Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että seurustelen mieslapsen kanssa

Vierailija
27.01.2022 |

Tilanteita on usein ollut monia, mutta etenkin tämän päiväinen tapaus sai vee-käyrän nousemaan miehen käytöksen takia.

Olin menossa kauppaan ja mies tarjoutui lähtemään mukaan. Varoittelin etukäteen, että käyn samalla reissulla kirjastossa, rakastan siis lukemista ja mieheni tietää tämän varsin hyvin.
Kaupassa kesti 30 min, ei ongelmia. Vaan 10 minuutin kirjastokäynti tuotti miehelleni ongelman.

Heti ovista astuessa sisään kovaa huokailua, puhaltelua ja vittumaisella äänensävyllä kommentointia. Tuntui pahalta etsiä itselle mielenkiintoista lukemista, kun toinen vääntelehti, kiersi ympyrää hyllyjen välissä, välillä kävi niskaan huokailemasta tylsyyttään ja lopulta sanoi, että ollaan viivytty täällä kauemmin kuin kaupassa. Tämän takia käynti jäikin osaltani lyhyeksi, normaalisti minulla menee kirjastossa aikaa. Vielä autossa mies jaksoi valitella "siellä meni enempi aikaa kuin kaupassa".
Autoon ei kuulemma voinut jäädä. Ikää meillä molemmilla +30.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut kaupasta hänelle pillimehun.

Vierailija
22/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä syystä tuokin mies on saanut kumppaninsa kun luonne ei ole kovin timanttinen ulkopuolisen silmin?

Ja ap pyydä ensi kerralla enemmän "kirjasto aikaa" itsellesi.

Mies on tietysti komea ja varakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sanonut takaisin, että olisit jäänyt kotiin kuten sanoin.

Ja tuotas noin... mikä idea on käydä eka kaupassa ja sitten kirjastoon? Kaupan tuotteet eivät kauaa viihdy peruslämpimissä tiloissa.

Epäilen nyt tätä aloitusta trollin keksimäksi.

Sanoinko, missä kaupassa käytiin? En. Mutta kerta tämä on oleellinen asia, niin ihan kuiva-aineita ja kosmetiikkatavaroita, jääkaappi tavaraa ei ollut. Lisäksi kaupan yhteydessä sijaitsevassa apteekissa. Toisekseen, täällä ainakin on pakkasta sen verran, että kyllä autossa säilyisi tuotteet.

-ap

Vierailija
24/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehen olisi voinut vaikka ohjata lukemaan jotain lehteä tai jotain siksi aikaa, kun selailet kirjoja siellä?

Lehtisali on heti pääovien vieressä, varmasti olisi halutessaan voinut hivuttautua sinne. Sanoin myös jossain vaiheessa, että käy katsomassa vaikka musiikki-/elokuvaosastolta olisiko siellä jotain mielenkiintoista. Sain kieltävän vastauksen ja ilmekin oli sen näköinen, että miten viitsin edes ehdottaa mitään. Tuon jälkeen päätinkin, että nyt lähdetään.

-ap

Vierailija
25/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä nyt moro ja näkemiin?579

Vierailija
26/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella suhdetta miehen kanssa, joka ei viihdy kirjastossa

Mä en erityisesti viihdy kirjastossa vaikka tykkään lukea. Ärsyttävää pyöriä siellä hyllyjen seassa etsimässä kirjoja joita haluaa, varsinkin kun monesti niitä ei löydy mistään vaikka tietokone sanoisi että on paikalla. Varaan etukäteen ja käyn nopeasti nappaamassa mukaan varaushyllyltä, paljon mukavampaa.

Vierailija
27/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehen olisi voinut vaikka ohjata lukemaan jotain lehteä tai jotain siksi aikaa, kun selailet kirjoja siellä?

Ohjata 😂

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ihan itse ohjautua. Miehen vastuu, ei ap:n.

Jokainen on itse vastuussa käytöksestään.

Vierailija
28/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi nainen, joka olisi voinut ottaa paremman miehen, mutta otitkin luuserin.

Vierailija
29/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se toinen vaihtoehto olisi ollut narsisti. Sulla kävi tsägä!

Vierailija
30/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli kaupassa tuollainen. Kirjastoa ei edes uskaltanut kokeilla. 

Jossain vaiheessa muutaman huutomatsin jälkeen se ymmärsi, että vähemmällä pääsee kun keksii sieltä jotain katteltavaa ite. Mulla menee silloin vähemmän aikaa kun ei tarvitse hyssytellä häntä. 

Siirtymävaiheessa ensin sain sen ymmärtämään, että jos se hakee ne maidot niin mä ehdin keskittyä muihin.

Ei se hyvä mies ole vieläkään mutta ei enää ihan katastrofi. Ei kyllä maksa vaivaa kouluttaa aikuista miestä joka sen jälkeenkään ei ajattele sinun tarpeitasi, kunhan on mukautunut laskemaan, paljonko milloinkin kustantaa mennä niistä piittaamatta. Ja minun tehtäväksi jää sitten huolehtia siitä, että kustannukset ovat riittävät.

Pro lifetipsi: Tekee kauppalistan etukäteen eikä siellä kaupassa niin sujuu kuin tanssi eikä kenenkään tarvii kiukutella..

Vierailija
31/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muutenkin ihan toope? Osaako keskustella mistään jos ei kirjojakaan lue?

Vierailija
32/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelevat miehet ovat pelkkä riesa, varsinkin kun kiukuttelevat itse tekemiensä ongelmien takia.

Vierailija
33/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuotas noin... mikä idea on käydä eka kaupassa ja sitten kirjastoon? Kaupan tuotteet eivät kauaa viihdy peruslämpimissä tiloissa.

Sanoinko, missä kaupassa käytiin? En. Mutta kerta tämä on oleellinen asia, niin ihan kuiva-aineita ja kosmetiikkatavaroita, jääkaappi tavaraa ei ollut. Lisäksi kaupan yhteydessä sijaitsevassa apteekissa. Toisekseen, täällä ainakin on pakkasta sen verran, että kyllä autossa säilyisi tuotteet.

-ap

Pistää miettimään, että epäilisinkö sinua vielä trolliksi🤔

Tekstisi muodosta pystyn kuvitella, että voisi olla hätä keksitty tarina, mutta väliäkö sillä. Alku kuulostaa siltä, että olet ajatustasi muuttanut miten olisit missäkin toiminut. ---->Kysyt ensin minua epäilemään, että missä kävit ja sitten vastaat kuiva-aineita ja kosmetiikka tuotteita ja mistäs niitäkin saa ---> ruokakaupasta. Olisi sitä voinut simppelimminkin vastata, mutta tuollein todennäköisesti vastaa, jolla ei ole vakaata pohjaa tarinallansa... joten vieläkin epäilen 🤔

Vierailija
34/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollu kaupassa 10 minuuttia ja kirjastossa 30 minuuttii.

Mies

Vierailija
35/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pistää miettimään, että epäilisinkö sinua vielä trolliksi🤔

Tekstisi muodosta pystyn kuvitella, että voisi olla hätä keksitty tarina, mutta väliäkö sillä. Alku kuulostaa siltä, että olet ajatustasi muuttanut miten olisit missäkin toiminut. ---->Kysyt ensin minua epäilemään, että missä kävit ja sitten vastaat kuiva-aineita ja kosmetiikka tuotteita ja mistäs niitäkin saa ---> ruokakaupasta. Olisi sitä voinut simppelimminkin vastata, mutta tuollein todennäköisesti vastaa, jolla ei ole vakaata pohjaa tarinallansa... joten vieläkin epäilen 🤔

Epäile ihan rauhassa jos sille tuntuu, onhan tämä nähty ettei tällä palstalla voi aloittaa enää aihetta mistään, kun trollihuutelut alkavat saman tien.

-ap

Vierailija
36/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka olisikin trolli. Tuollaisia miehiä on (ollut) näköjään monilla muillakin tässä ketjussa.

Vierailija
37/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies muutenkin ihan toope? Osaako keskustella mistään jos ei kirjojakaan lue?

Toisinaan on, mutta lukee sentään iltapäivälehtiä. Niiden aiheista toisinaan keskustellaan.

-ap

Vierailija
38/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut "hei, me sovittiin että käydään kirjastossa. Nyt mulla menee paljon kauemmin aikaa kuin normaalisti, kun en saa rauhassa valittua kirjoja. Mene vaikka lukemaan lehtiä tai autoon istumaan". Välillä sitä itse kukin käyttäytyy tyhmästi.

Vierailija
39/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Itselläni menee kirjastossa helpostikin useampi tunti.

Toinen mies

Vierailija
40/57 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Itselläni menee kirjastossa helpostikin useampi tunti.

Toinen mies

Minulla menee myös tunnista toiseen, jos menen sillä periaatteella että kuljen rauhassa hyllyjen välissä etsimässä mielenkiintoista luettavaa mielenkiinnon kohteista, miksei myös joskus kokeilla jotain uutta lukemista! Toisinaan taas pikapyrähdys, jos olen varannut aineistoa/tiedän mitä menen hakemaan.

Mutta yleisesti ottaen tykkään selata kirjaston tarjontaa rauhassa. Ihanan hiljaista eikä useinkaan paljon ihmisiä saman hyllyn välissä. Takakannen tekstejä kiva lukea, josko mielenkiinto heräisi. Olen myös joskus jäänyt ihan paikan päälle lukemaan pelkän tunnelman takia.

-ap