Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitini vittuili minulle aina kun kaveri oli kylässä?

Vierailija
30.05.2015 |

Olen nyt vanhempana alkanut miettiä? Saisiko äitien näkökulmaa.

Esim. Lukio aikana pari kaveriani kävi meillä kylässä ja oli yötä. Aina silloin äitini alkoi erityisesti valittaa miksen tee kotitöitä ja kaveri ei tarkoita sitä ettei minun pidä siivota. Arvosteli minua myös joskus aika ilkeästikin.

Kerran lähdimme lenkille ilmoittamatta (17v) ja sain sitten puhelun äidiltä missä olen ja miksi haihattelen ympäriinsä. En millään ymmärrä tätä tänäkään päivänä. Lopulta kyseinen kaveri sai meille porttikiellon koska hän kummasti suoraan äitini käytöstä hänelle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättelyn meininkiä tuossa on, alistamistakin. Tervettä on, että kyseesalaistat ätisi käyttäytymisen. Ja niin ei tule kohdella toista ihmistä, miten äitisi kohteli sinua aiheeseen liittyen. Jos tilanne olisi toisinpäin, äidilläsi olisi kaveri kylässä ja sinä kävisit ilkeilemässä sekä arvostelemassa äitiäsi, miltä mahtaisi tuntua? Siinä yritetään leimata toista huonoksi muiden silmissä ja korottaa itseä korkeamme pallille. Arvostelija hakee kuulijasta eli toisen kaverista tukea kiusaamiseen.

Vierailija
22/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä kylässä kerran n. 10v, kun äiti tuli täysin alasti huoneeseen ilmoittamatta ja kysyi halutaanko syödä jotain. Oli menossa saunaan tms, mutta silti, aivan alasti. Kun kiusaannuin luonnollisesti, alkoi kaakattamaan kuinka alastomuus on luonnollista. Sinänsä joo, jos oltaisiin kaikki menossa saunaan, mutta... en käsitä tuota vieläkään, ja se on jäänyt mieleeni todella inhottavana tapauksena. Kaverikin muistutti siitä pitkään, hänestä se oli hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi omatkin ajatukset aloituksen myötä, mitä äitini teki ja jota paljon olen miettinyt. Lapsena minulla oli yksi kaverini yökylässå 2 yötä. Koko viikonloppu meni siinä, että äiti halusi jutella kaverini kanssa kaksistaan keittiössä. Aikuisena ollessani kutsuin joitakin sukulaisia yökylään ja viettämään aikaa oman perheeni kanssa, sukulaiset poikkesivat samalla äidlläni kylässä. Ja takaisin tullessaan ilmoittivat, että menevät äidilleni yöksi. Tätä toistui, kunnes anoppi kerran kertoi, että äitini oli vaatinut tulemaankin heille yöksi. Kokonaisuus ollut muutenkin sitä, että äiti on aina valehdellut minusta asioita suvulle, kääntänyt asiat toisinpäin, syrjii minua, pahoinpiteli, tunnevammainen minua kohtaan jne. Sitä käytöstä en suostunut sittemmin enää sietämään, kun ei se muuksi muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi