Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen jatkojen suhteen, kaverit feidasi

Vierailija
30.05.2015 |

Valmistuin tänään ja tarkoituksena olisi ollut mennä illalla johonkin juhlimaan. Kaverit kuitenkin päättivät lähteä helsingin yöelämään ja autoon ei kuulemma enää mahtunut. En viitsi omalla autolla lähteä sillä helsinkiin ajaa meiltä useamman tunnin. Ja siis kyllä, kaikki mun kaverit lähti enkä tunne täältä muita. Jäänkö siis kotiin vaan? :( en kai nyt yksinkään voi mennä, en oo sellanen et tutustuisin kovin helposti ihmisiin. Sori oon säälittävä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole oikeita ystäviä. Suuremman porukan vieraaseen kaupunkiin lähtö onnistuu kyllä, vaikkei yhteen autoon mahduttaisikaan. Kuulostaaa siltä, että ovat suunitelleet tuon ennakkoon.

Vierailija
2/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin on aina feidattu porukasta jopa omilla synttäreillä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä "ystäviä"! Ansaitsette parempia ♡

Vierailija
4/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:54"]Eivät ole oikeita ystäviä. Suuremman porukan vieraaseen kaupunkiin lähtö onnistuu kyllä, vaikkei yhteen autoon mahduttaisikaan. Kuulostaaa siltä, että ovat suunitelleet tuon ennakkoon.
[/quote]

Tiedän. No ensi syksynä saan toivottavasti uusia ystäviä.

Vierailija
5/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuli surku sun ja toisen kommentoijan puolesta :(
Paskoja "kavereita", haistata kakat.

Vierailija
6/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jäät mielummin tänne laatuseuraan palstalle pyörimään :)

Vierailija
7/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:57"]Hirveitä "ystäviä"! Ansaitsette parempia ♡
[/quote]
Mistäköhän niitä sais jtnki tuntuu ett oon muutenki liian vanha luomaa sellasia läheisiä kaverisuhteita
N20

Vierailija
8/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:57"]Hirveitä "ystäviä"! Ansaitsette parempia ♡
[/quote]
Mistäköhän niitä sais jtnki tuntuu ett oon muutenki liian vanha luomaa sellasia läheisiä kaverisuhteita
N20
[/quote]

Läheisen kaverisuhteen luominen edellyttää ennen kaikkea yhteisiä kokemuksia (ainakin oma kokemus väittää näin). Samanlainen arvomaailma tai ajatusmaailma ei ole edellytys lähetymiselle.

Vierailija
9/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl kans yks jonka ystäviä ei vissiin voi kutsua ystäviksi.. :/

Vierailija
10/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ja minkä ikäinen oot? Lähtisköhän täältä joku mamma sun seuraks :)

Vierailija
11/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras "ystävä" piti valmistujaiset joihin ei edes kutsunut mua. Kuulin jälkeenpäin asiasta. Siellä oli ollut kaikkia puolituttuja koulustamme joita hän ei edes tuntenut....

No, ihan hyvä vaan että sinullekin paljastuu millaisia ihmisiä nuo ystävinäsi pitämät ihmiset oikeasti ovat. Kyllä tulet vielä löytämään oikeita ystäviä, usko pois!

Vierailija
12/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:57"]Hirveitä "ystäviä"! Ansaitsette parempia ♡
[/quote]
N20
[/quote]

Mistäpäin oot?

Vierailija
13/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valmistumisesta, ap!

Jos paikkakunnallasi on hyvä ilma, lähde vaikka terassille alkuillasta yksille jos ei muuta, aikaisin ei niin haittaa eikä tunnu oudolta olla yksin liikkeellä.

Vierailija
14/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on niin paljon ihmisiä liikenteessä,ettei kukaan huomaa että olet yksin. Ja voihan siellä baarissa nähdä jotain tuttuja. Tai oisko sulla jotain serkkua,veljeä tai vaikka tätiä joka lähtisi terassille seuraksi?

Vierailija
15/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä yksin! Ikinä ei voi tietää millainen ilta tulee. Voi kaduttaa myöhemmin jos jäät kotiin.
Onnea valmistumisen johdosta!
Ystäväsi ovat möllejä.

Vierailija
16/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:46"]Kannattaa lähteä yksin! Ikinä ei voi tietää millainen ilta tulee. Voi kaduttaa myöhemmin jos jäät kotiin.
Onnea valmistumisen johdosta!
Ystäväsi ovat möllejä.
[/quote]
Juuri näin. Ja voithan lähteä kotiin heti kun siltä tuntuu!

Vierailija
17/17 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan