Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äärettömän vihainen kaljan välittäjälle

Vierailija
30.05.2015 |

Siis sille, joka osti alaikäiselle pojalleni tänään ison laatikon olutta. Tai sitten hän osti itse eikä kassa tarkistanut ikää. Tuolla nyt poika on nukkunut sängyssään humalaansa 3 tuntia jo eikä mistään tiedä mitään.

Mutta olen äärettömän kiitollinen pojan koulukavereille, jotka etsivät netistä minun numeroni ja soittivat minulle. Kertoivat rehellisesti, että nyt on poika juonut liikaa eivätkä voineet jättää häntä yksin. Eivät halunneet soittaa poliisia tai ambulanssia ensimmäisenä apuun.

Huomenna on sitten vakavan keskustelun paikka pojan kans. Eipä ollut mukava kesäloman aloitus.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joskus kokeilee. Tämä ei menny ihan putkeen mutta hyvä oppitunti pojallesi. Kaljaa ei pitäisi välittää mutta välittäjä tässä nyt vähiten on syyllinen. Jos on halu vetää pää sekaisin niin sehän tehdään...

Vierailija
2/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvät hyssykät! Herää mamma, poikasi kivekset alkavat laskeutua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnäinhän sinä itsekin olet juopottelusi aloittanut. Niin me muutkin. Tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
4/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäjä on ENITEN syyllinen! 

Vierailija
5/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatuksesta tälläiset asiat riippuu, aika katsoa peiliin ja kohdata ikävä totuus.

Vierailija
6/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että poika on silti kotona turvassa. Kai muistit kiittää kavereita?

Vierailija
7/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pojassa ei oo vikaa mutta kaupan kassassa on? :D

Vierailija
8/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:58"]

Jokainen joskus kokeilee. Tämä ei menny ihan putkeen mutta hyvä oppitunti pojallesi. Kaljaa ei pitäisi välittää mutta välittäjä tässä nyt vähiten on syyllinen. Jos on halu vetää pää sekaisin niin sehän tehdään...

[/quote]

Ai aikuinen rikoksentekijä on vähemmän syyllinen, kuin teini-ikäinen lapsi, jonka aivotkaan ei ole vielä kehittyneet? Just just.

Vierailija
9/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:01"]Välittäjä on ENITEN syyllinen! 
[/quote]

Vanhemmat on eniten syyllisiä ja sit poika. Sit vasta välittäjä

Vierailija
10/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:00"]

Nnäinhän sinä itsekin olet juopottelusi aloittanut. Niin me muutkin. Tervetuloa todellisuuteen.

[/quote]

Minä olen aloittanut juopottelun vasta 25+. Älä yleistä, vaikka itse oletkin luuseriretku.

Vierailija
11/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Ai aikuinen rikoksentekijä on vähemmän syyllinen, kuin teini-ikäinen lapsi, jonka aivotkaan ei ole vielä kehittyneet? Just just.
[/quote]

Niih. Kaikki olis hyvin kun viina kiellettäisiin

Vierailija
12/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:06"]

[/quote]

Minä olen aloittanut juopottelun vasta 25+. Älä yleistä, vaikka itse oletkin luuseriretku.

[/quote]Tiedätkö mitä? Olen silti sinua parempi kasvattaja. Saman ikäinen poikani on kotona, selvin päin.

Vierailija
13/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt syyllisiä haetaan, vaikka en ymmärrä miksi pitäisi, niin poika itse on eniten syyllinen. Eiköhän hän ihan itse oli sitä kaljaa halunnut ja ihan itse sitä kurkkuunsa kaatanut. Toki välittäjä tai alaikäiselle myynyt kaupan kassa on toiminut lain vastaisesti.

Tällaista tapahtuu, ikävä kyllä. Eikä se kasvatuksestakaan ole kiinni. Minulla oli hyvä kasvatus ja viisaat vanhemmat, mutta silti tuli kännättyä alaikäisenä, en vain koskaan jäänyt siitä kiinni, ihme kyllä.

Vierailija
14/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eikä mieheni olla koskaan olutta tai muita alkoholijuomia juotu( ehtoollisviiniä lukuunottamatta ja sitäkin ehkä kerran vuodessa). Mallia ei siis meiltä vanhemmilta ole saanut. Aikuinen veljensä juo silloin tällöin mutta ei koskaan kotona.

Eikä olisi poika halunnut minulle ilmoittaa. Suvussa on alkoholisteja, joten hyvä syy keskustella pitääkö pojankin pohjalla käydä ennenkuin menee hoitoon ja raitistuu kuten osa sukulaisista. ap

Vierailija
15/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidähän ilmatiet vapaina, elä päästä päätä retkahtamaan eteenpöin. Tällöin kieli voi tukkia hengitystiet ja humalainen ei havahdu tähän niinkuin tajuissaan oleva.

Vierailija
16/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Jos kukaan ei hae sitä kaljaa niin miten ne nuoret vetää pään sekaisin? Ihan turha vähätellä välittäjän syyllisyyttä, välittäjähän mahdollistaa sen pään sekaisin vetämisen. Siinä on vanhempienkin ihan turha kasvattaa nuoria kun aina on joku joka hakee kaljaa. Ja sitten toiset vähättelee, että ei se välittäjän vika ole. Tasan on. 

Vierailija
17/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitin kovasti kavereita, kun toimivat noin hienosti. ap

Vierailija
18/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]Tiedätkö mitä? Olen silti sinua parempi kasvattaja. Saman ikäinen poikani on kotona, selvin päin.
[/quote]
Onpa epäkohteliasta ilkkua vahingoniloisena ap:lle :( kuule vielä et tiedä millainen sinun poikasi eka kokeilu on :(

Vierailija
19/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:11"]Minä eikä mieheni olla koskaan olutta tai muita alkoholijuomia juotu( ehtoollisviiniä lukuunottamatta ja sitäkin ehkä kerran vuodessa). Mallia ei siis meiltä vanhemmilta ole saanut. Aikuinen veljensä juo silloin tällöin mutta ei koskaan kotona.

Eikä olisi poika halunnut minulle ilmoittaa. Suvussa on alkoholisteja, joten hyvä syy keskustella pitääkö pojankin pohjalla käydä ennenkuin menee hoitoon ja raitistuu kuten osa sukulaisista. ap
[/quote]

Ehkä ois kannattanu kotona kokeilla yhdessä.

Vierailija
20/55 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:58"]

[/quote]

Jos kukaan ei hae sitä kaljaa niin miten ne nuoret vetää pään sekaisin? Ihan turha vähätellä välittäjän syyllisyyttä, välittäjähän mahdollistaa sen pään sekaisin vetämisen. Siinä on vanhempienkin ihan turha kasvattaa nuoria kun aina on joku joka hakee kaljaa. Ja sitten toiset vähättelee, että ei se välittäjän vika ole. Tasan on. 
[/quote]

Sitten sitä varastetaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi