Olen kaunis
olen seksikäs olen hyvä kroppainenolen äitija sitli miehet kuolaavat perääni jo pelkällä vaunulenkillä.mieheni ystävä pitää minua yhtenä maailman kauneimpana naisena jolla on maailman paras perse.
Kommentit (32)
niin tietäisit mikä tässä oli homman nimenä,.j a valitettvasti kuulostat erittäin katkeralta. totuus on että kyllä ne miehet ensiksi kiinnittävät huomiota ulkonäköön sitten vasta muuhun.
tullaan yli 30 vuotiaiksi. Hän ei ole ainoa uhri. Hän panosti "vääriin" asioihin. Niin surullista. Hän ei koskaan löytänyt itseään.Kauneudessa ei ole mitään kadehtittavaa.Se tuo elämään myöskin surua ja ahdistusta. On taisteltava, että se kauneus säilyisi, Jokainen uusi ryppy ahdistaa...ajatukset pyörivät ulkonäössä. Todellinen elämä jää elämättä. Elät kauniiden ja rohkeiden maailmassa joka on vain illuusiota.
tullaan yli 30 vuotiaiksi. Hän ei ole ainoa uhri. Hän panosti "vääriin" asioihin. Niin surullista. Hän ei koskaan löytänyt itseään.Kauneudessa ei ole mitään kadehtittavaa.Se tuo elämään myöskin surua ja ahdistusta. On taisteltava, että se kauneus säilyisi, Jokainen uusi ryppy ahdistaa...ajatukset pyörivät ulkonäössä. Todellinen elämä jää elämättä. Elät kauniiden ja rohkeiden maailmassa joka on vain illuusiota.
tulin juuri luennoimasta amerikan kiertueelta. Olen perinyt kivitalon, minulla on neljä lasta ja mieheni on myös tohtori. Olen myös kaunis ja kymmenen vuotta sitten opiskelin mallintöistä saamilla rahoilla. Velkaa ei ole penniäkään. Meillä on myös mökki ja kaksi autoa. Mitäs siihen sanot! Olen myös vaatimaton, enkä harhainen.
sinulle se miesten tuijotus on niin tärkeää? On totta, että varsinkin miehille ulkonäkö on tärkeä seikka, mutta myöskin haju. Silmät ovat numero yksi sen jälkeen tule muu...Naiset vanhetessaan eivät enää keskity miehen ulkonäköön siinä määrin kuin miehet naiseen...Mistä tässä keskustelussa on kysymys muusta kuin kauneudesta ja sen lieveilmiöistä.PS. Moni mies pettyy kun pakettiin tutustutaan paremmin. Ei ole kuin kaunis ulkokuori ja sisältö on pettymys. Se on myös faktaa, eikä kateutta. Kauniita on mukava ja turvallista katsella etäisyyden päästä. Rumiin voi jopa tutustua;-)###niin tietäisit mikä tässä oli homman nimenä,.j a valitettvasti kuulostat erittäin katkeralta. totuus on että kyllä ne miehet ensiksi kiinnittävät huomiota ulkonäköön sitten vasta muuhun###
olet vain nukahtanut ja nähnyt unta
sinulle se miesten tuijotus on niin tärkeää? On totta, että varsinkin miehille ulkonäkö on tärkeä seikka, mutta myöskin haju. Silmät ovat numero yksi sen jälkeen tule muu...Naiset vanhetessaan eivät enää keskity miehen ulkonäköön siinä määrin kuin miehet naiseen...Mistä tässä keskustelussa on kysymys muusta kuin kauneudesta ja sen lieveilmiöistä.PS. Moni mies pettyy kun pakettiin tutustutaan paremmin. Ei ole kuin kaunis ulkokuori ja sisältö on pettymys. Se on myös faktaa, eikä kateutta. Kauniita on mukava ja turvallista katsella etäisyyden päästä. Rumiin voi jopa tutustua;-)###niin tietäisit mikä tässä oli homman nimenä,.j a valitettvasti kuulostat erittäin katkeralta. totuus on että kyllä ne miehet ensiksi kiinnittävät huomiota ulkonäköön sitten vasta muuhun###
Todellisia rääväsuita ei mitään keskustelutaitoa:DDDDEi se mitään kyllä elämä opettaa hiljaa kulkemaan.#syö suruus pullukka, niin kyllä se siitä sitten#
Todellisia rääväsuita ei mitään keskustelutaitoa:DDDDEi se mitään kyllä elämä opettaa hiljaa kulkemaan.#syö suruus pullukka, niin kyllä se siitä sitten#
Ei siitä pidä noin kovasti suuttua ja aloittaa henkilökohtaista haukkumista. Se kertoo muuten ihmisestä suhteellisen paljon.Ja kuten jo aikaisemin sanoin "kauneus on katoavaa" Ja sen säilyttämiseen menee kohtuuttomasti aikaa, vaivaa, rahaa jne... kun ensimmäiset maanvetovoiman merkit ilmaantuvat. Se on kriisin paikka kenen tahansa kauniin ihmisen elämässä, siihen on hyvä varautua ajoissa. Miettiä mistä oikesti on kysymys tässä katoavassa maailmassa.Eipä muuta. Hyvää päivän jatkoa kaikille kauniille ihmisille, varsinkin naisille. Tavataan muiden (kipeidenkin) aiheiden parissa myöhemmin.
yhtäpaljon kuin naiset. Ei, mies saa olla luonnollinen rypistyä ja vanhentua rauhassa. Naisen elämä on lyhyt, kun puhutaan huippuvuosista jopa ammatillisesti. Jos nainen aikoo pidentää huippuvuosiaan on hänen turvauduttava ulkonäköä parantaviin hoitotoimenpiteisiin. Nämä hoidot vaativat paksun lompakon, joka usein on miehellä.50 vee mies voi vaihtaa huomattavasti nuorempaan elämänkumppaniin ja se on hänen elämää nuorentava tekijä. Hän voi kulkea kadulla ja ihailla nuorison takamuksia ja toteuttaen haaveitaan kenenkään suuremmin reagoiden. Nainen ei voi ilman nuorentavia hoitoja ja vielä sittenkin ikä saa ihmiset kauhistumaan.Tämä on karua faktaa naiset. Nainen vanhenee miestä nopeammin. Iho rypistyy limakalvot kuivuvat, kuukautiset loppuvat , raskaus ja synnyt jättävät jälkensä jne...