Vaimoni pierut haisevat todella pahalta
Miten voisin vihjata hänelle ruokavalion muutoksesta?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:23"]
Ei se voi raskaana olla, kun ei harrasteta seksiä ap
[/quote]
Heh.. kyllä se silti raskaana voi olla.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:33"]Hän ei ole aikaisemmin piereskellyt kun olen ollut paikalla, mutta nykyään hän estottomasti prööttäilee esim katsoessaan salkkareita. oon välillä lähellä tukehtumiskuolemaa. AP
[/quote]
Kauhistuneena luin jo tätä ketjua. Mun flatukset on käyneet itsestänikin jo ihan siwtämättömiksi. Mutta et ole kyllä mun mieheni. Meillä ei kukaan katso Salkkareita. Huh. Helpotus.
Mutta sen rakastamani sipulin lupaan kyllä jättää ruokavaliostani.
Ja minähän en sipulista ja lihasta luovu! T:vaimosi
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:14"]
Miten voisin vihjata hänelle ruokavalion muutoksesta?
[/quote]
Käy pesemässä partas ja käytä nenäsheiveriä niin ilma raikastuu.
Yhh, täälläkin puolison pierut haisee aina ihan kaalilta, hyi saatana :x
Trololoooo... Kyllä, naisetkin syö, pieree ja käy paskalla. Millaiset ihmiset kehittää isonkin ongelman pieruista? Meillä vaan naureskellaan tyyliin "mitä sää oot tänään syöny ku mätänet elävältä" ja siirrytään kainalosta toiseen päähän sohvaa jos oikein pahalle haisee.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:39"]Trololoooo... Kyllä, naisetkin syö, pieree ja käy paskalla. Millaiset ihmiset kehittää isonkin ongelman pieruista? Meillä vaan naureskellaan tyyliin "mitä sää oot tänään syöny ku mätänet elävältä" ja siirrytään kainalosta toiseen päähän sohvaa jos oikein pahalle haisee.
[/quote]
Romanttista.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:39"]Trololoooo... Kyllä, naisetkin syö, pieree ja käy paskalla. Millaiset ihmiset kehittää isonkin ongelman pieruista? Meillä vaan naureskellaan tyyliin "mitä sää oot tänään syöny ku mätänet elävältä" ja siirrytään kainalosta toiseen päähän sohvaa jos oikein pahalle haisee.
[/quote]
Romanttista.
[/quote]
No srki ei aina ole kovinkaan romanttista, mutta rakkautta on silti :D t. Meilläkin piereskellään
Jos ihan hiljaa kuiskaat nätillä äänellä
Ovatko ne aina haisseet pahalta vai vasta hiljattain? Kerro tarkemmin.
Ei sun tarvi mitään vihjata, ala kokkaamaan. t. toinen pahapieruinen
Ja sun persees ja pierus tuoksuu kukkasilta?
Onko raskaana? Mulla on raskausaikana pierut muuttuneet melkein hajuttomasta viemärin hajuisiksi.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:14"]
Jos ihan hiljaa kuiskaat nätillä äänellä
[/quote]
...kesken jonkun romanttisen kynttiläillallisen tai kuutamokävelyn. Muista katsoa vielä syvälle silmiin ja aloittaa dramaattisesti sanoilla: "Oi Maire, elämäni valo! Haluaisin niin kovasti sanoa sinulle erään asian... "
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:23"]
[/quote]
No kuka sanoi, että hän olis raskaana just sulle?
Hän ei ole aikaisemmin piereskellyt kun olen ollut paikalla, mutta nykyään hän estottomasti prööttäilee esim katsoessaan salkkareita. oon välillä lähellä tukehtumiskuolemaa. AP
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:33"]
Hän ei ole aikaisemmin piereskellyt kun olen ollut paikalla, mutta nykyään hän estottomasti prööttäilee esim katsoessaan salkkareita. oon välillä lähellä tukehtumiskuolemaa. AP
[/quote]
jospa seon tarkoituskin,siis päästä sinusta eroon pieremällä..
Sano vaimolle, että haluaisit alkaa syömään terveellisemmin, vähentää sokeria ja lopettaa kokonaan ne joka torstaiset hernekeittopäivät. Jospa vaimosi innostuisi ajatuksesta ja saisit vähän vaivihkaa ujutettua ruokavalioon sellaisia ruokia, jotka eivät pieretä niin paljon.
Mökkipaikkakuntani agrimarketissa näin jauhetta jota syötetään lehmille jotta niiden uloste ei haisisi niin pahalle. Voisit sitä sekoittaa muroihin?