Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäinen tyttäreni ei sheivaa

Vierailija
31.05.2015 |

Kaipailisin apuja kuinka saisin 18v tyttäreni järkiinsä. Olen aina yrittänyt esimerkilläni ja hienovaraisilla vinkeillä ohjailla hoitamaan hygieniastaan mutta ei mene perille. Olen mm ostanut lahjaksi välineitä/tuotteita mutta aina vaan kulkee täydessä luonnon tilassa. Hävettää hänen puolestaan, olen aivan loppu tilanteesta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:08"]Hei kuulkaa av, mun tyttö ei sheivaa
Mut oman äässinsä seivaa
Ku yritän tuputtaa kamaa
Se sanoo et ei vittu aina tätä samaa
Ja pamauttaa oven kii.
Tää on hirveetä
Pitääks mun käyttää kirvestä
Vai suosiol lopettaa paskat provot
Ja käristää noi porot
Jotka kamppasin Lapis.
[/quote]

Pysy tässä, sinussa on ainesta!
[/quote]

xd

Vierailija
22/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:16"]Huono provo. [/quote] Voisitko antaa hieman rakentavampaa palutetta kuin heittää vaan ympäripyöreästi "huono provo". Jos saisin vinkkejä parempaan niin voisin seuraavalla kerralla yrittää parempaa. Ap

[/quote]

Ei tämä ole mikään provo palsta vaan keskustelupalsta. Täällä on tarkoitus keskustella asioista asiallisesti käyttäen logiikkaa ja faktoja eikä heitellä jotain provoja ja tyhjänpäiviäisiä heittoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:41"]

Kiitos vinkistä! Pitääpä vielä hioa taktiikkaa ja yrittää kertomiltasi aihe-alueilta. Olen tähän saakka keskittynyt lähes pelkästään heittamään "vettä myllyyn" muiden ketjuihin (melko menestyksekkäästikin) mutta nyt alkaa olla aika ottaa uusi askel urall ja yrittää kehitellä kokonaan uusia aloituksia. Ap

[/quote]

Aika surkea elämä jollain jos pitää aikaa kuluttaa niin että keksii jotain provoja ja heittää vettä myllyyn vaan huvin vuoksi. 

Vierailija
24/24 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on viihettä parhaimmillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän