Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso tapailee salaa exäänsä

Vierailija
30.05.2015 |

Avopuolisoni on 1,5 vuoden yhteiselomme ajan tapaillut säännöllisen epäsäännöllisesti exäänsä, josta oli ihan hiljattain ennen meidän tapaamistamme eronnut. Ongelma tässä on että nuo tapailut on tehty minulta salassa ja minulle valehdellen. Kuulemma exä lähes aina yhteydenottaja ja syy yhteydenottoon kriisi omassa parisuhteessaan. On ollut kahvilla käyntejä, viestejä, puheluita, kerran ex on yöpynyt puolisoni kodissa puolisoni ollessa minun luonani. Puolisoni on kertomansa mukaan keskustellut, kuunnellut, lohduttanut, halannut, mutta ei  muuta. 

Syy valehteluun ja salailuun on hänen mukaansa ollut halu suojella minua pahalta mieleltä. Olen kerran, suhteen alussa, hermostunut isosti kun olivat tavanneet. Olisin silloin halunnut tietää asian etukäteen kun se oli minulle iso asia. Silloin sovimme, että puolisoni jatkossa kertoo minulle etukäteen kun on exää tapaamassa. Mutta kun aina exällä on akuutti kriisi niin puolisoni vetoaa ettei ole etukäteen voinut kertoa. Eikä sitten jälkikäteenkään jotta minun mieleni ei pahoitu ja meille ei tule riitaa. Nyt multa on tän asian mittasuhteet hukassa. Auttakaa mua kertomalla omia mielipiteitä tilanteesta. Mun suurin ongelma on puolisoni valehtelu. Selvennyksesi että tämä yhteydenpito selvisi eilen, ja pitkän lypsämisen tuloksena yksi asia kerrallaan. Joka välissä vielä sanoi että nyt on kertonut kaiken eikä enää ikinä valehtele minulle mutta kohta taas kertoi lisää kun painostin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis exän :D

Vierailija
22/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte olla niin tolloja että uskotte ihan kaiken..aloittaja herää unestasi! Valehtelevat tyypit ei muutu, usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitteet hukassa. Ei ole puoliso vaan poikaystävä, jos ei yhdessä edes asuta.

Vierailija
24/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljastui minulle niin että puolisoni, epähuomiossa, kertoi exäänsä liittyvän tuoreen asian. Siitä sitten lypsäen.

Vierailija
25/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet pakottanut valehtelemaan. Aikuisella on aikuisen oikeudet tavata ketä haluaa. Sinä olet sen kieltänyt, joten mies on joutunut valehtelemaan.
Nimim. Exäni on hyvä ystäväni

Vierailija
26/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käsitteet hukassa - asutaan yhdessä.

Vierailija
27/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltänyt tapaamasta. Olen pyytänyt että hän kertoo tapaamisista etukäteen.
ap, kuten myös viesti 17 oli ap:n kirjoittama

Vierailija
28/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko olisi minunkin mielestäni paikallaan. Se olisi sellainen tauko, että mitään lupauksia uskollisuudesta tms. ei anneta, vaan molemmilla on vapaus tehdä mitä haluaa. Oikeastaan se ei olisi edes tauko, vaan selkeä ero. Eihän tuosta teidän suhteesta minun mittapuulla voi tulla enää mitään kun mukana on valehtelu ja hyvin mahdollinen pettäminen.

Vierailija
29/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astetta vaikeammaksi päätöksen tekee se, että mulla on kaksi lasta, jotka ovat häneen jo vahvasti ehtineet kiintyä.
ap

Vierailija
30/31 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua vain varalla. Haluaa exänsä. Jos exä haluaa hänet niin mies palaa.

Otatko riskin....

Vierailija
31/31 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi