Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksielämä elvytetään?

Vierailija
28.04.2013 |

Miten seksielämän saa käynnistettyä uudelleen pitkän tauon jälkeen? Syynä raskaus ja vauvan syntymä. Raskauden aikana seksiä oli tosi tosi vähän, koska mieheltä oli halut pois. Ei ole oikein osannut sanoa miksi. Pelkäsikö satuttavansa vauvaa vai oliko muutokset minun kehossa liikaa, en tiedä. Raskaustestin jälkeen rakasteltiin varmaan alle kymmenen kertaa. Se jätti arvet ja minun on ollut vaikea suhtautua seksiin synnytyksen jälkeen. En tietenkään ole fyysisesti entiseni, vaikka raskausmaha onkin jo poissa. Suutelua kummempaa ei ollakaan tehty. 

Omat ajatukset ovat kovasti vauvassa tietenkin ja rehellisesti sanoen en seksiä edes kaipaa. Imetänkin vielä ja sen takia on melkein mahdotonta suhtautua omiin rintoihin seksuaalisesti. Ne ovat tällä hetkellä olemassa vauvan ruokailua varten, ei seksiä varten. Normaalisti niillä on aika suuri osa omassa ja miehen mielihyvässä. 

Mies vaikuttaa kovasti turhautuneelta tilanteeseen. Ei onneksi vonkaa, eikä kysele milloin voisi "saada" mikä onkin hyvä. Tilanne vaan on täysin lukossa ja tuntuu, ettei osata asiasta puhua. Mikä avuksi? Mistä voisi aloittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko mahdollista sinulle hyväillä miestäsi, suihinottoa sen jälkeen. miehellesi tämä olisi todella tärkeää, eli jos suinkin pystyt hänelle tyydytystä näin antamaan niin hän olisi tosi onnellinen. sitten kun olet itse taas valmis, niin sitten taas eteenpäin.

Vierailija
2/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama. Raskauden aikana seksi katosi. Itse olisin halunnut seksiä ja paljon, mutta mies ei. Siitä sitten seksuaalinen itsevarmuuteni laski eikä enää huvittanut tehdä aloitteita kun toista ei selvästikään napannut koko touhu. Kun sitten aloitteet oli miehen varassa niin seksiä oli harvoin. Raskaus oli oman käden varassa. Seksittömyys sai minut tuntemaan epäviehättäväksi möhkäleeksi vaikka aiemmin olen pitänyt itseäni raskaana viehättävämpänä kuin normaalisti.

Vauva syntyi eikä asiat siitä parantunut. Maha katosi, mutta fiilis epäseksikkyydestä jäi. Ei minulla ollut itseluottamusta tehdä aloitteita ja mies ei kai vaan uskaltanut kun ei tiennyt haluanko vai en. Halusin ja paljon, mutta olin jo vähän luovuttanut ja päättänyt sitten vaikka runkata maailman tappiin asti jos ei halua minua. Eikä tietenkään asiaa auttanut se, että lapsi nukkuu vieressä :D Aika yhteiseen seksiin oli jokseenkin vähissä. Ja vireystilatkaan ei synkanneet. Mies on aamuvirkku ja minä aamuntorkku illan virkku.

Joku aika sitten nostin asian esiin sähköpostilla kun oli niin vaikea puhua asiasta ja on edelleenkin. Se avasi jotain solmuja ja seksiä on ollut jonkin verran enemmän, mitä nyt ehtii. Lapsen syntymästä on kohta kaksi vuotta eikä itsevarmuuteni ole kyllä vieläkään palannut. Olisi kiva jos tuntisi itsensä taas naiseksi ja uskaltaisi vaan tuupata miehen sänkyyn.

Suosittelen puhumaan ja jos puhuminen on vaikeaa niin kirjoita. Halut kyllä palautuu. Kokemusta on edellisistä lapsista joista kärsin jonkinasteisesta haluttomuudesta. Silloin sitä seksiä olisi saanut, mutta nyt kun olen ollut halukkaampi kuin koskaan aikaisemmin niin seksielämäni on ollut lähes sukupuuttoon kuollut. Huvittavaa. Onneksi kuitenkin selvästi on tapahtunut parannusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämisen jälkeen olin jotenkin lukossa seksin suhteen. Halutti kyllä, mutta kun mies veti siittimen esiin, niin halut katosivat oitis.  Annoin miehelle pimppiä silti säännöllisesti kerran päivässä tai kerran kahdessa päivässä.

Neljän kuukauden jälkeen seksi alkoi taas tuntua kivalta. Kyllä oli onni, että tuli annettua, vaikka ei itellä tehnyt yhtään mieli. Uskon, että siinä naidessa haluat alkoivat vain pikkuhiljaa palautua.

Tällä hetkellä seksielämämme on ihanaa. Ainoa haitta on, että vauva, joka nukkuu kanssamme on joskus herännyt touhuihimme ja olen huomannut hänen katselevan tarkasti aktiamme. Kerrankin, kun mieheni oli päällä ja tulollaan, niin vauva veti suutaan hymyyn ja alkoi iloisesti jokellella.

Vierailija
4/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yhdyntäkeskeistä ihmisten seksielämä oikein on?

Vierailija
5/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää kuinka seksielämä elvytetään(Seksittömyys on jo jatkunut kuukauden sitä ennen oli viikottaista) Vaimoa ei näemmä jostain syystä kiinnosta sekstailla:(

Vierailija
6/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:04"]

Minäkin haluaisin tietää kuinka seksielämä elvytetään(Seksittömyys on jo jatkunut kuukauden sitä ennen oli viikottaista) Vaimoa ei näemmä jostain syystä kiinnosta sekstailla:(

[/quote]

Loppupeleissä helpoiten vaimoa vaihtamalla, kokeiltu on. Turha jäädä kärvistelemään puutteessa loppuikäänsä. Jos jäät seksittömään suhteeseen, pilaat vain oman ja vaimosi elämän jos halut ei kohtaa.

Vierailija
7/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naisena on tärkeää, että jos on ollut syystä tai toisesta taukoa, niin päästä ensin psyykkisesti toisen lähelle. Ja tää korostuu, jos tauon syynä on ollut riita. Ongelmat pitää käydä ensin läpi ja vasta sitten seksi toimii. Jos on vaikeaa puhua, niin voi kirjoittaa tai sitten ottaa vaikka yhdessä VÄHÄN viiniä ja jutella.