Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielesi tehnyt tintata turpaan juhlissa?

Vierailija
31.05.2015 |

Eilen vit utti yksissä lakkiaisissa, kun muutama valtion virastoissa suojatyöpaikoissa olevat suhtautui niin helve tin alentuvasti meidän perheeseen, joka ei ole hyvätuloinen mutta kylläkin yliopistossa korkeakoulutettu. Meidänkin verorahoilla ne istuu siellä lihottamassa itseään ilman irtisanomispelkoa. Kyllä niissäkin valtio säästäisi, kun perkaisi virastonsa ja laitoksensa läpi. En kuitenkaan tintannut mutta vitutti vaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen niin tehnytkin.

Vierailija
2/6 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:22"]

[/quote]kerro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjoo, omaa isääni joka saapui kännissä siskoni häihin ja sitten sönkötti siellä sekavia eri vieraille kunnes tajusi parin tunnin päästä poistua.

Vierailija
4/6 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, just jossain lakkiaisissa yms jotain kaikkitietävää sovinistisetää joka ei tervehdi ja kännissä ahdistelee. Onneks ei oo omassa suvussa. Ja mä oon 18 v tyttö:D

Vierailija
5/6 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun yksi ihan aiemmin fiksuna pitämäni mies alkoi melko hienoissa juhlissa käpälöidä minua ihan urakalla. Oli kyllä siemaissut paukun tai pari liikaa ja yhtäkkiä kesken tavallisen tanssin joko unohti, etten ollutkaan sen oma vaimo tai muuten vaan innostui. Tuskin kauneudestani, en ollut kovin hehkeä tuolloin, jos koskaan. Häkellyin totaalisesti.

Vierailija
6/6 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 09:22"]

[/quote]kerro!

[/quote]

No yks itseään täynnä oleva jätkä kukkoili menemään koko illan. On jossain paikkakunnan rockbändissä ja oli olevinaan niin staraa että. Minä olin vaan joku tavis tylsimys joka ei tiedä mistään mitään. No kohta stara valutteli nokkaveriään nurmikolle ja minä poistuin paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän