Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haluatko että rintojasi hyväillään paljon ja usein?

Vierailija-M46
28.01.2022 |

Minusta on kiihottavaa, kun nainen haluaa, että hänen rintojaan huomioidaan, suudellaan ja imetään ja nainen siitä silmin nähden nauttii. Tämä toki johtaa monesti seksiinkin, mutta monesti rintojen hyväily on se juttu. Lisäksi jos nainen tekee satunnaisesti aloitteen, että avaa viekoitellen paitansa napit ja alta paljastuu vaikkapa uudet rintaliivit yms, niin olen heti valmis:)

Löytyykös täältä tällaisia naisia, joille omat rinnat on yksi tärkeä kiihottumisen ja seksin osa-alue ja rinnat eivät saa koskaan liikaa huomiota? Minä tykkään suudella, nuolla, näykkiä ja imeä vaikka pitkään ja hartaasti:)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei se mua haittaakaan, mutta ei tunnu miltään. Olen kateellinen niille, joilla tuntuu.

N41

Vierailija
2/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Onneksi mies edelleen tykkää niillä leikkiä. Nyt kun mietin, niin en rintojen käsittelystä oikeastaan juurikaan kiihotu seksuaalisesti. Mutta mielestäni se on rentouttavaa jos mies tekee sen oikealla tavalla ja jaksaa hyväillä riittävän pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä-ne voisivat saada enemmänkin huomiota tällä hetkellä. Olen vähän sitä mieltä, että moni mies unohtaa ne melkein täysin. Heti ovat menossa alaspäin : ) varsinkin jos on uusia alusvaatteita, olisi kiva kun ne riisuttaisiin hitaasti. Tosin on kiva myös kun ne "revitään" päältä, mutta....

Vierailija
4/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gilda-78 kirjoitti:

Kyllä-ne voisivat saada enemmänkin huomiota tällä hetkellä. Olen vähän sitä mieltä, että moni mies unohtaa ne melkein täysin. Heti ovat menossa alaspäin : ) varsinkin jos on uusia alusvaatteita, olisi kiva kun ne riisuttaisiin hitaasti. Tosin on kiva myös kun ne "revitään" päältä, mutta....

No harmi,  voisin antaa tisseillesi huomiota vaikka kokonaisen kierroksen ajan, ennen sinne alaspäin siirtymistäni. Eikä välttämättä riisuttaisi kaikkia sun alusvaatteitasi ollenkaan. Mitäs uutta sulla olisi?

Vierailija
5/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin rakasta. Kiihotun tosi paljon kun mies imee toista nänniä ja käsittelee toista sormin. Usein joudun kyllä tätä pyytämään, mies haluaisi siirtyä heti alakertaan.

Vierailija
6/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voin parhaimmillaan saada orgasmin pelkästä pitkään jatkuvasta tissien imemisestä.

Vierailija
7/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pidän rintojen saamasta huomiosta. Orgasmia en ole nännejä imemällä saanut, mutta kyllä se imeminen ja nuoleminen klitoriksessa välillä tuntuu.

Vierailija
8/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tykkään. <3 Kyllä mä kostun ja kiihotun tissien hyväilystä ja imemisestä. Minusta on kiihottavaa myös se, että mies kiihottuu niistä niin paljon. Miehen katse on kiimainen ja pikku veitikka tanassa kertoo myös innostuksen määrän. Hyväilen itsekin rintojani sekä sooloseksissä että pannessa. Nuorempana olin epävarma tisseistäni, koska ne olivat niin pienet. Nykyään minulla on terhakat tuntoherkät b-kupin rinnat, kun muutenkin kroppa sai naisellisemmat muodot. Rinnat ovat oleellinen osa seksuaalista nautintoani.

Vierailija
9/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!

n47

Vierailija
10/29 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin paljon rintojen, erityisesti nännien imemisestä ja näykkimisestä esileikin ja yhdynnän aikana. Nopeuttaa orgasmin saamista myös minulla. Toinen nänni vielä enemmän herkkis 😉

Vierailija
11/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä aihe ! Koska olen enempi naisen-

peppufani, niin on jäänyt naisen rinnat tosi

vähälle huomiolle. Kertokaa naiset rohkeasti

miten voisin miehenä toimia kiihottavammin

juuri rintoja hyväillen.

Vierailija
12/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsiset alusvaatteet ovat tylsiä. Silkki ja satiini tuovatt rintoja hyvin esille, vaikka ehkä eivät tue rintoja niin hyvin. Mielelläni hyväilen. Ja puoliso kyllä kiihottuu tästä. Eikä rintoja tulekaan liikaa tukea. Isot vähän riippuvat ovat kauniit omasta mielestäni.

Vierailija
13/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tuota rintojen hyväilyä. Otin

nänniä huulieni väliin ja muutenki vähän

hyväilin yhdynnän alussa ja kylläpä naiseni

laukesi herkästi. Ihastui itsekkin: miten se

noin hyvin voi toimia, etpäs ennemmin ole

tuota tehnyt !

Vierailija
14/29 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kerran olin seksitreffeillä miehen kanssa, joka halusi pelkkää rintojen hyväilyä ja nännien imemistä. Oli kyllä ihanaa, hän jaksoi käsitellä rintojani varmaan pari tuntia. Lopuksi hän nuoli minulle orgasmin, siihen ei mennyt varmaan kuin 10 sekuntia, olin niin kiihottunut. Harmi että kadotin hänen numeronsa.

Vierailija
15/29 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tulipas tänne monta todella hyvää vastausta! Ihania naisia maailma täynnä:)

Se on aivan huippua, kun suutelee rintoja, nännit kovettuu, hieman imee, kiusoittelee kielellä välillä.. jatkaa pitkään.. käsi ehkä kiusoittelee pikkuhousujen päältä samalla..sitten toisen rinnan suutelua..imemistä..  välillä ehkä kaulan suutelua.. takaisin rinnoille..:)

Oikein mukavaa maanantaita kaikille :)

Vierailija
16/29 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että oisko tuossa hyvä menettly

naisen haluttomuuden hoitoon. Jospa noita

rintojakin pitäis mmuistaa hyväillä.

Vierailija
17/29 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskapa tuo naisten rintojen hyväily ja

nännien puristelu vaikka huulilla nyttää

antavan naiselle noin hyvän kiihottumisen

ainakin useille, niin voisihan olla, että se

vähentäis myöskin naisten riskiä saada

rintakasvaimia ( jopa syöpääkin) . Onhan se

tiedossa miten synnyttäneet ja imettäneet

sairastuvat harvoin. Vaimon rintoja tulis

siis hyväillä vakka kerran päivässä tai ainakin

viikossa. Siihen sitten kunnon panot, niin

miehenkin ”pelivehkeet” pysyvät terveinä

Vierailija
18/29 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan, kaikki tuollainen hellä kosketus on ihanaa. Tuntuu hyvältä, kun toinen haluaa kosketella minua. 

19/29 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että oisko tuossa hyvä menettly

naisen haluttomuuden hoitoon. Jospa noita

rintojakin pitäis mmuistaa hyväillä.

Veikkaan, että olis.

Taitaa olla nykypäivänä urbaani legendaa noi tisseistä kiinnostuneet miehet. Tai ei ny ihan kiinnostuneet, ku kyllä kai niitä miehet kattelee mielellään, mut siihen se sit jääkin.

N47

Vierailija
20/29 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tissejä mielellään puristelee, nuolee ja imee vaikka kuinka kauan.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä