Mul on helvetillinen ripuli :/
Nyt apua, jo toista viikkoa on jatkunut vitunmoinen ripuli/paskatauti, joka ei hellitä millään. Olen 33v muuten perusterve nainen, 2 lapsen äiti. Tämä tauti pilasi lomamme turkkiin. :(
-
Lähdimme kohti Turkkia 10. päivä tätä kuuta. Jo lentokentällä vatsaani alkoi vääntää, ja jysäyttänyt vessaan löysän pökäleen. Kun kone nousi ilmaan, alkoi oksennus lentää kaaressa. Kanssamatkustajat siirtyivät koneen takaosaan, me istuimme edessä. Lentoemännät tarjoilivat vatsaa rauhoittavia oirehtimisen yms. mutta mikään ei auttanut. Parin tunnin päästä alkoi ripuli, jolla tukin kaksi vessaa. Se oli ihan helvettiä, sillä vatsaa väänsi koko ajan eikä oksentaminen tai paskominen auttanut.
-
Perillä sain antibioottikuurin, joka puri kunnolla vasta muutaman päivän kuluttua. Sain myös nesteytystä, mutta pääasiassa makasin hotellihuoneessamne. Kuumetta ei ollut.
-
Paluulennolle lähtiessä oksentelu oli loppunut mutta ripuli jatkui. Suomessa menin lääkärille ja sain uudet antibiootit, maitohappobakteereja ja lisää nesteytystä. Ei auttanut. Kävin myös suolihuuhtelussa ja tähystyksessä. Tähystyksen aikana paiskoin hoitolaverille vihreää, rikiltä haiseva paskaa. Mitään ei löytynyt
-
Tietenkin otin sairauslomaa, jota olen joutunut jatkamaan kahdesti. Olen saanut nesteytystä lisää, etten kuivu kokonaan.
-
Nyt tulee ällövaroitus: pari päivää sitten olin yksi kotona, pikkarit ja lököpaita päällä. Olin keittiössä, kun vatsaa muljaisi niin hirveästi, että itku pääsi. Lähdin vaappumaan kohti vessaa, mutta paska räjähti ilmoille muutaman askeleen jälkeen. Pikkareista valui paskaa ja sitä lörisi lattiallekin. Kävin suihkussa ja vessassa (jossa paskaa tuli lisää).
-
Eli, mitä helvettiä teen? Perseeni räjähtää pian ja paskaa suorastaan lentää! Olen paskonut pyttymme ihan ruskeaksi ja mies vei lapset mummolaan turvaan. Nyt apua!!
-
Ps. Ei ole provo, vaikka sitä kovasti toivonkin
Kommentit (19)
Mulki on ripuli, mut jotku jauhaa vaan jostain rikkaiden raharajasta :'/
Ota dieetin kannalta.
Ja lopeta syöminen niin ei sitä paskaa määräänsä enempää kerry, juo jotain vitamiini-, maitohappobakteerilitkuja ja Osmosalia.
Tunnut aika ällöltä ihmiseltä, olet varmaan niitä naisia jotka ilmoittaa menevänsä paskalle.
En kyllä kauheasti syökään, juon just niitä vitamiini ja maitohappobakteerilitkuja. Paino on pudonnut 71 kilosta 64:ään. Pituutta 165cm
Osta Imodiumia...? Ja probiootteja ja gefilus mehua jossa maitohappioja
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:44"]En kyllä kauheasti syökään, juon just niitä vitamiini ja maitohappobakteerilitkuja. Paino on pudonnut 71 kilosta 64:ään. Pituutta 165cm
[/quote]
9 oli ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:44"]En kyllä kauheasti syökään, juon just niitä vitamiini ja maitohappobakteerilitkuja. Paino on pudonnut 71 kilosta 64:ään. Pituutta 165cm
[/quote]
No mut onhan tossa vielä 10kg pudotettavaa :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:44"]En kyllä kauheasti syökään, juon just niitä vitamiini ja maitohappobakteerilitkuja. Paino on pudonnut 71 kilosta 64:ään. Pituutta 165cm
[/quote]
No mut onhan tossa vielä 10kg pudotettavaa :)
[/quote]
Ja sieltä iski av anoreksia trolli.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:46"]Ootko ajatellut mennä osastolle. Painontippuminnen on vaarallista
[/quote]
Eivät ota, ei ole kuulemma vielä vaaraa. Tiedän, naurettavaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen oikeasti apua! -AP
Onko tilanne muuttunut yhtään?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:39"]Nyt apua, jo toista viikkoa on jatkunut vitunmoinen ripuli/paskatauti, joka ei hellitä millään. Olen 33v muuten perusterve nainen, 2 lapsen äiti. Tämä tauti pilasi lomamme turkkiin. :(
-
Lähdimme kohti Turkkia 10. päivä tätä kuuta. Jo lentokentällä vatsaani alkoi vääntää, ja jysäyttänyt vessaan löysän pökäleen. Kun kone nousi ilmaan, alkoi oksennus lentää kaaressa. Kanssamatkustajat siirtyivät koneen takaosaan, me istuimme edessä. Lentoemännät tarjoilivat vatsaa rauhoittavia oirehtimisen yms. mutta mikään ei auttanut. Parin tunnin päästä alkoi ripuli, jolla tukin kaksi vessaa. Se oli ihan helvettiä, sillä vatsaa väänsi koko ajan eikä oksentaminen tai paskominen auttanut.
-
Perillä sain antibioottikuurin, joka puri kunnolla vasta muutaman päivän kuluttua. Sain myös nesteytystä, mutta pääasiassa makasin hotellihuoneessamne. Kuumetta ei ollut.
-
Paluulennolle lähtiessä oksentelu oli loppunut mutta ripuli jatkui. Suomessa menin lääkärille ja sain uudet antibiootit, maitohappobakteereja ja lisää nesteytystä. Ei auttanut. Kävin myös suolihuuhtelussa ja tähystyksessä. Tähystyksen aikana paiskoin hoitolaverille vihreää, rikiltä haiseva paskaa. Mitään ei löytynyt
-
Tietenkin otin sairauslomaa, jota olen joutunut jatkamaan kahdesti. Olen saanut nesteytystä lisää, etten kuivu kokonaan.
-
Nyt tulee ällövaroitus: pari päivää sitten olin yksi kotona, pikkarit ja lököpaita päällä. Olin keittiössä, kun vatsaa muljaisi niin hirveästi, että itku pääsi. Lähdin vaappumaan kohti vessaa, mutta paska räjähti ilmoille muutaman askeleen jälkeen. Pikkareista valui paskaa ja sitä lörisi lattiallekin. Kävin suihkussa ja vessassa (jossa paskaa tuli lisää).
-
Eli, mitä helvettiä teen? Perseeni räjähtää pian ja paskaa suorastaan lentää! Olen paskonut pyttymme ihan ruskeaksi ja mies vei lapset mummolaan turvaan. Nyt apua!!
-
Ps. Ei ole provo, vaikka sitä kovasti toivonkin
[/quote]
Jysäytin* vessaan (korjaus)
-ap