Avopuoliso tapailee salaa exäänsä
Avopuolisoni on 1,5 vuoden yhteiselomme ajan tapaillut säännöllisen epäsäännöllisesti exäänsä, josta oli ihan hiljattain ennen meidän tapaamistamme eronnut. Ongelma tässä on että nuo tapailut on tehty minulta salassa ja minulle valehdellen. Kuulemma exä lähes aina yhteydenottaja ja syy yhteydenottoon kriisi omassa parisuhteessaan. On ollut kahvilla käyntejä, viestejä, puheluita, kerran ex on yöpynyt puolisoni kodissa puolisoni ollessa minun luonani. Puolisoni on kertomansa mukaan keskustellut, kuunnellut, lohduttanut, halannut, mutta ei muuta.
Syy valehteluun ja salailuun on hänen mukaansa ollut halu suojella minua pahalta mieleltä. Olen kerran, suhteen alussa, hermostunut isosti kun olivat tavanneet. Olisin silloin halunnut tietää asian etukäteen kun se oli minulle iso asia. Silloin sovimme, että puolisoni jatkossa kertoo minulle etukäteen kun on exää tapaamassa. Mutta kun aina exällä on akuutti kriisi niin puolisoni vetoaa ettei ole etukäteen voinut kertoa. Eikä sitten jälkikäteenkään jotta minun mieleni ei pahoitu ja meille ei tule riitaa. Nyt multa on tän asian mittasuhteet hukassa. Auttakaa mua kertomalla omia mielipiteitä tilanteesta. Mun suurin ongelma on puolisoni valehtelu. Selvennyksesi että tämä yhteydenpito selvisi eilen, ja pitkän lypsämisen tuloksena yksi asia kerrallaan. Joka välissä vielä sanoi että nyt on kertonut kaiken eikä enää ikinä valehtele minulle mutta kohta taas kertoi lisää kun painostin.
Kommentit (31)
Miten te voitte olla niin tolloja että uskotte ihan kaiken..aloittaja herää unestasi! Valehtelevat tyypit ei muutu, usko pois.
Käsitteet hukassa. Ei ole puoliso vaan poikaystävä, jos ei yhdessä edes asuta.
Tämä paljastui minulle niin että puolisoni, epähuomiossa, kertoi exäänsä liittyvän tuoreen asian. Siitä sitten lypsäen.
Itse olet pakottanut valehtelemaan. Aikuisella on aikuisen oikeudet tavata ketä haluaa. Sinä olet sen kieltänyt, joten mies on joutunut valehtelemaan.
Nimim. Exäni on hyvä ystäväni
Ei ole käsitteet hukassa - asutaan yhdessä.
En ole kieltänyt tapaamasta. Olen pyytänyt että hän kertoo tapaamisista etukäteen.
ap, kuten myös viesti 17 oli ap:n kirjoittama
Tauko olisi minunkin mielestäni paikallaan. Se olisi sellainen tauko, että mitään lupauksia uskollisuudesta tms. ei anneta, vaan molemmilla on vapaus tehdä mitä haluaa. Oikeastaan se ei olisi edes tauko, vaan selkeä ero. Eihän tuosta teidän suhteesta minun mittapuulla voi tulla enää mitään kun mukana on valehtelu ja hyvin mahdollinen pettäminen.
Astetta vaikeammaksi päätöksen tekee se, että mulla on kaksi lasta, jotka ovat häneen jo vahvasti ehtineet kiintyä.
ap
Mies pitää sinua vain varalla. Haluaa exänsä. Jos exä haluaa hänet niin mies palaa.
Otatko riskin....
Niin siis exän :D