Löytääkö 40+ enää rakkautta?
Tai edes uusia ystäviä? Kaipaisin niin läheistä ihmistä. Mutta hankalaa näin koronan tultua ja en oikein osaa lähestyä ihmisiä enkä päästää mun lähelle.
Kommentit (11)
Löytää, mutta se vaatii aktiivisuutta, rohkeutta ja aloitteellisuutta. Moni muu on asemassasi ja kiitollinen jos otat ensi askelen. Onnea matkaan!
Millä tavoin korona muka vaikuttaa? Ei millään tavoin, kunhan vain keksit. Ihmiset ovat ihan hyvin liikkeellä ja deittisovelluksissa sitäkin paremmin, joten jos itse et saa aikaiseksi, niin se ei ole muiden vika.
Ja oma vika on myls, jos et olevinaan saa ystäviä, "koska olet yli nelikymppinen". Normaalit mukavat ihmiset saavat ystäviä vaikka kahdeksankymppisinä, jos vain ovat valmiit hieman vaivautumaan. Unohdat siis turhat ylitiukat kriteerisi ja katsot ympärillesi avoimin silmin, niin ystäviä löytyy.
Tiedän mistä puhun ja en ole yksin asiaa sanomassa.
N48
Löytää ja kadottaakin, sanoisin.
M44
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin korona muka vaikuttaa? Ei millään tavoin, kunhan vain keksit. Ihmiset ovat ihan hyvin liikkeellä ja deittisovelluksissa sitäkin paremmin, joten jos itse et saa aikaiseksi, niin se ei ole muiden vika.
Ja oma vika on myls, jos et olevinaan saa ystäviä, "koska olet yli nelikymppinen". Normaalit mukavat ihmiset saavat ystäviä vaikka kahdeksankymppisinä, jos vain ovat valmiit hieman vaivautumaan. Unohdat siis turhat ylitiukat kriteerisi ja katsot ympärillesi avoimin silmin, niin ystäviä löytyy.
Tiedän mistä puhun ja en ole yksin asiaa sanomassa.
N48
Mistä ja miten sinä olet löytänyt?
Löytää tietysti, mutta 2. (tai 3.) kierroksella olevilta naisilta. Omia lapsia on turha enää haikailla. Tuossa 40v paikkeilla naiset dumpataan (alfa ottaa tilalle nuoremman) ja ovat taas vapailla markkinoilla.
Ainakin itse löysin.
Ja vaikuttaahan korona sellaisiin ihmisiin jotka haluaa kumppanin löytää vaikka harrastuksen parista tai baarista, tai työpaikalta. Jos olisin itse kumppania vailla en kuitenkaan missään tilanteessa turvautuis noihin deittisovelluksiin, ihan kummallinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ja miten?
Mistä niitä nuorempanakin löytää? Ex löytyi työpaikalta, tosin silloin olin vielä alle nelikymppinen, nykyinen löytyi laivareissulta 45+v. (Ei risteily)
Löytää. Minä löysin Tinderistä. Ei ollut ollenkaan kamalaa. Treffeillä käyminen on aikuisena helpompaa.
Usein etsivä löytää, minulle tuli hassuja tilaisuuksia livenä samaan aikaan kun päätin uskaltautua Tinderiin. Esimerkiksi vanha opiskelukaverini järjesti sokkotreffit naapurinsa kanssa, molempien luvalla toki.
Voi löytää. Itse 46 vuotiaana aloin tapailla yhden tutun miehen kanssa ja nyt oltu yhdessä puoli vuotta. Ei ollut aluksi edes tarkoitus edetä kaveruutta pidemmälle mutta niin kävi.
Sama vika rahikaisella... Mutta täytyy uskoa että löytää.