Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö naiset että sormi on pyllyssä rakastelun aikana?

Vierailija
31.05.2015 |

Siis ihan reiässä sisällä?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ennen seksin harrastamista jätän pyyhkimättä kun käyn vessassa. Mieheni tykkää sormettaa paskaista persereikääni ja haistella paskaista sormeaan. Samoin välillä harrastetaan likaista anaaliseksiä jonka jälkeen miehen kulli on ihan paskassa. Ukko haluaisi että ottaisin suihin sen jälkeen mutta vielä en ole tohdennut.

Vierailija
42/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persestä tulee aina vähän paskanhajua. Paskanhajun kanssa ei pitäisi olla seksin kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:19"]

Mitenhän tuota osaisi ehdottaa uudelle tyttöystävälle?

[/quote]

Voihan ensin hyväillä sormella siitä päältä ja katsoa miten siihen suhtautuu ja sitten jollain kerralla varovasti painaa vähän sisään. Jos ei tykkää, vetäytyy kyllä poispäin tai kieltää. Mun mies ei varmaan kai koskaan erikseen ehdottanut vaan jotenkin noin se meni.

[/quote]

Monethan tykkää päältä hyväilystä. Kyllä on taas yksinäköisiä kukkahatutätejä täällä paikalla jauhamassa peräreiän "vaaroista " :DD antakaa ihmisten tehdä niinku tykkää

Vierailija
44/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:28"]

[/quote]

Voihan ensin hyväillä sormella siitä päältä ja katsoa miten siihen suhtautuu ja sitten jollain kerralla varovasti painaa vähän sisään. Jos ei tykkää, vetäytyy kyllä poispäin tai kieltää. Mun mies ei varmaan kai koskaan erikseen ehdottanut vaan jotenkin noin se meni.

[/quote]

Monethan tykkää päältä hyväilystä. Kyllä on taas yksinäköisiä kukkahatutätejä täällä paikalla jauhamassa peräreiän "vaaroista " :DD antakaa ihmisten tehdä niinku tykkää

[/quote]

Ei ole kukkahattutätejä vaan yksi trolli, joka tuosta paskanhajusta jauhaa... Sitä harmittaa kun anaaliseksistä ei viimeaikoina ole tullut tappelua. Joku aika sitten sen yritelmiä siivottiin palstalta pois urakalla.

Vierailija
45/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:11"]

Siis ihan reiässä sisällä?

[/quote]

Otsikkoon kommentti. Eihän tuo ole enää rakastelua. Se on PANEMISTA! Ja jees, kyllä tykkään!!!

Vierailija
46/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tunnettu tutkija väitti että on seksuaalisesti häiriintynyt mikäli tykkää peräaukosta. Ei liity seksiin mitenkään ja on epäluonnollista. Itse tykkään myös jokseenkin. Ikävä vain jos olen muka häiriintynyt :(

Vierailija
47/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:56"]

kyllä tykkään - haluan usein kielihoitelun yhteydessä sormen tai kaksi mun kakkoseen

tykkään myös kun mies nuolee sieltä

[/quote]

Ja miehesi saa vastaavaa? Peräaukkohan on aina puhdas, hajuton,mauton ja bakteeriton. Ei siistit ihmiset käy paskalla.

Vierailija
48/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole kukkahattutätejä vaan yksi trolli, joka tuosta paskanhajusta jauhaa... Sitä harmittaa kun anaaliseksistä ei viimeaikoina ole tullut tappelua. Joku aika sitten sen yritelmiä siivottiin palstalta pois urakalla.

[/quote]

Sama kaveri varmaan kirjottaa siitä paskan löystymisestäkin vaikka penis on paljon ohuempi jopa mitä perus pökäle jonka joka kerta pöntöllä vääntää. Paskalla käyminenkään ei löystytä persereikää ja sulkijalihas on sitä varten olemassa ettei se löysty :D. Rentoutuu vain kuten silmätkin kun menet nukkumaan ja ei ne aamulla ole sen löysemmät

Vierailija
49/66 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:47"]

Joku tunnettu tutkija väitti että on seksuaalisesti häiriintynyt mikäli tykkää peräaukosta. Ei liity seksiin mitenkään ja on epäluonnollista. Itse tykkään myös jokseenkin. Ikävä vain jos olen muka häiriintynyt :(

[/quote]

Laitatko Jokun tutkimuksiin vaikka pari viitettä?

Vierailija
50/66 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sama kaveri varmaan kirjottaa siitä paskan löystymisestäkin vaikka penis on paljon ohuempi jopa mitä perus pökäle jonka joka kerta pöntöllä vääntää. Paskalla käyminenkään ei löystytä persereikää ja sulkijalihas on sitä varten olemassa ettei se löysty :D. Rentoutuu vain kuten silmätkin kun menet nukkumaan ja ei ne aamulla ole sen löysemmät

[/quote]

Löystymisestä se ei ole hetkeen jauhanut kun se väite on niin moneen kertaan palstalla kumottu.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1110798/ketju/nainen_ja_anaali/viesti/121

Vierailija
51/66 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään ja mieskin tykkään kun saa tunkea sormensa mun anaaliin

Vierailija
52/66 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:59"]

Kyllä tykkään ja mieskin tykkään kun saa tunkea sormensa mun anaaliin

[/quote]

Kokeilkaa naiset hyväillä miehen anuksia myös sillä se tuntuu todella hyvälle kiitos eturauhasen. Tyttöystäväni nykyään hyväilee aina suihinoton yhteydessä myös peppua ja orgasmit on paljon voimakkaampia

-mies

Vierailija
53/66 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suostun siihen, että mies laittaa sinne sormen. Ehkä pari kertaa vuodessa. Vaikea sanoa, mikä juttu siinä on, mutta menen ihan tolaltani. Sellaisessa hyvässä mielessä.

Vierailija
54/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 23:11"]Tykkään, ja erityisesti nuoleskelun aikana. Laukean heti. [/quote]Tarjoan peukaloa..kielen ja hampaiden klitoriksesi kimpussa ollessani. M51..jakke

[/quote]

HAMPAAT EI KUULU SUUSEKSIIN. Ei mitenkään. Ei koskaan. EI HAMPAITA. Piste.

Vierailija
55/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eilen muutakin kuin sormea pyllyyn ja se tunne oli taivaallinen

Vierailija
56/66 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiä tulee harrastettua ja tykkään ;D.

Vierailija
57/66 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä tykkään sormesta, kielestä , sauvasta, pippelistä..... Se vaihtelee...myös mieheni pitää jos pepua hyväillään.......Ihanalta tuntuu jos vaikka lusikasssa jää nukkumaan niin että se on pepussa...hetken päästä voi vaikka herätä miehen uuteen liikehdintään. Tuntea uudet ruikkaukset suoleen samalla kun itse hyväilee klittaa. Miehen kuumat syöksyt tuntuvat ihanalta pepussa....

Vierailija
58/66 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä tykkään sormesta, kielestä , sauvasta, pippelistä..... Se vaihtelee...myös mieheni pitää jos pepua hyväillään.......Ihanalta tuntuu jos vaikka lusikasssa jää nukkumaan niin että se on pepussa...hetken päästä voi vaikka herätä miehen uuteen liikehdintään. Tuntea uudet ruikkaukset suoleen samalla kun itse hyväilee klittaa. Miehen kuumat syöksyt tuntuvat ihanalta pepussa....

No nyt rupesi seisomaan... M35

Vierailija
59/66 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Miehet ne toisiaan panee persläpeen. Ei siitä naiset saa mitään.

Vierailija
60/66 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tule sotkua, sitä jätettä kuitenkin koko ajan suolistosta liikkuu lähemmäksi aukkoa?

Muuten tuo kuulostaa ihanalle.