Minkälaiset ihmiset eivät pidä sinusta?
Kommentit (60)
Nousukkaat. Lainallahan sitä saa näyteltyy hiaanooaaa.
Kilpailunhaluiset esittäjät. Hämmennän heitä itsevarmuudellani. Mulla ei ole tarvetta tehdä mitään vaikutusta, oon vaan mitä oon. Se yleensä vetoaa ihmisiin ja aiheuttaa sitten närkästystä joissakin.
Ärsytän luultavasti kaikkia tuttavapiirini työorientoituneita uraihmisiä, koska en ole jatkuvasti kiinnostunut heidän työstään enkä jaksa koko ajan pauhata onnellisena omastani.
Narsisti pariskunta. Onnellista loppu elämää vann teille❣️🤗
Pyrkyrit ja touhottajat. En tavoittele mitään eikä minulla ole kunnianhimoa. En innostu ”tuottavista” jutuista, vaan keskityn kahvinjuontiini hymyillen. Jostakin syystä nuo repivät pelihousunsa 🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Neuronormaaleita eli ”fanikuntaa” riittää :( T: ADHD/asperger
Sama täällä:( t.neuroepänormaali
Juoruilijat ja juonittelijat. Auktoriteetit suhtautuvat minuun varauksella, sillä minulle kaikki ovat samalla viivalla.
SuperKunnollisetKansalaiset, joille on tärkeä pitää hyvää ulkokuorta. Itseäni ei tippaakaan kiinnosta, ja ehkä se ärsyttää kun en ole mielinkielin heidän saavutuksistaan.
köyhät...
rumat...
lihavat...
tyhmät...
unohtuiko jotain?
Vierailija kirjoitti:
köyhät...
rumat...
lihavat...
tyhmät...
unohtuiko jotain?
Kiusaaja näköjään saapunut :D
No en ole muutenkaan ole suosiossa tämmöisenä joukosta erottuvana ja unohtuvanakin, mutta erityisesti posmittaja-tyypit, joita ärsyttää se että olen sivusta katseleva ja hillitty eikä minulla ole tarvetta puhua omista asioista tai kysellä kovasti heidän asioistaan.
Monet narsistiset tyypit ainakin tuppaa heti ottamaan mut silmätikuksi, koska en mairittele ja tunnistan heidät kyllä joukosta aika hyvin.
Varakkaampi väki on aina katsonut köyhää olemustani ylhäältä alaspäin nokkaansa pidellen. Jo lapsena sai tottua siihen kun tuli köyhästä perheestä miten niin sanottujen parempien perheiden lapset kiusasivat. Aikaisemmin se ahdisti mutta lopulta opin vihaamaan rikkaita porvareita sen verran että annan takaisin samalla lailla ja enemmänkin.
Dominoivat ja räväkät ottavat usein silmätikuksi. Kun annan yllättäen ns. isän kädestä joko verbaalisesti tai lähes fyysisestä täysin odottamattomassa tilanteessa pään aukominen loppuu yleensä siihen.
En ole pienikokoinen, joten tuollainen yllättävä säikäytys pysäyttää "nokkelan" verbaalikon aika tehokkaasti.
-setämies
Virallisiin totuuksiin mukisematta uskovat lampaat. Heidän mielestään kyseenalaistamiseni on hörhöilyä.
Tosi monenlaiset, mutta ekana tulee mieleen työyhteisöiden juoruporukoihin kuuluvat. Kenties eivät tykänneet siksi, etten koskaan osallistunut juoruiluun ja pahanpuhumiseen. Olen tosi onnellinen, että tällä hetkellä saan tehdä työtä, jossa ei ole yhtäkään työkaveria.
Olen mies ja yleensä naiset ja lapset eivät ole pitäneet minusta. Ajatellakseni syy on siinä, että kun olen itse umpirehellinen ihminen ja kykenen "näkemään" muitten feikkitodellisuuden läpi, niin tämä ei ole erityisesti naisille kelvannut. Kun näen naisissakin heti sen kaiken feikkaamisen ja teeskentelyn, niin yleensä he vaivaantuvat ja alkavat käyttäytymään omituisesti minua kohtaan, eivätkä tykkää.
Sama lapsissakin. Ja olen oppinut huomaamaan, jotta lapsetkin feikkaa ja teeskentelee melko paljon ja koska minun kanssa se ei mene läpi, vaan pitää lopettaa se akti, niin eivät tykkää...
En itse asiassa tiedä, kuka ei tykkää minusta. Varmaan ne, jotka ei ole tai halua olla mun kanssa tekemisissä.
Yleisesti ottaen miehet eivät pidä minusta, koska olen ulkonäöltäni rumahko harmaahiiri enkä ole "iloinen ja sosiaalinen".
Jotkut dominoivat naisihmiset inhoavat minua myös.