Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän tyhminä kaikkia niitä, jotka hehkuttavat pandemian loppua ja rajoitusten poistoa

Vierailija
27.01.2022 |

Kannattaisi olla hieman enemmän varuilaan kun kukaan ei voi tietää miten edes kuukauden-parin päästä asiat ovat.

Omat iäkkäät vanhempani ovat nyt varovaisuudesta ja kolmesta rokotteesta huolimatta sairastuneet koronaan. Pelottaa ajatella, että sairastuvat uudelleenkin kun rokotuksen viimeinenkin teho (jos sitä nyt edes on) lakkaa ja sairauskierre jatkuu kun tauti jyllää. Ketään, ketään ei todellakaan enää suojella. Perusterveet nuoremmatkaan tuskin kovin monia sairastumisia kestävät kunnes immuunipuolustus heikkenee ihan yleistasolla.

Kannattaako nyt siis juhlia "pandemian loppua ja parempia aikoja"? Aivan sekoa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna Ylellä oli just haastattelu, jossa sanottiin, että pandemia loppuu, mutta koronavirus jää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hamstrata vessapaperia, ap!

Vierailija
4/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

down

Vierailija
5/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus ei mihinkään häviä. Jatkossa vaan jokainen itse vastaa siitä miten siltä suojautuu tai ei. Yhteiskunta ei enää holhoa.

Vierailija
6/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virus ei mihinkään häviä. Jatkossa vaan jokainen itse vastaa siitä miten siltä suojautuu tai ei. Yhteiskunta ei enää holhoa.

Tartuntatautilaki on yhä voimassa koronadenialisteista ja bilettävästä pääministeristä huolimatta.

Vierailija
7/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö rokotteet suojaakaan?

Vierailija
8/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olet ja miksi meidän pitäisi kuunnella sinua?

Vierailija
9/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huvittaa tuo uutisointi ”tartunnat laskussa”. Ne on, kun ei testata enää 🤣

Vierailija
10/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteiskunta siihen saakka kiinni, kunnes sinun vanhempasi - kuolevat?

Vierailija
11/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä. Ei hirveesti tee vielä mieli tuuletella. Aika monta kertaa putkeen on jo kaikki mennyt ns. käteen. Ite odotan enää vaan sitä mitä tapahtuu.

Vierailija
12/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuolemat nousussa.

Vierailija
13/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tai sitä seuraava muunnos voi osottautua hyvinkin vaaralliseksi.

Toivottavasti seuraavalla kerralla ei tehdä enää VIIDETTÄ kertaa samaa virhettä, eli lasketaan rajoitukset ja annetaan uuden muunnoksen tulla suomeen ja levitä.

Vierailija
14/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla hehkutettiin 2 vuotta sitten, että onneksi korona kiertää väestön läpi ja sitten ohi on. No ei ole kiertäny vieläkään ja vaikka olisi kiertänyt, niin selvästi ihmiset sairastuvat uudestaan.

Vierailija
15/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas pidän tyhmänä niitä jotka toivoat valtion holhoavan ja rajoittavan heitä hamaan tappiin asti, koska - voi kauhia- saattaa iskeä lenssu, jopa ärhäkkä!

Vierailija
16/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartuntatautilaki on yhä voimassa koronadenialisteista ja bilettävästä pääministeristä huolimatta.

Eikös ollut otsikoissa että koronaa on n kaavailtu poistettavaksi ykeisvaarallisten tartuntatautien listalta? En siis itse ole denialisti vaan rokotettu ja käytön maskia ja vältän turhia kontakteja.

Vierailija
17/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi VARMUUDEN VUOKSI muuttaa niitä lakeja niin, että jos tulee vaarallinen leviävä muunnos, niin saadaan ihan kaikki kiinni ja pakko karanteenit ym, ettei hädän keskellä tarvitse alkaa säätämään asioita ja todeta taas, ettei ihan ehditty.

TOIVON siis, että mitään muunnoksia ei tule ja rajoituksia ei tarvita mutta TYÖKALUT kaiken nopeaan totaaliseen sulkemiseen olisi hyvä olla valmiina, ilman että tulee ongelmia vaikkapa perustuslain kanssa.

Vierailija
18/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viime keväänä puhuttu rajoitusten loppukiristä ja exit-strategiasta?

Sitten se oli juhannuksen jälkeen, marraskuussa......jne.

Vierailija
19/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ollut otsikoissa että koronaa on n kaavailtu poistettavaksi ykeisvaarallisten tartuntatautien listalta? En siis itse ole denialisti vaan rokotettu ja käytön maskia ja vältän turhia kontakteja.

tämä pohjaa ainoastaan juuri tällä hetkellä vallitsevaan omikroniin, kukaan ei tiedä seuraavan variantin vaarallisuudesta, paikkoja avaamalla, varmistamme vain sen, että lisää variantteja tulee

Vierailija
20/63 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä pohjaa ainoastaan juuri tällä hetkellä vallitsevaan omikroniin, kukaan ei tiedä seuraavan variantin vaarallisuudesta, paikkoja avaamalla, varmistamme vain sen, että lisää variantteja tulee

Hyvä pointti! Kun maailmalla avataan rajoituksia liian nopeasti, se johtaa uusien varianttien syntyyn.

Seuraavan variantin leviämiskyky ja haitallisuus taitaa olla hyvinkin satunnaista, eli emme voi ennustaa mitä on tulossa, pitäisi olla varovainen, eikä antaa virukselle näin hyviä mahdollisuuksia muuntua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi