Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että seurustelen mieslapsen kanssa

Vierailija
27.01.2022 |

Tilanteita on usein ollut monia, mutta etenkin tämän päiväinen tapaus sai vee-käyrän nousemaan miehen käytöksen takia.

Olin menossa kauppaan ja mies tarjoutui lähtemään mukaan. Varoittelin etukäteen, että käyn samalla reissulla kirjastossa, rakastan siis lukemista ja mieheni tietää tämän varsin hyvin.
Kaupassa kesti 30 min, ei ongelmia. Vaan 10 minuutin kirjastokäynti tuotti miehelleni ongelman.

Heti ovista astuessa sisään kovaa huokailua, puhaltelua ja vittumaisella äänensävyllä kommentointia. Tuntui pahalta etsiä itselle mielenkiintoista lukemista, kun toinen vääntelehti, kiersi ympyrää hyllyjen välissä, välillä kävi niskaan huokailemasta tylsyyttään ja lopulta sanoi, että ollaan viivytty täällä kauemmin kuin kaupassa. Tämän takia käynti jäikin osaltani lyhyeksi, normaalisti minulla menee kirjastossa aikaa. Vielä autossa mies jaksoi valitella "siellä meni enempi aikaa kuin kaupassa".
Autoon ei kuulemma voinut jäädä. Ikää meillä molemmilla +30.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä johtopäätöksiä tuosta kannattaisi vetää? Että "tässä se on, loppuelämäni rakkaus ja tulevien lasteni isä"?

Vierailija
2/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet miehen valinnut. Turha inistä, jos on valinnut huonosti. Oma vika.

Vierailija
4/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehen olisi voinut vaikka ohjata lukemaan jotain lehteä tai jotain siksi aikaa, kun selailet kirjoja siellä?

Vierailija
5/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen käytös ei ole mieleesi, niin voit pistää hänet pois elämästäsi.

Vierailija
6/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehen olisi voinut vaikka ohjata lukemaan jotain lehteä tai jotain siksi aikaa, kun selailet kirjoja siellä?

Kirjastoissa on mukavia leikkinurkkauksia, joissa voi lukea vaikka Aku Ankkaa.

Vierailija
7/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies olisi voinut ihan itse ohjautua lukemaan niitä lehtiä?

Vierailija
8/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihqu. Etkö tajua, Maailmankaikkeus yrittää kertoa sinulle jotain?

Vierailija
9/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteita on usein ollut monia…lopetin lukemisen tähän.

Vierailija
10/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vakka löytänyt kantensa.

Vierailija
11/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sanonut takaisin, että olisit jäänyt kotiin kuten sanoin.

Ja tuotas noin... mikä idea on käydä eka kaupassa ja sitten kirjastoon? Kaupan tuotteet eivät kauaa viihdy peruslämpimissä tiloissa.

Epäilen nyt tätä aloitusta trollin keksimäksi.

Vierailija
12/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas iso ongelma….pistä heti ero vireille…..anna miehelle mahdollisuus löytää järkevä nainen

Vierailija
13/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ohjata"! Aika mieslapsi on tosiaan, jos ei itse älyä keksiä tekemistä.

Vierailija
14/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kirjaa en o lukenu. Enkä lue

Vierailija
15/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies olisi voinut ihan itse ohjautua lukemaan niitä lehtiä?

Olettaen, että tämä mieslapsi ei koskaan edes käy kirjastossa, kun noin pahasti siellä ehti kymmenessä minuutissa turhautua, ei varmaan edes tiedä mitä kaikkea kirjastossa voi tehdä. Saattoi luulla, että siellä on vain romaaneita rivissä, vaikka kirjastossa voi tosiaan lukea lehtiä, kuunnella levyjä tai mennä vaikka tietokoneelle.

Vierailija
16/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä syystä tuokin mies on saanut kumppaninsa kun luonne ei ole kovin timanttinen ulkopuolisen silmin?

Ja ap pyydä ensi kerralla enemmän "kirjasto aikaa" itsellesi.

Vierailija
17/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella suhdetta miehen kanssa, joka ei viihdy kirjastossa

Vierailija
18/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on pelkkä kommunikointiongelma. Puhukaa, ei miehet ajatuksia lue.

Vierailija
19/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kaupassa tuollainen. Kirjastoa ei edes uskaltanut kokeilla. 

Jossain vaiheessa muutaman huutomatsin jälkeen se ymmärsi, että vähemmällä pääsee kun keksii sieltä jotain katteltavaa ite. Mulla menee silloin vähemmän aikaa kun ei tarvitse hyssytellä häntä. 

Siirtymävaiheessa ensin sain sen ymmärtämään, että jos se hakee ne maidot niin mä ehdin keskittyä muihin.

Ei se hyvä mies ole vieläkään mutta ei enää ihan katastrofi. Ei kyllä maksa vaivaa kouluttaa aikuista miestä joka sen jälkeenkään ei ajattele sinun tarpeitasi, kunhan on mukautunut laskemaan, paljonko milloinkin kustantaa mennä niistä piittaamatta. Ja minun tehtäväksi jää sitten huolehtia siitä, että kustannukset ovat riittävät.

Vierailija
20/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olit sanonut, että käyt myös kirjastossa, miehellä ei ole tuossa mitään puolusteltavaa.

Minäkin inhoan sydämeni pohjasta monessa kaupassa pyörimistä, mutta puolisoni tietää sen, eikä ota minua mukaan, jos tarkoitus on käydä useammassa kuin kahdessa kaupassa.