Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä peittävä rasva?

Vierailija
30.05.2015 |

Vähän tyhmä otsikko, mutta onko siis olemassa sellaista kasvovoidetta, joka peittää vähän mutta jättää ihon kuitenkin luonnollisen näköiseksi? Aikaisemmin olen käyttänyt paksuja meikkivoiteita (tällä hetkellä Rimmelin stay mattea, sävy 100 ivory). Mulla on aika epätasainen iho, ei finnejä mutta sellaisia punaisia alueita siellä täällä. Haluaisin siis voiteen, joka on kevyt mutta peittää pienet virheet ja tasoittaa ihoa. Olisi kesäksi kiva, ettei aina tarvitsisi kunnon pakkelointia. Kertokaa kokemuksianne, jos tälläisiä voiteita on edes olemassa :D Olen vähän huono näissä kosmetiikka-asioissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän lumenen bb-voidetta ja olen tyytyväinen, peittää siis hiukan ja tasoittaa ihon sävyä. Bb-voiteita on tietääkseni melkein jokaisella kosmetiikkamerkillä. Oma merkki varmaan löytyy kokeilemalla.

Vierailija
2/6 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:37"]Itse käytän lumenen bb-voidetta ja olen tyytyväinen, peittää siis hiukan ja tasoittaa ihon sävyä. Bb-voiteita on tietääkseni melkein jokaisella kosmetiikkamerkillä. Oma merkki varmaan löytyy kokeilemalla.
[/quote]

Just googlettelemalla löysin näitä, ja löysin arvostelun juurikin Lumenen bb-voiteesta. Täytyy varmaan sitä kokeilla :) Ei taida mistään marketista löytyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:37"]Itse käytän lumenen bb-voidetta ja olen tyytyväinen, peittää siis hiukan ja tasoittaa ihon sävyä. Bb-voiteita on tietääkseni melkein jokaisella kosmetiikkamerkillä. Oma merkki varmaan löytyy kokeilemalla.
[/quote]

Just googlettelemalla löysin näitä, ja löysin arvostelun juurikin Lumenen bb-voiteesta. Täytyy varmaan sitä kokeilla :) Ei taida mistään marketista löytyä?
[/quote]

Löytyy ainakin meidän cittarista :)

Vierailija
4/6 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voiteet, sävyttävät päivävoiteet ja laadukkaat oikean väriset meikkivoiteet toimivat.

Vierailija
5/6 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy joka kaupasta, sen nimi on voi.

Vierailija
6/6 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, nyt löysin CC-voiteen. Luulen, että sellainen voisi olla mulle parempi, koska sen pitäisi BB-voidetta enemmän tasoittaa ihon väriä. Ja mulla tosiaan on todella epätasainen väri, silmänaluset ovat mustat, silmäluomet tummanpunertavat ja osa ihosta ihan valkoista, poskissa punotusta... :D Kertokaas mikä on teidän mielestänne paras CC-voide? :) Löysin arvostelun jossa Lorealin voide oli valittu parhaaksi.