Mitä aseita teillä on kotona?
Kommentit (41)
Housuissa on ase jota seisottelen mielelläni
Kaulin, paistinpannu, ruuvimeisseli, puukko yms. veitsiä, vesipyssy.
SS-18-ohjus.
Räjähdysteho 600-kertainen verrattuna Hiroshimaan pudotettuun pommiin. Parhaillaan kehittelyssä vielä tehokkaampia aseita. Ei muuten ryttyile naapurit mulle.
ter. Vladimir Vladimirovitš Putin
Siluettiin .357 ja .44 reukku. Practicaliin 9 mm ja .40, Benelli M2 ja kaksi Oberlandin OA-15 kiväärikisoja varten. Piekkari ja kakspiippunen mökillä.
Jos mua alkaa liikaa vituttamaan nämä Vauva-paskan keskustelut niin räjäytän Suomen suurimmat kaupungit tuhkaksi vaikka heti.
terv. Vladimir Vladimirovitš Putin
Haulikko ja pistooli. 70% suomalaisissa kotitalouksissa on ampuma-ase.
Kellään ei vissiin ole ydinasetta?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:22"]
Kellään ei vissiin ole ydinasetta?
[/quote]
Miksi olisi?
Keski-ikäinen yleiskone kaikilla herkuilla. Ja liitto naapureiden kanssa. Heillä osalla uudemmat vehkeet. Budjetti harkinnassa seuraavan asteen yleiskoneeseen lisäosilla on harkinnassa. Tiukka taloudellinen tilanne, mutta tästä ei voi tinkiä. Häshräghallitusdotcom.
Kissanhiekkalaatikko ja vessaharja.
Kaasuase. Integroitu synnyinlahjana mun perseeseen.
Nalkuttava ämmä. Täytyy vain toivoa, ettei meidän kotiin hyökkäävä rosvo älyä tulla kuulosuojaimet päässä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:20"]
Jos mua alkaa liikaa vituttamaan nämä Vauva-paskan keskustelut niin räjäytän Suomen suurimmat kaupungit tuhkaksi vaikka heti.
terv. Vladimir Vladimirovitš Putin
[/quote]
Ugh, ja pikkumies naapurista poistuu kurkiauran kera plastiikkakirurgille.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:21"]Haulikko ja pistooli. 70% suomalaisissa kotitalouksissa on ampuma-ase.
[/quote]
Nyt en jotenki usko, en tunne ketään jolla olisi ase.
Vatkain.