Kuka muistaa Miisan ysäriltä?
Teki jonkun biisin, mutta epäiltiin ettei laulanut itse. Meni sittemmin kai naimisiin jonkun nyrkkeilijän kanssa?
Kommentit (61)
46-vuotias ja rintasyöpään menehtyi.
Voi ei. Facebook-tili poistettu myös
Mistä tiedät, että kuoli rintasyöpään?
:(
Erikoista, ettei tästä ole uutisoitu missään.
Vierailija kirjoitti:
:(
Erikoista, ettei tästä ole uutisoitu missään.
Nyt on ollut muitakin huonoja uutisia. Kyllä tähänkin varmaan herätään, mutta on eri asia, miten isosti asia uutisoidaan.
Rikkooko joku hoitaja vaitiolovelvollisuutta? Vai mistä tieto rintasyövästä?
Toivottavasti ei ollut sillä äidin menettäminen saattaa vahingoittaa lasta tai lapsia ( alaikäisiä ) vielä enemmän kuin isän menettäminen, äiti on kuitenkin aina äiti.
Molemmat vanhemmat ovat tietysti yhtä arvokkaita .
Käytäntö voi olla erilainen kuin teoria.
Vierailija kirjoitti:
Rikkooko joku hoitaja vaitiolovelvollisuutta? Vai mistä tieto rintasyövästä?
Niin, vai olisiko joku tutun tuttu? Tai kohtalotoveri joka tavannut hoidoissa? Tuskin syöpä on salaisuus ollut.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 22:49"]
Ei laulanut itse. Nykyään meikkaaja.
Miksi joistain henkilöistä sanotaan meikkaaja, joistain kosmetologi, maskeeraaja tai meikkitaiteilija/makeup artist? Pärstäkertoimen perusteella? Esim. Miisa on wikipediassa meikkaaja, mutta Helena Lindgren on meikkitaiteilija.
Kosmetologi hoitaa ihoa, jalkoja ja käsiä. Saa muutaman tunnin koulussa meikkausopetusta.
Meikkaaja/maskeeraja on saanut perusteellisen alan koulutuksen.
Kokisin että meikkaaja tekee lähinnä kauneusmeikkejä, muodin parissa ja "tavallisille" asiakkaille.
Maskeeraja työskentelee esim. teatterissa, oopperassa ja tv-sekä elokuvatuotantojen parissa ja osaa tehdä uskottavia vanhennuksia, arpia, haavoja, mustelmia ja kaljuja.
Artisti nimen käyttö meikkkaajan tittelissä on turhaa braissailua. Näin ainakin sanoin minulle eräs alan grand old lady
Onhan niitä huippumaskeeraajia jossain isoissa elokuvaproduktioissa, kai siinä nyt pitää jo jotain osatakin.
Eikö siitä uutisoitu tyyliin "Suomen Madonna" tai et kohta valloittaa maailman "kuten Madonna"?
Minulla on jonkinlainen hämärä muistikuva Miisasta. Kuolinuutinen on jo lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/28/radio-suomen-olga-k-salattu-menneisyys
Tällainen juttu löytyi, siinä sanotaan että Miisan levyillä lauloi joku ruotsalainen laulaja.
Oman levynsä oli Suomessa ehtinyt jo julkaista laulaja Miisa, jonka taustalla vaikutti tuottaja Chris Owen. Myöhemmin paljastui kuitenkin, ettei Miisa itse laulanut levyillään. Lauluosuudet hoiti ruotsalainen Karin Strömfelt.
Miisan suosiota Euroopassa myös paisuteltiin ja esiintymisten yleisömääristä kerrottaessa liioiteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/28/radio-suomen-olga-k-salattu-menneisyys
Tällainen juttu löytyi, siinä sanotaan että Miisan levyillä lauloi joku ruotsalainen laulaja.Oman levynsä oli Suomessa ehtinyt jo julkaista laulaja Miisa, jonka taustalla vaikutti tuottaja Chris Owen. Myöhemmin paljastui kuitenkin, ettei Miisa itse laulanut levyillään. Lauluosuudet hoiti ruotsalainen Karin Strömfelt.
Miisan suosiota Euroopassa myös paisuteltiin ja esiintymisten yleisömääristä kerrottaessa liioiteltiin.
Tuolta videoltakin näkee suoraan ettei laula itse...
Voi ei. Minkä ikäinen hän oli?