Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sen ikääntymisen ottaa vastaan jos on näyttänyt 18-35 vuodet täysin samalta?

Vierailija
27.05.2025 |

No ei ehkä ihan samalta kun kasvoista lähtenyt läskiä mutta piirteet pysyneet suht samoina. Mitäs sitten kun olet tottunut noihin kasvoihisi ja olet yhtäkkiä 50 vuotias ja näytätkin vanhentuneelta? Onko se outoa ja ei tunnista enää itseä? Vai tuleeko se pikkuhiljaa? Ja voiko siihen enää tottua ?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla,kuin olet tähänkin mennessä kuvitellut  näyttäneesi koko ajan samalta.

Vierailija
2/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää paino kurissa ja syökää kollageenijauhetta, tuomiota voi viivyttää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näyttänyt samalta 17 vuotta. Joten jatka samaan malliin.

Vierailija
4/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän peilejä nykyään ja verhot on ikkunoiden edessä että ei tule mietittyä ulkonäköä niin paljoa.

siinä 42v ensikertaa näki ryppyjä otsassa ja kulmissa. Sitten 45v huomasi että oho, mulla on yksi ihan vitivalkoinen hius mustien seassa. Ajattelin että se on kaunis ja toivoin että saisin sellaisen kuin ASHILLA Evil Deadissa, että sivuilta harmaa kettu.

Olisin se kuumempi versio siitä ilman järjetöntä kaljamahaa. Nyt olen odotellut harmaita, mutta se pysähtyi ja vanheneminenkin pysähtyi kun lopetin kiljun kittaamisen ja lihansyönnin. Ehkä saan lahjan viisikymppisenä.

Vierailija
5/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt ikää tekoälyltä? Ilman ehostuksia? Minä olen. Tulos oli 33. Olen 48. Ja kyllä, olen nuorekas. 

Vierailija
6/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Mutta se vähän aaltoilee ja tulee ensin vain valvottujen öiden jälkeen tms. 

Vierailija
7/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt ikää tekoälyltä? Ilman ehostuksia? Minä olen. Tulos oli 33. Olen 48. Ja kyllä, olen nuorekas. 

Tuli 14. Mulla on sellaiset teinimäiset kasvot

Vierailija
8/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+ iho voi olla yhtäkkiä kuiva, veltostunut, roikkuva ja pullakas. Kiitos suomigeenien.

Vierailija
9/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää vaan varmaan tuijotella vähemmän peiliin!

Lähipiirin viiskymppiset matkustelee, hengailee kavereiden kanssa ja tekee kaikenlaisia päiväretkiä. Liikkeessä pysyminen on varmasti hyvä.

Vierailija
10/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45+ iho voi olla yhtäkkiä kuiva, veltostunut, roikkuva ja pullakas. Kiitos suomigeenien.

Pullava,pullava...

Vierailija
11/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirin viiskymppiset matkustelee, hengailee kavereiden kanssa ja tekee kaikenlaisia päiväretkiä. Liikkeessä pysyminen on varmasti hyvä.

Pimeässä säilyy paremmin. Stressitön ilmapiiri. Valo on pahin vanhentaja ja ihmiset on energiasyöppöjä.

Vierailija
12/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näyttänyt samalta 17 vuotta. Joten jatka samaan malliin.

Mutta eii oo tullut sellasta isoa muutosta, että olen ajatellut että hui kauhea. Kasvot ovat näyttäneet suht samalta. Mutta nyt lukenut kommentteja että menopaussin jälkeen kuulemma muuttuu kasvot tosi paljon ja ei tunnista itseään. Luin noita juttuja redditistä että moni ei kuulemma tunnista itseään.

Vierailija
13/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimeässä säilyy paremmin. Stressitön ilmapiiri. Valo on pahin vanhentaja ja ihmiset on energiasyöppöjä.

Joo elämätön elämä voi näkyäkin elämättömyytenä kasvoissa. 

Vierailija
14/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseilla!

Vierailija
15/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo elämätön elämä voi näkyäkin elämättömyytenä kasvoissa. 

Myös ilmeily vanhentaa ja tunnekuohut. Tasainen ja elämättömyys pitää nuorena ja mustaan pukeutuminen aina kaunistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi