Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat ihmiset

Vierailija
30.05.2015 |

Niin oon käynyt piykään helluntaiseurakunnassa.

Nykyään en kuitenkaa kehtaa ja johtuu eräästä miehestä joka käy samassa srk:ssa.

Hän oli "kovin rakastunut" muhun, mutta päätin palata takaisin nykyisen miehen kanssa yhteen, jonka kanssa mulla on lapsikin.

Noh erään kerran tuo uskova mies oli meifän yhteiselle tutulle kertonut nähneensä "näyn".

Siinä näyssä mä itkin ja siinä oli myös pieni lapsi.
Sitten hälle sanottiin: Jumala ei siunaa syntiä.

En tiedä mitä tuo tarkoitti ja keksikö se tyyppi omasta päästään.

Nyt kuitenkin oon raskaana, ja en kehtaa tuon tuon miehen takia mennä kokouksiin.
Vaikka haluaisin.

Ollaan tän mun nykyisen kanssa menossa naimisiin tänä kesänä.
Kuitenkin oksettaa pelkkä ajatus että joutuisin näkemään sen miehen kokouksissa ja mietin miten se juoruaa yhteisille tutuille jos mut näkee.

Pistää vihaks tuollaset ihmiset jotka haluaa tarkotuksella loukata ja rupee leikkimään jotain Jumalaa.
Siltä ainakin tuntuu.
En vaan pysty oleen ajattelematta että se on "nähnyt" tuollasen näyn ja nyt kun oon paksuna, niin tiedä mitä juttuja se vielä keksii jos näkis mut kokouksissa.

En tie....miltä tuo kuulostaa? Tarviiko mun hävetä jos meen vielä seurakuntaan..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi mutta sinuna jatkasin seurakunnassa käyntiä.Sinun ei tarte kuunnella ihmisten mielipiteitä ja pelätä ihmisiä.Jumalalle me ollaan tilivelvollisia:)

Vierailija
22/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:50"]Tuo näky oli varoitus sille miehelle ettei houkuttele sinua syntiin kanssaan sillä sinun ja miehesi liitto on siunattu lapsen kautta! [/quote] Mistä tuli tuollainen mieleen?

[/quote]

Miksi muuten juuri tuo mies olisi saanut tuon näyn? Syntiin lankeamassa oleva saa varoituksen, hänelle näytettiin mitä seuraa jos hän käärmeen rakkaudella olisi vaatinut ap:tä itselleen vaikka ap:n ja toisen miehen liitto on Taivaassa määrätty. Lapset ovat lahja ja ap:n raskaus todistaa että liitto on siunattu! Jos mies olisi houkutellut ap:n pois siunatusta liitosta, olisi paha voittanut ja lapsen varalle tehdyt suunnitelmat olisi estetty, siksi äiti ja syntymätön lapsi itkevät kun paha on saanut jalansijan heidän elämästään. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt vaan lapsi sai saada alkunsa ja pääsee täyttämään tehtävänsä maan päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:50"]Tuo näky oli varoitus sille miehelle ettei houkuttele sinua syntiin kanssaan sillä sinun ja miehesi liitto on siunattu lapsen kautta! [/quote] Mistä tuli tuollainen mieleen?

[/quote]

Miksi muuten juuri tuo mies olisi saanut tuon näyn? Syntiin lankeamassa oleva saa varoituksen, hänelle näytettiin mitä seuraa jos hän käärmeen rakkaudella olisi vaatinut ap:tä itselleen vaikka ap:n ja toisen miehen liitto on Taivaassa määrätty. Lapset ovat lahja ja ap:n raskaus todistaa että liitto on siunattu! Jos mies olisi houkutellut ap:n pois siunatusta liitosta, olisi paha voittanut ja lapsen varalle tehdyt suunnitelmat olisi estetty, siksi äiti ja syntymätön lapsi itkevät kun paha on saanut jalansijan heidän elämästään. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt vaan lapsi sai saada alkunsa ja pääsee täyttämään tehtävänsä maan päällä!
[/quote]
Tuo kuulostaa....hyvältä selitykseltä näylle.
Ennenkuin palattiin tän nykysen kanssa yhteen, niin rukoilin asiaa pitkään.
Ja silloin koinkin että teen oikein.
Perhe pysyy yhdessä.

Mutta kun tulin raskaaksi, en enää kehdannut mennä kokouksiin.
Sitä ennen tää nykyinen mieskin tuli mukaani seurakuntaan ja käytiin koko perhe yhdessä.
Vaikka hän ei sillä tavalla uskossa olekkaan.

Siksi sitä yhteen palaamista rukoilinkin ja kyselin Jumalalta oonko tekemässä virheen.

Mutta kun lopetin kokouksissa käymisen, on sinne vaikeeta palata.. Vaikka nyt srk olis vieläkin lähempänä kun muutimme vähän aika sitten yhteiseen asuntoon.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan