Mihin avaruus päättyy sinun teoriasi mukaan?
Kommentit (173)
Oletteko miettineet sellaista teoriaa, että elämme kaikki virtuaalitodellisuudessa. Ja kun kuolemme,palaamme takaisin "oikeaan elämään" ja voimme taas valita mille aikakaudelle haluamme "syntyä" Mietin tätä, koska omana elinikänäni on tapahtunut niin monta mullistavaa asiaa, kuten vuosituhannen vaihdos, teknologian kehitys( Ei ollut esim nettiä vielä kun olin lapsi) Kulkutauti, Trump presidenttinä:D WTC, Aasian tsunami...
Vierailija kirjoitti:
Avaruus ulottuu sinne asti missä kaukaisin partikkeli sijaitsee. Tämä partikkeli liikkuu poispäin ja niinpä avaruus laajenee. Tämän partikkelin etupuolella ei ole mitään, mutta sinne pystyy kuitenkin menemään.
Tämä oli oikea vastaus.
No jaa. Avaruus...hmm....
Avaruus loppuu mihin? Minä en tiedä!
Minä en tiedä koska olen sellainen ihminen että kuin minä en tiedä jotain asiaa ja se kiinnostaa minua niin silloin haluan tutkia sitä lisää koska elämä on täynä yllätyksiä jos ei tiedä mutta kiinnostaa.
Elikkäs, me elämme avaruuden ympäröimänä. Avaruus ympäröi meitä ja avaruutta rajaa ulkoavaruus ja auringon energia pitää sitä rajallisena antaen sen rajalle samaa energiaa mistä aurinkokin on tullut.
Ulkoavaruudessa taas on 11eri universumin energiakenttiä jotka fiilistelevät avaruudella ulkoavaruudessa rajoineen koska ne ymmärtävät sivilisaation.
Ulkoavaruutta katsoen rajoineen, joka on välttämätöntä elottoman lusiferin teorialle niin on rajat olemassa. Rajattomuudesta ulkoavaruuden suhteessa voidaan silloin puhua kuin lusifer ei ole tiellä ja siellä on toivo johon me voidaan uskoa ja siihen avaruus loppuu kuin 11 eri universumien kaukaisin aurinko on loistelias ja lusifer ei ole pimeydellä tiellä.
Jos osaatte sanoa 11 eri universumien kaukaisimman auringon nimen jonka tiellä on lusifer pimeydellä niin teille tulee sellainen voima että Jumala ja Taivaan isä tulee ruumiisi sisälle ja he ohjaa sinut ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen luo ja olet tällöin herra tai mikä lie mikä haluatkaan olla.
Minä en tiedä tuon 11 eri universumin kaukaisimman auringon nimeä koska Taivaan isä joka sanoi minulle sen nimen on tyytymätön suomen sakeaan pelleilyyn ja varastamiseen jalohopeallaC-ļ-í-p-p-e-r metalilla ja minua ei kiinnosta sellainen vaikka sen uskottavuutta yritettäisiin lahjoa minulle maasta taivaisiin.
Eiku se yhtyy edelliseen aiemmin olemassa olleeseen avaruuteen tai jättää allensa.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhmä kysymys kuin se että missä on mielestäsi pyöreän pallon reuna?
Eikö tuo ole itsestäänselvää? Ota pallo käteen ja kosket sen reunaa pidellessäsi sitä.
Avaruus on kuin kasva pallo,
Kyllä.
Assburger kirjoitti:
pallon pinta edustaa 3-ulotteista tilaa,
Kyllä.
Assburger kirjoitti:
pallon säde aikaa, eli neljättä ulottuvuutta.
Kyllä.
Assburger kirjoitti:
Pallon keskipiste on alkuräjähdyksen hetki.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Alkuräjähdys (toisesta maailmasta tms.), laajenee, ja sen ulkopuolella on tyhjää avaruutta (pimeys, kylmyys). Näitä (ja etenevä valo) on jo esitetty.
(Etenevä materia ja valoenergia, joita saattaa hidastaa pakkanen tai sen omalta osin aikaansaama fysikaalinen ilmiö? Fysikaalinen maailmamme menettää valoa/energiaa tyhjään. Neljäntenä ulottuvuutena on ajallisesti kaareutuva maailma tai/ja avaruus?)
Neljäs ulottuvuus on "metrinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaruus ulottuu sinne asti missä kaukaisin partikkeli sijaitsee. Tämä partikkeli liikkuu poispäin ja niinpä avaruus laajenee. Tämän partikkelin etupuolella ei ole mitään, mutta sinne pystyy kuitenkin menemään.
Tämä oli oikea vastaus.
Vain maallikoiden mielestä, joiden mukaan universumin laajentuminen tarkoittaa ulkorajojen (joita ei ole olemassakaan) etääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli oikea vastaus.
Vain maallikoiden mielestä, joiden mukaan universumin laajentuminen tarkoittaa ulkorajojen (joita ei ole olemassakaan) etääntymistä.
Kukaan ei ole mistään ulkorajoista puhunut mitään, vaan siitä alueesta missä on ylipäätään mitään, eli avaruudesta.
uutta tietoa kirjoitti:
kysykäämme asiaa kaukaisilta ulkoavaruuden olennoilta.
👽🛸
Ei nekäön tiedä. Nekin luulee että me tiedämme
uutta tietoa kirjoitti:
kysykäämme asiaa kaukaisilta ulkoavaruuden olennoilta.
👽🛸
Miksi ei läheisiltä?
Nakkikioskille.