Mitä sinulla on nyt päälläsi?
Kommentit (23)
Farkut ja trikoopaita. Makaan kotisohvalla.
Päällä on siniset Lidlistä ostetut lokähousut ja kirppikseltä ostettu harmaa neule jossa blingiä. Olen työtön.
Kotona sohvalla. Paita ja alushousut.
Musta trikoopaita ja harmaat trikooshortsit. Jalassa harmaat samettiset sisätossut. En ole menossa mihinkään eli kotivaatteet. Ajattelin lähinnä levätä ja katsoa myöhemmin jonkun leffan.
Mustat juoksutrikoot, sininen t-paita ja musta fleecepaita siinä päällä, jalassa lampaannahkatossut. Piti lähteä juoksulenkille mutta aivan mahdoton tuuli ulkona sai minut katumapäälle.
Kotona makoilen.. Vaaleat pellavahousut ja raidallinen perus trikoopaita.
Mustat housut, joiden polvessa on näköjään reikä, harmaa t-paita, musta huppari ja tummat sukat, alla alusvaatteet. Teen tässä samalla ruokaa.
Luonnonvaalea-ruskea maximekko, vihreät villasukat. Mustat rinsikat ja pikkuhousut. Istun sohvalla kotona, odottelen että voin ottaa parsakaalipiirakan uunista.
Haaremihousut mustavalkoisella villillä kuosilla, musta toppi pitsi päärmeillä ja harmaat villasukat. Eilen olin viihteellä, nyt kotoista löysäilyä.
KappAhlin mustavalkoinen mekko, Mexxin pitsiselkäinen musta neuletakki, Espritin korallipinkki pellavahuivi ja Norlynin 20 den sukkikset.
Normaali työasu eli stringit, stayupit ja rintsikat.
Just rupesin päikkäreille aivan alasti olen
Karvainen, hikinen ja ylipainoinen vanha mies. T:kaisa 19v.
Jalassa sukat, alushousut ja puma merkkiset verkkarit. Pömppömahan piilossa pitää sininen t-paita. Kotona olen ja istun vessanpöntöllä.
Dillinger Escape Planin huppari ja kaupunkimaastokuvioiset college-reisitaskihousut
Sukkahousut, sininen hame ja tummanpunainen kukallinen t-paita.
Olen siivooja ja viikonloppuisin vapaalla. Olen tosin tänään siivonnut koko kodin :)
Tummansiniset pukkuhousut ja musta pitkä toppi. Yritin nukkua, mutten nukahtanutkaan, joten jäin sänkyyn palstailemaan.
Mustat 60 den sukkikset, Benettonin taskullinen vakosamettiminihame, pinkki t-paita ja mustapohjainen valkokuvioinen ohut villatakki...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 16:21"]
Ihan munasilteen olen ja todella oudossa asennossa.
[/quote]
Voinko tulla kylään? Yksin on tylsää.
Ihan munasilteen olen ja todella oudossa asennossa.