Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki Nokian diplomi-insinöörit ÄRSYTTÄVIÄ?!

Vierailija
04.06.2008 |

tekniikan tohtorin vaimo.

Onhan nuo kaikki mun tuntemani Polin kasvatit vähän omanlaisiaan, siis insinöörimäisiä, mutta en pidä sitä huonona ominaisuutena. On hyvä, että joku meilläkin miettii asiat tarkoin, minä en sitä tee... Missään nimessä niiden kanssa ei ole vaikeaa tulla toimeen, meillä on jopa samanlainen huumori.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden ja se on niin hankala ihminen ettei ole tosikaan...

Ihme jähkääjä. Joka yksinkertainen pikkuasiakin pitää vääntää tajuttoman vaikeaksi.

Olen kuullut vähän muualtakin samaa, että DI:t, ja juuri Nokialla olevat, on jotenkin ihmeellisiä - ihmiset aina vaan myötätuntoisesti naureskelee ja nyökyttelee jos kuulee...

(ja kyse ei ole nyt mistään "koulutettu fiksu ihminen - kouluttamaton moukka" asetelmasta; olen itsekin ihan hyvässä työssä + koulutusta löytyy)

Vierailija
2/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit on omanlaisiaan kuten humanistitkin, mutta eroa Nokian insinöörin tai jonkun muun it-talon insinöörin välillä en kyllä näe.

Sitä paitsi jahkailu ei ole osa Nokia-insinöörin elämää. Siellä hyppelehditään ja hötkyillään pikemminkin kuin jahkaillaan. Tuollainen asioiden pyörittely ei ole kauhean ominaista insinöörimaailmassa.

t: DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne on olleet kyllä aika normaaleja. Tää yksi vaan on ... HUH.

Mieheni aina naureskelee, ja saattaa kertoa íhmisille jotain mitä "yks Nokian DI on sanonut / tehnyt / keksinyt / vaikeuttanut muiden elämää", ja niin alkaa muutkin avautumaan ja kertomaan kanssa miten ovat törmänneet Nokian dippainsseihin.

tai sitten se on ollut aina vaan tää yks ja sama henkilö...? joka vaan on sitten luonteeltaan rasittava.

ap

Vierailija
4/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö sen vitsin, miks naiset tykkää Nokian insinööreistä?

Koska ne tekee kaiken perusteellisesti ja moneen kertaan (myös sängyssä)

t:humanistivaimo

Vierailija
5/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi millainen inttäjä ja nenä olis isompi ku muna, voisin ihan milloin vaan vaihtaa oman uimamaisterimieheni Nokian insinööriin!

Vierailija
6/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Nokia on tehnyt kaveristasi sellaista kuin on, hän olisi samanlainen vaikka olisi makkaratehtaalla töissä. Ollaan kyllä todettu että meillä isninööreillä on hieman erilainen ajatusmaailma kuin saman ryhmän muiden alan tyypeillä.

t. Nokian insinööri, jolla on paljon Nokian insinöörejä ja diplomi-insinöörejä tuttavapiirissään.

Vierailija
7/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööreissä on monenlaisia ihmisiä, niin kuin muissakin ammattikunnissa. Tunnen paljon dippainssejä, Nokiallakin olevia, eikä voi kyllä sanoa, että kaikki tai edes useimmat olisivat ärsyttäviä.

Vierailija
8/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissäkin monia nokialaisia, mutta kyllä ihan muualla työsekentelevää akateemista väkeä sekä duunareitakin. Itse olen muuten humanisti taustaltani, ja tulen aivan mainiosti juttuun "keskiverron" Nokia-insinöörin kanssa - mielestäni siellä on keskimäärin onnistuttu rekrytoimaan kohtuullisen tervepäivästä sakkia. Muualla työelämässä olen törmännyt paljon suurempiin egoihin ja jääräpäisyyksiin.

Mieheni on ainakin ihan kaikkea muuta kuin jänkääjä, parempaa ja yhteistyökykyisempää miestä ja isää saa hakea. Samaa mieltä tietääkseni ollaan ystäväpiirissäkin riippumatta ystävien taustasta :)

Vierailija
9/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se on joskus vähän ärsyttävä, mutta enimmäkseen ihan hyvää aviomies- ja isukkimateriaalia. Hänen kauttaan olen myös tutustunut moneen muuhunkin saman lajin edustajaan. Omien havaintojeni perusteella ovat kyllä enimmäkseen ihan mukavia ja kunnollisia ihmisiä. Ehkäpä ap:lla on nyt hieman liian suppea otanta?

Vierailija
10/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalikin olla joukossa.

Katsos, me kun katsomme maailmaa eri näkökulmista. DI perustaa maailmankuvansa faktaan, humanisti maalaa maailmaa kauniilla väreillä. Siis mitä eroa on yöllä ja päivällä? Siksipä parisuhteessa DI-DI tai humanisti-humanisti on parempi vaihtoehto kuin humanisti-DI.

Mä olen tavallinen nais-DI enkä voisi elää päivääkään parisuhteessa humanistin kanssa. Syy: meillä ei olisi mitään keskusteltavaa keskenämme. Siksipä menin naimisiin DI- miehen kanssa ja hyvin synkkaa :)

Vierailija
11/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai työskenteleekö alihankkijalla, joka selittäisi tuollaiset naureskelujutut. Onko hän itse DI?

t: Entinen nokialainen

mutta ne on olleet kyllä aika normaaleja. Tää yksi vaan on ... HUH.

Mieheni aina naureskelee, ja saattaa kertoa íhmisille jotain mitä "yks Nokian DI on sanonut / tehnyt / keksinyt / vaikeuttanut muiden elämää", ja niin alkaa muutkin avautumaan ja kertomaan kanssa miten ovat törmänneet Nokian dippainsseihin.

tai sitten se on ollut aina vaan tää yks ja sama henkilö...? joka vaan on sitten luonteeltaan rasittava.

ap

Vierailija
12/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se selittääkin nämä jutut aika pitkälle.

t. nokialaisen DI:n vaimo joka itsekin talossa töissä kylläkin alihankkijan kautta

Vierailija
13/13 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tittelinkipeitä kädettömiä pellejä jotka luulee olevansa kaikkien muiden yläpuolella. Työssäni joudun valitettavasti näkemään heitä paljonkin ja kukaan ei loista sosiaalisilla taidoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi