paljon painat? paljon haluaisit painaa?
Ap painaa 53kg. Haluaisin painaa 48kg. Olen 165cm.
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:46"]61 painan. 55 haluaisin painaa.
[/quote]
Sama täällä. :)
Olen 168 cm pitkä ja painan nyt 58 kg, mikä on ihan ok. Voisin olla hoikempikin, mutta tässä painossa pysyn vaikka herkuttelisin välillä ja en ehtisi joka päivä liikkumaan. 55-kiloisena saan olla todella tarkka syömisten ja liikkumisten (+stressin, nukkumisen jne.) suhteen, että paino pysyy siinä.
Nykyisin tosin en pyri pudottamaan painoa, vaan hankkimaan lihasta ja vähentämään rasvaa. Tuo taas päinvastoin nostaa painoa jonkin verran. Joten peilikuva tärkein ja siihen olen nytkin ihan tyytyväinen. :)
Kysymys teille, ketkä haluatte painaa alle 50 kg ettekä ole muuten edes kovin lyhyitä. Miksi? Eikö teistä liika laihus ole rumaa/epäterveen näköistä? Tuollaiseen kroppaanhan ei paljon muotoja mahdu, saati lihasta.
174cm pitkä, paikan nyt 78kg, viim vuoden lokakuussa aloitin seuraamaan syömistäni ja lisäsin liikuntaa kun puntari näytti 87kg.
Tavoitteena 71kg ensi syksynä. Kilo kerrallaan pienillä muutoksilla niin ei tule niin helposti takaisin. Kaikki äkkidieetit epäonnistuneet, laihtunut ja lihonut takaisin heti.
Painan sen 59 kg, haluaisin painaa sen 53 kg. Painoin puolisen vuotta sitten sen 67 kg. olen sen 165 cm pitkä.
167/70kg haluaisin painaa 50-52kg
161/74kg olen, haluisin painaa 40kg, oonkin painanut sen verran
168cm ja 84 kg. Liikaa. Haluaisin painaa 55-60 kg. Aijon tehdä asialle muutoksen.
58 ja haluisin painaa 54. En missään nimessä vähemmän. Kun painoin alle 50 näytin sairaalta perseettömältä pojalta. T. 163 cm
Olen 165-senttinen ja paino on nyt 77 kg, laihdutus kesken. Tarkkaa tavoitetta en oo määritellyt, mutta alle 60 kilon haluaisin päästä.
164 CM ja painan 66kg. Muutama kilo niin sitten on hyvä. :)
Vaaka näytti aamulla pedonlukua, eli 66,6 kg. Haluaisin painaa n. 60 kg.
Pituutta on 171 cm.
72,2kg painan nyt ja haluaisin painaa 60-65 kg. Muutama kk niin toivon olevani tavoitteessa. Pituutta 176cm.
Painan 58 kg, olen "aina" painanut ja sopiva paino on. Pituutta 176 cm.
177 cm 72 kg
Tavoitepaino tällä hetkellä 60kg
Painan n82 ja haluaisi painaa 65. Painoa tullut kilpirauhasairauden myötä hirveästi ja pudottaminen tosi hankalaa. Syön tosi vähän mut ei vaan paino tipu :(
Painan 60 kg, tahtoisin vielä joskus painaa 48 kg. 56 kg on hyvä välitavoite jonka jälkeen voisin tiputella ihan hiljalleen ne viimeiset 8 ilman sen suurempaa kiirettä. Pituus 166 cm