Sanuli sanapeli, mikä teillä on ennätys?
Itselläni 36.
Onko joku lehmänhermoinen rikkonut satasen?
Kommentit (38)
Oma ennätykseni on miljoona, pelaan 5h päivässä, oon pelannu 10 vuotta
Oma ennätys menee tällä hetkellä 892. Peli vielä kesken.
Hei olen raimo ja olen 14 vuotias ja ennätykseni tässä kyseisessä pelissä on 175 ja ikääni nähden olen mielestäni hyvä pelissä. Tämä tulos näyttäisi olevan paras mitä olen ikipäivinä kuullut. Minä omistan myös traktori mönkijän ja rahaa on joten käyhät kyykkyyn. Nasta päähän ja paanalla terveisiä Jaanalle!
Minulla ennätys on 520 ja jatkuu vielä :)
itsellä katkesi juuri tänään sanaan "paalu". Putki oli 1279. nyt harmittaa.
Mun ennätys on 1000 ja jatkan siitä edelleen.
Saa nähdä, koska tulee stoppi...
Mun ennätys on 1000 ja jatkan siitä edelleen.
Saa nähdä, koska tulee stoppi...
Pelaan 6-kirjaimista.
Latautuuko muilla sanulin sivu? Mulla ihan hengetön, jokaisella selaimella? Mitä ihmettä? Onko lakannut olemasta koko sivusto?
Mä pääsin juuri muutaman viikon harjoittelun jälkeen 144:än. Sitten tökkäsi siihen ilmeisen yleiseen eli yksi kirjain puuttuu ja vaihtoehtoja puoli tusinaa. Tosin tuurilla vastaavia meni muutama oikein matkan varrella
Mulle uutena sanana oli pujoa-verbi. Meni sekin kokeilemalla kaikki jäljellä olevat konsonantit j:n kohdalle ennen kuin tuo kelpasi sanaksi.
Kuulostaa jallitukselta, mutta itellä meni just rikki 1665 ketju. Sanuleita yhteensä on tullut pelattua 7337 ja ratkaistua 7323.
343, oli valittava juuri tai muuri. Valitsin väärin.
Pääsen yli 100:n periaatteessa koska tahansa, mutta 200 on tiukassa aina.
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin juuri muutaman viikon harjoittelun jälkeen 144:än. Sitten tökkäsi siihen ilmeisen yleiseen eli yksi kirjain puuttuu ja vaihtoehtoja puoli tusinaa. Tosin tuurilla vastaavia meni muutama oikein matkan varrella
Mulle uutena sanana oli pujoa-verbi. Meni sekin kokeilemalla kaikki jäljellä olevat konsonantit j:n kohdalle ennen kuin tuo kelpasi sanaksi.
Just tämä. Mikä riivatun pujoa? Olen lukenut ison ja täyteen ahdetun huoneellisen verran kirjoja, enkä ikinä ole nähnyt sellaista verbiä.
Mun siskolla on tällä hetkellä Sanulissa 1154 putki! Ystävällä taas 282.
Miksi mulla alle 20? Luen ja kirjoitan paljon.