Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haluatko että rintojasi hyväillään paljon ja usein?

Vierailija-M46
28.01.2022 |

Minusta on kiihottavaa, kun nainen haluaa, että hänen rintojaan huomioidaan, suudellaan ja imetään ja nainen siitä silmin nähden nauttii. Tämä toki johtaa monesti seksiinkin, mutta monesti rintojen hyväily on se juttu. Lisäksi jos nainen tekee satunnaisesti aloitteen, että avaa viekoitellen paitansa napit ja alta paljastuu vaikkapa uudet rintaliivit yms, niin olen heti valmis:)

Löytyykös täältä tällaisia naisia, joille omat rinnat on yksi tärkeä kiihottumisen ja seksin osa-alue ja rinnat eivät saa koskaan liikaa huomiota? Minä tykkään suudella, nuolla, näykkiä ja imeä vaikka pitkään ja hartaasti:)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeinen osa seksuaalisuuttani. Hyväily on hyvin tärkeää ja tilanteesta riippuen rajumpikin käsittely.

Vierailija
22/29 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miltään niiden huomion ei ikävältä eikä kiihota. Mutta mulla on kokemus täysin vastapuolen naisesta. Mun eka naiskokemus. Hyväilin ja imeskelin tovin sen isoja tissejä ja se nautti niin että oli miltei orkun partaalla. Tää oli se mistä oli sovittu. Mutta tilanteen huomioiden menin pitemmälle. Jutun käden sen housujen sisään ja siellä oli litimärkä pillu ja aloin hieroo klitorista nii ei mennyt ku hetki niin se sai ison pitkän orkun. Iha jees oli. Kiihottavaa ku sai jonkun toisen naisen niin nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva nousee hajareisin päälle ja kallistuu eteenpäin että toisen rinnan voin ottaa suuhun käsittelyyn, ja hetken päästä rinnan vaihto niin ensimmäinen orkku tulee nopeasti. Varsinaisessa ratsastuksessa laitan kämmeniin liukkaria ja otan molemmat rinnat kourakuppeihin ja annan niiden heilua ja hieroutua samalla niin toinen orkku tulee kivasti. Mukavasti kiihottaa minuakin kun rinnat aktiivisesti mukana.

Vierailija
24/29 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei lainkaan tykkää hiplaamisesta vaatteet päällä eikä tisseihinkään saa koskea, vaikka itse paijaisin niitä mielellään joka tunti. Esileikissä saa olla rajukin ja vähän purrakin nännejä. Hän varmaan voisi sopivassa tilanteessa saada orgasminkin rintojen käsittelyllä. Hankin nänninnipistimet, sopivat hetken tullen otetaan ne esiin, ehkä silloin kun vaimo on käsiraudoissa.

Vierailija
25/29 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva nousee hajareisin päälle ja kallistuu eteenpäin että toisen rinnan voin ottaa suuhun käsittelyyn, ja hetken päästä rinnan vaihto niin ensimmäinen orkku tulee nopeasti. Varsinaisessa ratsastuksessa laitan kämmeniin liukkaria ja otan molemmat rinnat kourakuppeihin ja annan niiden heilua ja hieroutua samalla niin toinen orkku tulee kivasti. Mukavasti kiihottaa minuakin kun rinnat aktiivisesti mukana.

Toi on just parasta. Oma vaimoni haluaa nykyisin olla aina alistuva, joten ei tule päälle.

Vierailija
26/29 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rintojani hyväillä, jos haluaa. Sinänsä itseäni eivät rinnat mitenkään kiinnosta. Niiden käsittely on yhtä kiihottavaa kuin vaikka kyynärpään nuoleminen.

Vierailija
27/29 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joskus nipisteli mun nännejä silloin tällöin, olen siis mies. En saanut siitä koskaan mitään, ei taida miehellä olla erogeeninen alue. 

Vierailija
28/29 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä = yksi Rinnan hyväilyn halukas ja monta kertaa vrk. Katselen videota jossa sitä näytetään ja samaistun itekkin siihen, Rinnan puristelua, heilutusta. Nännin puristelua, hipaisua ja vetoa, Aah mihä nautinto siitä tulee!!!!

Vierailija
29/29 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo joskus nipisteli mun nännejä silloin tällöin, olen siis mies. En saanut siitä koskaan mitään, ei taida miehellä olla erogeeninen alue. 

Kyllä muuten on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi