Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun velat menevät ulosottoon

Vierailija
30.05.2015 |

Kaipaan faktaa. En arvailuja. Olen kotona kolmen pienen lapsen kanssa, naimisissa. Omakotitalo miehen omistuksessa. Vuosien saatossa olen ajautunut velkakierteeseen. Ensin osamaksuja, sitten isompi kulutusluotto niiden maksamiseen. Sitten lisää osamaksuja, lopulta myös vippejä. Velkaa kertynyt arviolta 13-14 tonnia. Mies tietää sotkuistani, kun jokin aika sitten kerroin. Yritimme saada pankkilainaa, ei onnistu. Päätin päästää ulosottoon kaiken. Luottotiedot menevät aivan juuri, ja perintätoimistot siirtävät velat ulosottoon.

Paljonko kasvaa korkoa? Saanko syytteen jostain petoksesta? Onnistuuko kotihoidontuella ollessa makselu edes vähän? Vai pitääkö odottaa että olen työelämässä? Tuleeko meistä tästä syystä lastensuojelun asiakkaita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Menee ulosottoon ja peritään kun saat tuloja.

Vierailija
2/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat petos syytteen ja todennäköisesti linnaa 12-16 vuotta .lisäksi lapset otetaan pois ja koko loppu omaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hiuksesi leikataan ja susta tulee linnalesbo.

Huoh! Et saa petossyytettä! Eikä kukaan tee ls-ilmoitusta.

Vierailija
4/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kiitos teille, ehkä tästä selvitään :)
Ap

Vierailija
5/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotosta tulee lasku. Otat yhteyttä. Jos sulla ei omaisuutta ja tuloja. Omia tai yhteisiä miehen kans. Todetaan sut varattomaksi. Aika ajoin niitä laskuja sieltä tipahtaa. Vaikket voi maksaa. Velkojat uusii niitä. Kun pääset työelämään. Ota ite yhteys ulisotyoon. Laskette paljonko maksat ja lyhennät joko itse tai suoraan palkasta. Itse olen saman käynyt ja käyn vieläki läpi. vielä vähän maksuja maksamatta.

Vierailija
6/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa petossyytettä. Ulosmittamaan palkasta tai muusta (ei lapsilisistä) suojaosuuden ylittävästä määrästä 2/3 osaa. Sulla on suojassa 22.90 päivässä ja jokaisesta lapsesta n 8.50 euroa. Tarkemmat tiedot ulosottoon omilla sivuilla.

Vierailija
7/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäsin kaikin keinoin välttää ulosoton, koska ikävä tahra seuraa myöhemminkin esim lainansaannissa. Pankkien ei ole mikään pakko myöntää lainaa, vaikka asiakas lainaa tarvitsisi.

Vierailija
8/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut menevät ulosottoon ja kasvavat siellä vielä melkoisesti. Onko teillä tuloja niin että voisit velkoja lyhentää? Tai no on kai jos olisitte pankkilainaakin voineet lyhentää. Eli lyhennä sillä summalla ulosottoon, koska muuten ne paisuvat aivan valtaviksi.

Vierailija
9/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myisin tossa kohtaa auton, talon ja muuttaisin vuokralle ja myisin kaiken muunkin. Sen jälkeen puhdas pöytä. 

Vierailija
10/10 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan viettänyt liikaa aikaa palstalla, kun oletin otsikon perusteella että puhutaan vapaaehtoisesti lapsettomista :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi