Mammamiian lastenvaaterage
Käykääpä lukemassa mammamiian kirjoitus lastenvaatteista. Kommenttien lukemiseen kannattaa varata popcornia :D
Kommentit (14)
Postaus kyllä täyttä asiaa, mutta jäin ihmettelemään tuota kommenteissa leuhkimista sillä, kuinka saa sitä enemmän rahaa mitä enemmän blogissa on kävijöitä..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:58"]Postaus kyllä täyttä asiaa, mutta jäin ihmettelemään tuota kommenteissa leuhkimista sillä, kuinka saa sitä enemmän rahaa mitä enemmän blogissa on kävijöitä..
[/quote]
Tämä oli minustakin ala-arvoista. En ole aikaisemmin blogia lukenut, enkä luekaan.
No jopa on aloittajalla hiekkaa pikkuhousuissa kun yrittää tehdä tikusta asiaa ... hoh hoijaa. Näitä ihme morkkajiahan riittää.
Taitaa ollaite blogin kirjottaja asialla kun tämmönen alotus... Kuka täällä on lukenut mammamiian blogia joskus? En minä ainakaan.. Koskaan kuullutkaan?!?!
Ehkei kannattaisi pitää blogia jos ei kestä palautetta. Meinaan tuota viimeisintä postausta joka on suunnattu anonyymeille :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:08"]Ehkei kannattaisi pitää blogia jos ei kestä palautetta. Meinaan tuota viimeisintä postausta joka on suunnattu anonyymeille :D
[/quote]
:D
Kyseinen bloggaaja yrittää ilmeisesti matkia mutsis on-bloggaajaa, nyt oli tullut joku vierasbloggaaja-postaus.
:'DDDDD joku mamma tuolla yrittänyt oikein iskeä ja kirjoittanut: "patakattila soimaan"!!!!!:''''DDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:21"]:'DDDDD joku mamma tuolla yrittänyt oikein iskeä ja kirjoittanut: "patakattila soimaan"!!!!!:''''DDDDDDD
[/quote]
Joo jollakin mennyt vähä pikkukakkosen lastenohjelman tunnari ja vanha sanonta sekaisin :DDDD
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:17"]En kyllä erottanut ragea missään. Ihan normaalia blogitekstiä. Harvemmin tosin tulee mammablogeja luettua, kun itse ole vela. Ei tarvinnut popcornia.
[/quote]
Luitko kirjoituksen kommentit? Niissä se hauska piileekin.
Otsikosta saa sen kuvan, että mammamiia itse ragee tuolla
En kyllä erottanut ragea missään. Ihan normaalia blogitekstiä. Harvemmin tosin tulee mammablogeja luettua, kun itse ole vela. Ei tarvinnut popcornia.
Voi apua :D kyllä jotkut on niin omassa mutsikuplassaan että
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:21"]:'DDDDD joku mamma tuolla yrittänyt oikein iskeä ja kirjoittanut: "patakattila soimaan"!!!!!:''''DDDDDDD
[/quote]voin niik kuvitella kun se on oikein miettinyt jotain todella nasevaa kommenttia:D siis oikeasti, PATAKATTILA SOIMAAN!:D