Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USKOVAISET HOI! Mitä helvetissä tapahtuu?

Vierailija
30.05.2015 |

Mitä helvetissä on? Onko kaikilla omanlainen helvetti?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta.

Vierailija
2/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta.
[/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]

Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta.

[/quote]

Gehena, oli tämän kaatopaikan nimi.

Vierailija
4/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on..

[/quote]

Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä.

Vierailija
5/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on..

[/quote]

Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä.
[/quote]onko siellä sieluja? Jos vaikka tapan itseni voinko joutua sinne? Uskotko sä siihen paikkaan?

Vierailija
6/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on.. [/quote]   Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä. [/quote]onko siellä sieluja? Jos vaikka tapan itseni voinko joutua sinne? Uskotko sä siihen paikkaan?

[/quote]

Sielu tarkoittaa olentoa. Jokainen ihminen on elävä olento, ja vieläpä ikuisesti elävä olento. Raamatussa sanotaan, että mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa. Ainoastaan Jeesuksessa on elämä. Siksi, kun ihminen tulee uskoon ja hyväksyy hänet vapahtajaksee, hän itsekin tulee osalliseksi Hänen ruumiistaa, ja Hengestään. Hän siis tulee osalliseksi Jumalallisesta luonnosta, kuten Raamatussa sanotaan. Kadotus taas on tämän vastakohta, hän joutuu eroon tästä Kristus ruumiin yhteydestä ja sen elämästä.

Vierailija
7/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on.. [/quote]   Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä. [/quote]onko siellä sieluja? Jos vaikka tapan itseni voinko joutua sinne? Uskotko sä siihen paikkaan?

[/quote]

Sielu tarkoittaa olentoa. Jokainen ihminen on elävä olento, ja vieläpä ikuisesti elävä olento. Raamatussa sanotaan, että mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa. Ainoastaan Jeesuksessa on elämä. Siksi, kun ihminen tulee uskoon ja hyväksyy hänet vapahtajaksee, hän itsekin tulee osalliseksi Hänen ruumiistaa, ja Hengestään. Hän siis tulee osalliseksi Jumalallisesta luonnosta, kuten Raamatussa sanotaan. Kadotus taas on tämän vastakohta, hän joutuu eroon tästä Kristus ruumiin yhteydestä ja sen elämästä.
[/quote]Jos mun mies ei usko Jumalaan tai muuhun henki juttuihin niin voinko minä omilla rukouksilla saada hänet sitten minun kanssa taivaaseen kun aika jättää?. Minä uskon mutta en tarkalleen osaa sanoa mihin, mutta tiedän että tuolla on joku. Rukoilu auttanut hädässä joka kerta. Mutta en ole perillä näistä asioista

Vierailija
8/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskovainen, mutta luin josksus jostain uskovaisen kirjasta että siellä ikuisen ja polttavan tulen lisäksi madot syö ruumista ja ihminen kokee koko ajan sitä kaikkea mitä eniten elämässään inhosi ja pelkäsi. Esim. jos inhosit oksentamista, niin oksennat koko ajan yms. Tai jos sulla on vaikka reikäkammo, niin olet siellä täynnä reikiä yms.

Vierailija
9/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:46"]En ole uskovainen, mutta luin josksus jostain uskovaisen kirjasta että siellä ikuisen ja polttavan tulen lisäksi madot syö ruumista ja ihminen kokee koko ajan sitä kaikkea mitä eniten elämässään inhosi ja pelkäsi. Esim. jos inhosit oksentamista, niin oksennat koko ajan yms. Tai jos sulla on vaikka reikäkammo, niin olet siellä täynnä reikiä yms.
[/quote]hyi kamala. Mutta tollaseksi mä vähä sitä helvettiä kuvittelinki.

Vierailija
10/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovana olen aina ajatellut, että pahin mahdollinen kohtalo olisi olla ikuisesti ilman Jumalaa ja hänen hyvyyttään. Itse uskonkin, että helvetti ei välttämättä ole mikään kidutuskammio, vaan yksinkertaisesti ikuinen kadotus ja erotus Jumalasta, kenties lopullinen elämän loppu siis.

Vierailija
11/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:50"]Uskovana olen aina ajatellut, että pahin mahdollinen kohtalo olisi olla ikuisesti ilman Jumalaa ja hänen hyvyyttään. Itse uskonkin, että helvetti ei välttämättä ole mikään kidutuskammio, vaan yksinkertaisesti ikuinen kadotus ja erotus Jumalasta, kenties lopullinen elämän loppu siis.
[/quote]mutta jos noin olisi. Niin ymmärtäisikö siellä mitä ympärillä tapahtuu. Vai onko se vähän sama kuin että lamppu vain sammuu?

Vierailija
12/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä juodaan ja nussitaan.

