suvivirsi loukkaa
Kommentit (11)
Tietääkseni laulamalla ei rajoiteta sinua mitenkään.
Voitko täsmentää millälailla suvivirsi loukkaa sinun uskonnonvapauttasi? Nyt minulle tulee aloituksesta sellainen kuva, ettet ymmärrä mitä tuon uskonnonvapauden rajoittaminen merkitsee.
Eikä loukkaa. Ei mun muslimi kaveritkaa oo mitenkää loukkaantuneet :D
T: 14v wicca
Paljonkohan Kalasatamaan kaavailtu suurmoskeija loukkaa lähialueen asukkaiden uskonnonvapautta?
Itse olen muslimi eikä se minua vaan loukkaa. Minulla on lukuisia muslimikavereita eikä loukkaa niitäkään. Mikä hitto sun ongelmas on?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:57"]Eikä loukkaa. Ei mun muslimi kaveritkaa oo mitenkää loukkaantuneet :D
[/quote]
Hahahhahahahahahahahahahhahahahahahh! "Terveisin 14v wicca" :D salli mun nauraa!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:57"]Eikä loukkaa. Ei mun muslimi kaveritkaa oo mitenkää loukkaantuneet :D
[/quote]
Hahahhahahahahahahahahahhahahahahahh! "Terveisin 14v wicca" :D salli mun nauraa!
[/quote]
Hahahahaha XDDDDDDDD .. Mille me nauretaan?
Jos joku/jokin loukkaa sinua - poistut paikalta vähin äänin. Ei sen kummempaa. En kuulu itse kirkkoon, eikä lapsenikaan - mutta siitä huolimatta Suvivirsi kuuluu mielestäni Suomalaisten koulujen päättäjäisiin, saa jopa minut lähelle liikuttumista. Siitä kun yleensä lauletaan vain ne kaksi ensimmäistä säkeistöä - se yksi jumalan mainitsemisen ei pitäisi 'häiritä' ketään normaalia uskovaista tai uskonnotonta.
Kannattaa laittaa ateistisormet oikein näkyvästi korviin, niin kaikki sitä laulavat tietävät, etteivät voi tartuttaa sinua.
Treenaa kotona kuuntelemalla kaikkia kuutta säkeistöä vaikka youtubesta jatkuvana toistona, niin tilaisuudessa adaptiivinen immuniteettisi on kehittynyt. Jos haluat varmistaa asian, kannattaa alkaa kuuntelemaan 9 päivää aikaisemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:37"]
Suvivursi loukkaa uskonnonvapauttani.
[/quote]
Älä sitten laula sitä.