Rakastunut toiseen. Mitä tehdä?
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 2.5 vuotta. Sattumalta tapasin toisen miehen n. 8kk sitten. Tämän toisen miehen kanssa on ollut myös 5kk tauko, jolloin emme olleet lainkaan yhteydessä. Kun sitten aloimme jälleen pitämään yhteyttä, ensin ihastuimme sitten rakastuimme. Olen kertonut miehelleni tästä osittain, en kaikkea.
Tuntuu pahalta mieheni puolesta. Meillä oli myös taukoa suhteessa tämän takia. En ole kuitenkaan kertonut hänelle, että olen nyt ollut yhteydessä tähän toiseen mieheen. Olen aivan älyttömän rakastunut häneen. Miestäni rakastan myös. Tämä toinen mies haluaisi seurustella kanssani, mutta ymmärtää tilanteen. Mieheni ei haluaisi erota.
Olen niin tukalassa tilanteessa. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (18)
Heivaa molemmat, muuta toiselle paikkakunnalle ja aloita puhtaalta pöydältä.
Mitä helvetin taukoa? Oletteko 14-vuotiaita?
Tilanne vaikuttaa siltä, että ihan sama mitä teet, valmistaudu tulevasi jätetyksi kun olet vähän vanhempi ja et enää kiinnostava.
Jos rakastat miestäsi jätät tuon toisen miehen pysyvästi.
panemalla pääsee näistä mielenhäiriöistä
Joudut ihan itse hoitamaan suhteesi, ei siinä muiden neuvot auta mitään. Mun kaverilla oli vastikään samanlainen tilanne, miehensä kaverin kanssa, lopulta avioliiton ulkopuolinen suhde loppui ja avioliittonsa jatkuu edelleen.
Jätä miehesi, jota et kyllä rakasta, ei rakastava pelleile noin. En usko, että uusikaan suhde pitkälle kantaa, mutta nykyinen suhde taitaa ainakin olla ihan pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Suostuvatko kolmen kimppaan?
Vaarana on että sen jälkeen kumpaakaan ei nainen kiinnosta...
Ei tuolla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Opettele elämään yksin välillä.
Palataan asiaan seitsemän vuoden jälkeen. Kannattiko pilata kaikkea?
Portto.