Vierailija
13/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:34"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on.. [/quote]   Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä. [/quote]onko siellä sieluja? Jos vaikka tapan itseni voinko joutua sinne? Uskotko sä siihen paikkaan? [/quote]   Sielu tarkoittaa olentoa. Jokainen ihminen on elävä olento, ja vieläpä ikuisesti elävä olento. Raamatussa sanotaan, että mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa. Ainoastaan Jeesuksessa on elämä. Siksi, kun ihminen tulee uskoon ja hyväksyy hänet vapahtajaksee, hän itsekin tulee osalliseksi Hänen ruumiistaa, ja Hengestään. Hän siis tulee osalliseksi Jumalallisesta luonnosta, kuten Raamatussa sanotaan. Kadotus taas on tämän vastakohta, hän joutuu eroon tästä Kristus ruumiin yhteydestä ja sen elämästä. [/quote]Jos mun mies ei usko Jumalaan tai muuhun henki juttuihin niin voinko minä omilla rukouksilla saada hänet sitten minun kanssa taivaaseen kun aika jättää?. Minä uskon mutta en tarkalleen osaa sanoa mihin, mutta tiedän että tuolla on joku. Rukoilu auttanut hädässä joka kerta. Mutta en ole perillä näistä asioista

[/quote]

Ymmärtäisin että jokaisen ihmisen on itse tehtävä uskonratkaisunsa. "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." Mark. 16:16 Et siis voi "pelastaa" miestäsi omilla rukouksillasi, sillä Jeesus on ainoa pelastaja. Mutta rukoilla aina voi ja kannattaa, ei Raamatussa siihen turhaan rohkaista, vaan kehoitetaan antamaan kaikki murheet hänen käteensä, sillä hän pitää huolen. Ja näkee kaiken. Meidän ymmärryksemme on niin vajavainen kaikessa.

Vierailija
14/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:34"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on.. [/quote]   Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä. [/quote]onko siellä sieluja? Jos vaikka tapan itseni voinko joutua sinne? Uskotko sä siihen paikkaan? [/quote]   Sielu tarkoittaa olentoa. Jokainen ihminen on elävä olento, ja vieläpä ikuisesti elävä olento. Raamatussa sanotaan, että mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa. Ainoastaan Jeesuksessa on elämä. Siksi, kun ihminen tulee uskoon ja hyväksyy hänet vapahtajaksee, hän itsekin tulee osalliseksi Hänen ruumiistaa, ja Hengestään. Hän siis tulee osalliseksi Jumalallisesta luonnosta, kuten Raamatussa sanotaan. Kadotus taas on tämän vastakohta, hän joutuu eroon tästä Kristus ruumiin yhteydestä ja sen elämästä. [/quote]Jos mun mies ei usko Jumalaan tai muuhun henki juttuihin niin voinko minä omilla rukouksilla saada hänet sitten minun kanssa taivaaseen kun aika jättää?. Minä uskon mutta en tarkalleen osaa sanoa mihin, mutta tiedän että tuolla on joku. Rukoilu auttanut hädässä joka kerta. Mutta en ole perillä näistä asioista

[/quote]

Ymmärtäisin että jokaisen ihmisen on itse tehtävä uskonratkaisunsa. "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." Mark. 16:16 Et siis voi "pelastaa" miestäsi omilla rukouksillasi, sillä Jeesus on ainoa pelastaja. Mutta rukoilla aina voi ja kannattaa, ei Raamatussa siihen turhaan rohkaista, vaan kehoitetaan antamaan kaikki murheet hänen käteensä, sillä hän pitää huolen. Ja näkee kaiken. Meidän ymmärryksemme on niin vajavainen kaikessa.
[/quote]mutta mulle ei mikään olisi taivas ilman, jos mun mies olisi joutunut kadotukseen..

Vierailija
15/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:43"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:34"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:26"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:24"]Ensinnäkään sanaa helvettiä ei edes löydy Raamatusta. Suomenkielisessä Raamatussa puhutaan kadotuksesta joka kai viittaa historiallisesti Israelissa olleeseen ja heidän tuntemaansa kaatopaikkaan, jossa paloi aina tuli. Sinne ei saanut laittaa mitään elävää. Nykyiseltään tunnettu helvettioppi on peräisin katolilaisuudesta. [/quote]no mutta jos löytyis ja olis se helvetti mistä moni puhuu. Minkähänlaista siellä on.. [/quote]   Mutta kun ei löydy. Siellä puhutaan kyllä tulesta joka ei sammu. Kuin myös elämän vedestä. Nämä ovat vastakohdat. Tuli on olemukseltaan kuluttavaa. Vesi taas on elämän lähde. Nämä ovat kuitenkin vain vertauskuvia. Maalliset on katoavaisia ja taivaalliset katoamattomia, mitään katoamatonta ei voida täysin ymmärtää/selittää millään katoamattomalla. Näiden esikuvien kautta voimme kuitenkin ymmärtää jotain kadotuksesta & ikuisesta elämästä. [/quote]onko siellä sieluja? Jos vaikka tapan itseni voinko joutua sinne? Uskotko sä siihen paikkaan? [/quote]   Sielu tarkoittaa olentoa. Jokainen ihminen on elävä olento, ja vieläpä ikuisesti elävä olento. Raamatussa sanotaan, että mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa. Ainoastaan Jeesuksessa on elämä. Siksi, kun ihminen tulee uskoon ja hyväksyy hänet vapahtajaksee, hän itsekin tulee osalliseksi Hänen ruumiistaa, ja Hengestään. Hän siis tulee osalliseksi Jumalallisesta luonnosta, kuten Raamatussa sanotaan. Kadotus taas on tämän vastakohta, hän joutuu eroon tästä Kristus ruumiin yhteydestä ja sen elämästä. [/quote]Jos mun mies ei usko Jumalaan tai muuhun henki juttuihin niin voinko minä omilla rukouksilla saada hänet sitten minun kanssa taivaaseen kun aika jättää?. Minä uskon mutta en tarkalleen osaa sanoa mihin, mutta tiedän että tuolla on joku. Rukoilu auttanut hädässä joka kerta. Mutta en ole perillä näistä asioista [/quote]   Ymmärtäisin että jokaisen ihmisen on itse tehtävä uskonratkaisunsa. "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." Mark. 16:16 Et siis voi "pelastaa" miestäsi omilla rukouksillasi, sillä Jeesus on ainoa pelastaja. Mutta rukoilla aina voi ja kannattaa, ei Raamatussa siihen turhaan rohkaista, vaan kehoitetaan antamaan kaikki murheet hänen käteensä, sillä hän pitää huolen. Ja näkee kaiken. Meidän ymmärryksemme on niin vajavainen kaikessa. [/quote]mutta mulle ei mikään olisi taivas ilman, jos mun mies olisi joutunut kadotukseen..

[/quote]

Lihallisen ihmisen puolesta me kaikki ajattelemme näin. Raamatussa kuitenkin sanotaan ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa. Siellä jopa annetaan ymmärtää että sisar/veljesrakkaus on voi olla pelastumisen este, jos se tulee Jumalan rakkautta tärkeämmäksi. Sillä kuitenkin tarkoitetaan lihallista rakkautta. Kun puhutaan hengellisestä rakkaudesta, siellä sanotaan muunmuassa että se joka sanoo rakastavansa Jumalaa, mutta vihaa veljeänsä, ei voi rakastaa Jumalaakaan. Sillä se, joka ei rakasta veljeään jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa jota ei ole nähnyt.

Vierailija
16/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hengaillaan av:llä mamban soidessa.

Vierailija
17/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka haluaa taivaaseen? Helvetissä on paljon paremmat bileet. Grillaillaan makkaraa, vedetään päihteitä ja nussitaan. Saatana on oikeesti ihan hyvä äijä.

Vierailija
18/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 01:43"]

[/quote]

[/quote]mutta mulle ei mikään olisi taivas ilman, jos mun mies olisi joutunut kadotukseen..
[/quote]

Jos miehesi on sinulle tärkeämpi kuin Jeesus, et sinäkään pelastu, vaan menet kadotukseen. Noin sanoo itse Jeesus (narsistisesti häiriintynyt?) Matteuksen evankeliumissa.

Vierailija
19/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:28"]

Kuka muka haluaa taivaaseen? Helvetissä on paljon paremmat bileet. Grillaillaan makkaraa, vedetään päihteitä ja nussitaan. Saatana on oikeesti ihan hyvä äijä.

[/quote]

Ei se Raamatun mukaan noin mene. Kaikki lihalliset himot katoavat. Katoamaton ruumis on erinlainen kuin tämä katoamaton. Ja mitä tulee taivaaseen, Raamatussa ei puhuta siitä sanaakaan, ikään kuin se olisi joku paikka minne mennä. Sen sijaan puhutaan uudesta maasta, jota pyhät tulevat hallitsemaan. Taivaallisuus on sen olotila.

Vierailija
20/23 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 02:28"]

[/quote]

Ei se Raamatun mukaan noin mene. Kaikki lihalliset himot katoavat. Katoamaton ruumis on erinlainen kuin tämä katoamaton. Ja mitä tulee taivaaseen, Raamatussa ei puhuta siitä sanaakaan, ikään kuin se olisi joku paikka minne mennä. Sen sijaan puhutaan uudesta maasta, jota pyhät tulevat hallitsemaan. Taivaallisuus on sen olotila.

[/quote]

*katoavainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan