Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipee juttu myöntää ettei mulle ole kumppania

Vierailija
27.01.2022 |

Kaikkien yök juttujen jälkeen mitkä ei näytä edes loppuvan.

Mun mittapuu miehelle on, ettei se manipuloi tai kohtele huonosti millään tavalla. Ei odota multa suuria tunteita tai suorittamista tmv.

Ei vähättele eikä omista kivikausiajatuksia naisen paikasta.

Antaa omaa tilaa ja rauhaa, hassuttelee kanssani. Ei perusta tyhmien ihmisten juoruista, ja omaa kiinnostusta asioihin.

Ei pelaa mulla millään tavalla.

Hoitaa raha-asiansa, ja tajuaa ettei mulla ole mitään seksivelvollisuuksia.

Sellainen enemmän turvallinen kuin "jännä".

Osaa aikuisen oikeesti puhua ja antaa hellyyttä.

No, mieluummin olen yksin yksin kuin kaksin yksin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kammo kuvan annoit itsestäsi. Ole ihmeessä yksin.

Vierailija
2/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinut sitten voisi löytää?

Entä ikä?

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen kammo, jos vaatii ettei häntä saa kohdella huonosti?

Vierailija
4/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielellään.

Vierailija
5/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksivelvollisuuksia kuulostaa näin naisena pahalta. 

Vierailija
6/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei pidä harrastaa velvollisuuden vuoksi. Vain silloin kun molemmat sitä haluavat. Ja se pitää sopia molemmille osapuolille. Jos tänä vuonna ei huvita, niin sitten ei huvita. 

Eri

Vierailija
7/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei pidä harrastaa velvollisuuden vuoksi. Vain silloin kun molemmat sitä haluavat. Ja se pitää sopia molemmille osapuolille. Jos tänä vuonna ei huvita, niin sitten ei huvita. 

Eri

Toisilla on oikein velvollisuus harrastaa seksiä ja toiset joutuvat olemaan kokonaan ilman seksiä. Loput kulkevat asiassa kultaista keskitietä pitkin. On määrä sopivassa suhteessa, ei pakoteta eikä joudu olemaan kokonaan ilman.

Vierailija
8/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan sitä että mies on läsnä seksistä. Ei tunnu kivalta ettei tunnepuoli toimi, vaikka ns tekniikka toimisi.

En vain pysty olemaan jotain mitä en ole. Varmaan on paljon ihmisiä jotka haluaa hellyyttä ja muutakin ajanviettoa.

En raahaa ketään ikeaan tms.

Elämässä on jo kotvan ollut tilanne joka syö muutenkin voimia. Ei kiinnosta enää aloittaa uutta.

En hae terapeuttia tms. Olisi kiva käpertyä turvalliseen kainaloon, ja tuntea saavansa olla rauhassa.

Siitä voi jotain ehkä kehittyäkin.

No, kuu ei ole juustoa...

Vierailija
9/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain tulee niin hirveitä kun nainen ei toteuta miehen tarpeita.

Sellainen muuttaa maailmankuvaa.

Vierailija
10/26 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Toivottavasti ei kuitenkaan vuoden verran jarrutella jalat ristissä ja mykkinä, vaan jos ei nyt tänään huvita, niin jos sitten ensi viikolla. Sekin, että seksiä harrastetaan vain lauantaisin saunan ja lottoarvonnan jälkeen ainoastaan lähetyssaarnaaja-asennossa, on parempi vaihtoehto kuin kerran vuodessa tai jopa harvemmin.

Vierailija
11/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole velvollisuus koskaan, ei missään tilanteessa, ei edes parisuhteessa tai avioliitossa.

Kun on tarkoitus jakaa seksuaalisuutta yhdessä, kumpikin on velvollinen omaa seksuaalisuuttaan kohtaan, jos toinen olisi velvollinen, niin se on silloin velvollisuus, josta puuttuu vapaaehtoisuus ja se on silloin työtä.

Totta kai toivottavasti molemmat haluavat tuottaa seksuaalista nautintoa ja tyydytystä toiselleen, se on arvostettu etuoikeus, ja nautinto molemmin puolin, mutta juuri siksi, koska se perustuu vapaaehtoisuuteen, aitoon haluun, rehellisyyteen.

Jos ei ole halua tuottaa nautintoa suhteen toiselle osapuolelle, voi kysyä itseltään että mikä on motivaatio suhteeseen, jos toinen ei haluta? Jos kyseessä on toisen huonot taidot tms. ne selvitetään puhumalla ja opettamalla.

Vierailija
12/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin. Tottakai vaatimukset olivat ihan ok, mutta joku siinä takana sai ap:n kuulostamaan väsyneelle ressukalle, joka ei ole ihan tässä maailmassa kiinni ja jilla ei ole pätkääkään itseluottamusta. Jos tseään ei arvosta kuin paperilla ja jos hänen tähän astiset miehet ovat olleet "yök" -sarjaa, niin se kertoo todella sen, että ap saa kaltaisiaan ja muuhun ei ole edes mahdollisuuksia. Ap ei välttämättä ole itse mikään löytö, vaan antaa kohdella itseään huonosti.

Vierailija
13/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut asian, niin että mä tarvitsen suuren rakastumisen tunteen jotta voisin "ottaa miehen". Yksi pitkä parisuhde minulla on jo takana, josta erosin vuosi sitten.

Ongelma tuossa parisuhteessa oli ehkä, että mitään suurta rakastumista ei koskaan ollut, miehen puolelta, en tiedä oliko minunkaan osaltani. Oltiin vain yhdessä, mutta se SUURI kipinä puuttui. Elämäni on nyt sen verran hyvää yksin, että en tiedä tarvitsenko miestä, jos ei ole suuria tunteita ja isoa onnea. Eli luotan siihen että se tulee vastaan, jos ei tule, niin ei tule.

Miehen pitää myös olla komea, lapseton ja muutenkin jotenkin viehättävä. En jaksa enää ottaa keskinkertaista miestä.

Vierailija
14/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä AP kuullostaa kauhean apaattiselta ja aneemiselta naiselta. Tekstistä päätellen on kuin ei olisi mitään elämäniloa.

Vierailija
15/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuosta  Ap:n  kirjoituksesta on ok, sitä jäin miettimään mitä mies saa jos eläisi kanssasi?

Vierailija
16/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Toki, mutta jos seksihalut ei kohtaa, niin silloin on väärät ihmiset pariutuneet, joten vois katella vähän peiliin ja paremmin sopivia kumppaneita.

Vierailija
17/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatellut asian, niin että mä tarvitsen suuren rakastumisen tunteen jotta voisin "ottaa miehen". Yksi pitkä parisuhde minulla on jo takana, josta erosin vuosi sitten.

Ongelma tuossa parisuhteessa oli ehkä, että mitään suurta rakastumista ei koskaan ollut, miehen puolelta, en tiedä oliko minunkaan osaltani. Oltiin vain yhdessä, mutta se SUURI kipinä puuttui. Elämäni on nyt sen verran hyvää yksin, että en tiedä tarvitsenko miestä, jos ei ole suuria tunteita ja isoa onnea. Eli luotan siihen että se tulee vastaan, jos ei tule, niin ei tule.

Miehen pitää myös olla komea, lapseton ja muutenkin jotenkin viehättävä. En jaksa enää ottaa keskinkertaista miestä.

Ja itsehän tietysti olet kympin nainen, mammapalstalla valittelemassa.

Vierailija
18/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan sitä että mies on läsnä seksistä. Ei tunnu kivalta ettei tunnepuoli toimi, vaikka ns tekniikka toimisi.

En vain pysty olemaan jotain mitä en ole. Varmaan on paljon ihmisiä jotka haluaa hellyyttä ja muutakin ajanviettoa.

En raahaa ketään ikeaan tms.

Elämässä on jo kotvan ollut tilanne joka syö muutenkin voimia. Ei kiinnosta enää aloittaa uutta.

En hae terapeuttia tms. Olisi kiva käpertyä turvalliseen kainaloon, ja tuntea saavansa olla rauhassa.

Siitä voi jotain ehkä kehittyäkin.

No, kuu ei ole juustoa...

Mitä seksissä läsnä oleminen tarkoittaa?

Vierailija
19/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa tuosta  Ap:n  kirjoituksesta on ok, sitä jäin miettimään mitä mies saa jos eläisi kanssasi?

Täsmälleen samaa mieltä. Luin AP:n avauksen, ja jäin sen jälkeen miettimään miksi minä, tai kukaan muu mies, haluaisi AP:n kanssa kimppaan.

Mitä annettavaa AP:lla itsellään on. Aloitusviestin perusteella hän vaikuttaa lähinnä apaattiselta ja masentuneelta.

Vierailija
20/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, ap on varmasti oikeasti sellainen ihminen joka kaipaa parisuhdetta, mutta pari asiaa särähti lukiessa tuota:

- Miehen ei pidä odottaa suuria tunteita. Eli siis mitä voi odottaa? Pieniä tunteita? Tunteettomuutta?

- "Tajuaa, ettei mulla ole mitään seksivelvollisuuksia". Eli siis seksi vertautuu velvollisuuteen? Ap:ltä kysyisin, että eikö hän ajattele niin, että hänellä olisi/voisi olla parisuhteessa seksuaalisuuteen ja seksiin liittyviä oikeuksia? Esimerkiksi oikeus omanlaiseen ja omantahtiseen seksuaalisuuteen ja oikeus vaikkapa kokea itsensä halutuksi ja rakastetuksi? Oikeus haluta itse toista?

En ihmettele, että sinkkuus on ap:n juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme