Minkälainen on ihminen joka myrkyttää työpaikan ilmapiiriä?
Kommentit (102)
Selän takana puhujat kaiken alku ja juuri.
Joku kuulee seinän takana puhuttavan itsestään paskaa- käytös muuttuu.
Semmonen joka tiimityössä tekee vain ja ainoastaan niin ku itse haluaa eikä auta vaikka pyytää apua.
Tyypillinen katkera keski-ikäinen nainen.
Mitä se auttaa, jos tietää minkälainen se on?
No meillä hänen nimensä oli Tarja. Ja jo tuo nimi kertonee paljon.
Tyypillinen katkera keski-ikäinen mies.
Sellaiset jotka kommentoi aina toisten eväitä negatiiviseen sävyyn.
Masentunut negatiivinen ihminen.
Yleensä jäänyt haluista huolimatta kumppanin sukupuolielintä vaille tai jäänyt vaille himottua ylennystä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kaikesta valittava joka ei tiedä missä ovi on.
minulla oli edellisessä työpaikassa tällainen pomo. hän oli vuosia opiskellut alaa ja asemaan vaaditaan vuosien kokemus alalta. joka aamu ensimmäisenä hän totesi "v-ttu mitä p-skaa!"
Yleensä terapiassa ravaavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen katkera keski-ikäinen nainen.
Katkeruus ei katso ikää eikä sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jäänyt haluista huolimatta kumppanin sukupuolielintä vaille tai jäänyt vaille himottua ylennystä.
Eiköhän ole ennenmuuta jäänyt vaille rakkautta lapsuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulla oli edellisessä työpaikassa tällainen pomo. hän oli vuosia opiskellut alaa ja asemaan vaaditaan vuosien kokemus alalta. joka aamu ensimmäisenä hän totesi "v-ttu mitä p-skaa!"
Olen irtisanonut tuollaisia asenne vammaisia. käsittämätöntä että on noin korkeaan asemaan päässyt.
Joka työntää nokkansa joka asiaan! Asioihin jotka ei kuuluis hänelle tippaakaan. Esiintyy pikku pomona tiiminsä jäsenille,ookaa ja vinkuu ,tarkastelee toisten töitä jne. Todella rasittavia tälläiset idiootit!
Pomo joka haukkuu pikkuasioistakin päästäkseen sanomaan jotain itseään ylentävää, mikromanageroituaan ensin vartin verran asiasta jota ei firmassa ole tehnyt kymmeneen vuoteen.
Esimerkiksi muita huonompana pitävä, muiden osaamista vähättelevä ja heidän persoonasta "vitsiä heittävä" ilmapiirin myrkyttäjä voi olla itse niin epävarma itsestään, että haluaa siksi painaa alas kaikki muut.
Pääsin eroon tällaisesta työkaverista. Että tuntuu hyvältä.