään meikkaaja.Miksi joistain henkilöistä sanotaan meikkaaja, joistain kosmetologi, maskeeraaja tai meikkitaiteilija/makeup artist? Pärstäkertoimen perusteella? Esim. Miisa on wikipediassa meikkaaja, mutta Helena Lindgren on meikkitaiteilija.
Kosmetologi hoitaa ihoa, jalkoja ja käsiä. Saa muutaman tunnin koulussa meikkausopetusta.
Kokisin että meikkaaja tekee lähinnä kauneusmeikkejä, muodin parissa ja "tavallisille" asiakkaille.
Maskeeraja työskentelee esim. teatterissa, oopperassa ja tv-sekä elokuvatuotantojen parissa ja osaa tehdä uskottavia vanhennuksia, arpia, haavoja, mustelmia ja kaljuja.
Artisti nimen käyttö meikkkaajan tittelissä on turhaa braissailua. Näin ainakin sanoin minulle eräs alan grand old lady <3
Ja esim. Miisan ja Lindgrenin kohdalla puhujat tietää heidän taustansa ja koulutuksensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artisti tai taiteilija viittaa siihen, että meikkitaiteilija taiteilee meikkauksia pääasiassa ilman tilauksia ikään kuin luomisen ilosta ja pakosta, kuten taiteilijat tekevät. Harvassa taitavat olla tällaiset taiteilijat. Sama ero okuin n valokuvaajalla ja valokuvataiteilijalla.
Meikkaaja on täysin kelvollinen nimitys, jos kerran kyse on meikkaajasta. Jos tekee myös maskeerauksia, olen nähnyt käytettävän yhdistelmänimitystä meikkaaja-maskeeraaja.
Kyllä mun kosmetologi käy säännöllisesti kursseilla ja opiskelmassa uusia juttuja. Ja kynsitaitelijaksi sanoisin sitä kosmetologia joka laittaa mun kynnet!
Ap tässä hei, muistelin että olen avannut tällaisen ketjun vuosi sitten ja kun kuulin Miisan kuolemasta niin tämä tuli heti vastaan etusivulla. Olen ihan järkyttynyt ja poissa tolaltani sillä Miisa on samanikäinen kuin minä ja jostain ihme syystä häntä muistelin nostalgioissani silloin vuosi sitten. Silloin kurkin hänen FB-profiiliaan (joka nyt poistettu) ja näin kuvat hänestä kaljuna ja aavistin heti että nyt on jotain vialla...
Minusta Miisa oli kiehtova ja tykkäsin hänen tyylistään.
Todella surullista. Ap
Miisa Amatsoniassa Chris Owenin kanssa, Yazka haastattelee
Olen sitä ikäluokkaa jonka pitäisi muistaa, mutta olen ilmeisesti unohtanut täysin. Noita tuntuu olevan ehkä liikaakin jotain hetken tähdenlentoja ja joitakin ei sitten muista. Liian nuorena nukkui pois ja lepää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja esim. Miisan ja Lindgrenin kohdalla puhujat tietää heidän taustansa ja koulutuksensa?
Sen verran mitä tiedän sanoisin että Miisa oli meikkaaja ja Helena oli (koska ei tietääkseni enää vuosiin ole ollut alalla) meikkaaja-maskeeraja.
Taitelijat on ihan muilla aloilla hei :)
Mutta jos olisi ihan pakko mainita yksi meikkitaiteilija tässä maassa niin se olisi.... Raili Hulkkonen.
Vierailija kirjoitti:
Miisa Amatsoniassa Chris Owenin kanssa, Yazka haastattelee
Mmmm Yazka <3 Umpiheteron elämäni ainoa poikkeus!
All or nothing oli hyvä.