Nainen, haluatko että rintojasi hyväillään paljon ja usein?
Minusta on kiihottavaa, kun nainen haluaa, että hänen rintojaan huomioidaan, suudellaan ja imetään ja nainen siitä silmin nähden nauttii. Tämä toki johtaa monesti seksiinkin, mutta monesti rintojen hyväily on se juttu. Lisäksi jos nainen tekee satunnaisesti aloitteen, että avaa viekoitellen paitansa napit ja alta paljastuu vaikkapa uudet rintaliivit yms, niin olen heti valmis:)
Löytyykös täältä tällaisia naisia, joille omat rinnat on yksi tärkeä kiihottumisen ja seksin osa-alue ja rinnat eivät saa koskaan liikaa huomiota? Minä tykkään suudella, nuolla, näykkiä ja imeä vaikka pitkään ja hartaasti:)
Kommentit (29)
Kyllä! Onneksi mies edelleen tykkää niillä leikkiä. Nyt kun mietin, niin en rintojen käsittelystä oikeastaan juurikaan kiihotu seksuaalisesti. Mutta mielestäni se on rentouttavaa jos mies tekee sen oikealla tavalla ja jaksaa hyväillä riittävän pitkään.
Kyllä-ne voisivat saada enemmänkin huomiota tällä hetkellä. Olen vähän sitä mieltä, että moni mies unohtaa ne melkein täysin. Heti ovat menossa alaspäin : ) varsinkin jos on uusia alusvaatteita, olisi kiva kun ne riisuttaisiin hitaasti. Tosin on kiva myös kun ne "revitään" päältä, mutta....
Gilda-78 kirjoitti:
Kyllä-ne voisivat saada enemmänkin huomiota tällä hetkellä. Olen vähän sitä mieltä, että moni mies unohtaa ne melkein täysin. Heti ovat menossa alaspäin : ) varsinkin jos on uusia alusvaatteita, olisi kiva kun ne riisuttaisiin hitaasti. Tosin on kiva myös kun ne "revitään" päältä, mutta....
No harmi, voisin antaa tisseillesi huomiota vaikka kokonaisen kierroksen ajan, ennen sinne alaspäin siirtymistäni. Eikä välttämättä riisuttaisi kaikkia sun alusvaatteitasi ollenkaan. Mitäs uutta sulla olisi?
Joo todellakin rakasta. Kiihotun tosi paljon kun mies imee toista nänniä ja käsittelee toista sormin. Usein joudun kyllä tätä pyytämään, mies haluaisi siirtyä heti alakertaan.
Joo, voin parhaimmillaan saada orgasmin pelkästä pitkään jatkuvasta tissien imemisestä.
Todellakin pidän rintojen saamasta huomiosta. Orgasmia en ole nännejä imemällä saanut, mutta kyllä se imeminen ja nuoleminen klitoriksessa välillä tuntuu.
Oi tykkään. <3 Kyllä mä kostun ja kiihotun tissien hyväilystä ja imemisestä. Minusta on kiihottavaa myös se, että mies kiihottuu niistä niin paljon. Miehen katse on kiimainen ja pikku veitikka tanassa kertoo myös innostuksen määrän. Hyväilen itsekin rintojani sekä sooloseksissä että pannessa. Nuorempana olin epävarma tisseistäni, koska ne olivat niin pienet. Nykyään minulla on terhakat tuntoherkät b-kupin rinnat, kun muutenkin kroppa sai naisellisemmat muodot. Rinnat ovat oleellinen osa seksuaalista nautintoani.
Nautin paljon rintojen, erityisesti nännien imemisestä ja näykkimisestä esileikin ja yhdynnän aikana. Nopeuttaa orgasmin saamista myös minulla. Toinen nänni vielä enemmän herkkis 😉
Olipa hyvä aihe ! Koska olen enempi naisen-
peppufani, niin on jäänyt naisen rinnat tosi
vähälle huomiolle. Kertokaa naiset rohkeasti
miten voisin miehenä toimia kiihottavammin
juuri rintoja hyväillen.
Pitsiset alusvaatteet ovat tylsiä. Silkki ja satiini tuovatt rintoja hyvin esille, vaikka ehkä eivät tue rintoja niin hyvin. Mielelläni hyväilen. Ja puoliso kyllä kiihottuu tästä. Eikä rintoja tulekaan liikaa tukea. Isot vähän riippuvat ovat kauniit omasta mielestäni.
Kokeilin tuota rintojen hyväilyä. Otin
nänniä huulieni väliin ja muutenki vähän
hyväilin yhdynnän alussa ja kylläpä naiseni
laukesi herkästi. Ihastui itsekkin: miten se
noin hyvin voi toimia, etpäs ennemmin ole
tuota tehnyt !
Kyllä! Kerran olin seksitreffeillä miehen kanssa, joka halusi pelkkää rintojen hyväilyä ja nännien imemistä. Oli kyllä ihanaa, hän jaksoi käsitellä rintojani varmaan pari tuntia. Lopuksi hän nuoli minulle orgasmin, siihen ei mennyt varmaan kuin 10 sekuntia, olin niin kiihottunut. Harmi että kadotin hänen numeronsa.
Oho, tulipas tänne monta todella hyvää vastausta! Ihania naisia maailma täynnä:)
Se on aivan huippua, kun suutelee rintoja, nännit kovettuu, hieman imee, kiusoittelee kielellä välillä.. jatkaa pitkään.. käsi ehkä kiusoittelee pikkuhousujen päältä samalla..sitten toisen rinnan suutelua..imemistä.. välillä ehkä kaulan suutelua.. takaisin rinnoille..:)
Oikein mukavaa maanantaita kaikille :)
Tulee mieleen, että oisko tuossa hyvä menettly
naisen haluttomuuden hoitoon. Jospa noita
rintojakin pitäis mmuistaa hyväillä.
Koskapa tuo naisten rintojen hyväily ja
nännien puristelu vaikka huulilla nyttää
antavan naiselle noin hyvän kiihottumisen
ainakin useille, niin voisihan olla, että se
vähentäis myöskin naisten riskiä saada
rintakasvaimia ( jopa syöpääkin) . Onhan se
tiedossa miten synnyttäneet ja imettäneet
sairastuvat harvoin. Vaimon rintoja tulis
siis hyväillä vakka kerran päivässä tai ainakin
viikossa. Siihen sitten kunnon panot, niin
miehenkin ”pelivehkeet” pysyvät terveinä
Kyllä haluan, kaikki tuollainen hellä kosketus on ihanaa. Tuntuu hyvältä, kun toinen haluaa kosketella minua.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että oisko tuossa hyvä menettly
naisen haluttomuuden hoitoon. Jospa noita
rintojakin pitäis mmuistaa hyväillä.
Veikkaan, että olis.
Taitaa olla nykypäivänä urbaani legendaa noi tisseistä kiinnostuneet miehet. Tai ei ny ihan kiinnostuneet, ku kyllä kai niitä miehet kattelee mielellään, mut siihen se sit jääkin.
N47
Kyllä niitä tissejä mielellään puristelee, nuolee ja imee vaikka kuinka kauan.....
En. Ei se mua haittaakaan, mutta ei tunnu miltään. Olen kateellinen niille, joilla tuntuu.
N41