Raskaana ja ihastunut tulisesti.
Olin baarissa jokin aika sitten,kuskina kavereille,ja tapasin erään miehen. Juteltiin aika paljon illan aikana ja ihastuin mieheen heti. Ollan soiteltu lähes päivittäin ja tavattukin kahvilassa. Tänään olisi tarkoitus mennä käymään miehen asunnolla. Olen valmis harrastamaan seksiä,toivottavasti hänkin. Oma mieheni ei juuri ole minuun kajonnut,ja kaipaan jonkun kosketusta.n27
Kommentit (11)
Olen tehnyt kaikkeni että mies innostuisi,mutta mikään ei auta. Vatsakaan ei kovi suuri ole ja muutenkin huolehdin itsestäni. Haluan vain niin älyttömästi rakastella jonkun kanssa.ap
Eikös sitten pitäisi erota eikä lähteä pettämään. Tuskinpa toi toinenkaan äijä susta muuta haluaa kun seksiä. Pääsee koittaan miltä tuntuu naida Raskaana olevaa muijaa.
Ymmärrän sua,tavallaan. Eipä ole täälläkään mies kovin innoissaan kun seksiä ehdotan. Takaa voi äkkiä vetästä. Tilasin kunnon sauvan ja hoitelen itseni sillä.
Lapsiparka sisälläsi ansaitsisi paremman äidin.
Mies ei vaan uskalla koskea sinuun kun olet raskaana? Ehkä se tuntuu hänestä vaikealta kun tietää että pieni ihminen on sisälläsi? Näkee sinut haavoittuvaisena äitinä?
Toki tuo baareissa notkuminen on inhottavaa tässä kohtaa.
Neljä ihanaa tuntia. Eipä haitannut miestä raskauteni. Sain jumalaista nuolentaa ja upeaa kalua kolmeen kertaan. Perjantaina uusiksi kun oma mies menee kuitenkin baariin. Ihanaa. ap
Kai käytit edes kumia. Vaikuttaa äijä aika panomieheltä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:14"]
Neljä ihanaa tuntia. Eipä haitannut miestä raskauteni. Sain jumalaista nuolentaa ja upeaa kalua kolmeen kertaan. Perjantaina uusiksi kun oma mies menee kuitenkin baariin. Ihanaa. ap
[/quote]
NYT TAITAA MENNÄ VÄHÄN YLI??!!! ET SÄ SILTÄ MITÄÄN SAANU, KUNHAN KUVITTELET ET SAIT KOLMEEN KERTAAN KUNNON KALUA :D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:14"]Neljä ihanaa tuntia. Eipä haitannut miestä raskauteni. Sain jumalaista nuolentaa ja upeaa kalua kolmeen kertaan. Perjantaina uusiksi kun oma mies menee kuitenkin baariin. Ihanaa. ap
[/quote]
No hyi helvetti. Oot ällöttävä!
Huora