MINUA KOSITTIIN
Oltiin äsken poikaystävän kanssa sohvalla katsomassa tv:tä ja puhuttiin jotain sukunimistä. Minä sitten heitin että "Mennään hei naimisiin, ni saan sun sukunimen kun se on niin ihana" johon poikaystävä sanoo että "joo, käykö että häät on heinäkuussa?" Johon minä olen että "mitä? Ai oikeesti?" Ja sitten poikaystävä sanoo "No joo joo, sinä saat ihanan sukunimen ja minä saan ihanan vaimon" :D aww. Tämän suloisempaa kosintaa en olisi osannut odottaa :3 Nyt sitten häitä järjestelemään! Aloitettiin seurustelu kun oltiin 18v ja 19v, ja nyt ollaan 24v ja 25v.
Auttakaas mammat, mistä hää järjestelyt kannattaa aloittaa? Kirkkohäitä ei tule koska ollaan ateisteja, eikä siksi kuuluta kirkkoon. Ajattelin että täällä meidän tilalla voisi juhlat pitää..voitaisiin saapua takapihalla "alttarille" todistajan eteen meidän hevosilla...oi joi. Tämäkö on nyt sitä kuuluisaa häähössötystä??
Nyt menin ihan sekaisin..
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:26"]Mun avomies kysyi multa yllättäen riidan keskellä, että tuletko vaimokseni vaikka siis ollaan jo kihloissa oltu 2 vuotta ja sovittu, että se johtaa naimisiinmenoon, mutta ei olla ajateltu pitää mitään "kiirettä". Meillä vaan on ihan täysin eri käsitys meidän häistä. Mä haluaisin pienet kirkkohäät ja hääpuvun, ammattilaisen tekemän häämeikin ja kampauksen, mies haluaisi maistraatissa häät jossa ei olisi kuin meidän vanhemmat ja tuleva lapsi ja hääpukua en kuulemma tarvi, en oo edes uskaltanut sanoa toivovani ammattilaisen tekemää meikkiä ja hiuksia. Oon aina halunnut olla edes vähän prinsessa omissa häissäni (ainoa haaveeni), mutta mies ei sitä ymmärrä/hyväksy, eikä meillä ole rahaa. En tiedä mikä tässä olisi kompromissi. Onnea teille!
[/quote]
Kiitos ja toivottavasti pääsette hyvään kompromissiin miehesi kanssa :D Minun sulhoni just äsken ihmetteli että yllättävän halpoja on minun katsomani häämekot :D Kuulemma oli ajatellut että mekkoon menisi yli 2000e. Näytin muutamia mekkoja ja kaikkien hinta ulkomailta kuljetettuna oli n.500e. Ei paha hinta.
-Ap
[/quote]
Mäkin katselin jotain halpoja, mutta en tiedä uskaltaako niihin luottaa, kun alhainen hinta, eikä voi sovittaa ennen ostopäätöstä.
[/quote]
Niin no totta, mutta olen tilannut ulkomailta samoista paikoista muita mekkoja ja ne olivat ainakin hyviä :)
ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 06:30"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:16"]Onnea! Turhahan sitä on liikaa jahkailla. 15 minsaa sitten kosittu ja nyt jo sopiva hääpukukin löytynyt. UPEAA!!!
Aiotteko harrastaa kihlajaisseksiä vielä tänä iltana? Tuu sit kertoo meille, miten meni, jooko?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:15"]Ihanaa, onnea! Mutta kyllä teille kiire tulee :D [/quote] Kiitos! :D Ja niin vähän tulee. Onneksi tiedän jo suunnilleen minkätapaisen mekon haluan. Haluan tämäntapaisen mekon:(Tiedän tyylini ei ole ihan massaa :D) http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549971159/2012-New-Collection-Front-Short-Long-Back-Strapless-Neting-Layers-White-And-Black-Wedding-Dress-E.jpg -Ap
[/quote]
[/quote]
No kerettiin jo aikaisemmin tänään päivällä puuhailla ;)
-Ap
[/quote]
Ehkäisyn voi nyt jättää pois. Varmaan lapset ovat myös välittömästi tervetulleita.
[/quote]
Ei todellakaan jätetä pois ehkäisyä :D Ei ole lapset tervetulleita. Ja joo heräsin jo tähän aikaan vaikka ei tarvitse lähteä minnekkään...olen aamuvirkku.
ap
[/quote]
Tähän aikaan jo? Minä nukkuisin jos voisin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 06:58"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 06:30"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:16"]Onnea! Turhahan sitä on liikaa jahkailla. 15 minsaa sitten kosittu ja nyt jo sopiva hääpukukin löytynyt. UPEAA!!!
Aiotteko harrastaa kihlajaisseksiä vielä tänä iltana? Tuu sit kertoo meille, miten meni, jooko?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:15"]Ihanaa, onnea! Mutta kyllä teille kiire tulee :D [/quote] Kiitos! :D Ja niin vähän tulee. Onneksi tiedän jo suunnilleen minkätapaisen mekon haluan. Haluan tämäntapaisen mekon:(Tiedän tyylini ei ole ihan massaa :D) http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/549971159/2012-New-Collection-Front-Short-Long-Back-Strapless-Neting-Layers-White-And-Black-Wedding-Dress-E.jpg -Ap
[/quote]
[/quote]
-Ap
[/quote]
Ehkäisyn voi nyt jättää pois. Varmaan lapset ovat myös välittömästi tervetulleita.
[/quote]
Ei todellakaan jätetä pois ehkäisyä :D Ei ole lapset tervetulleita. Ja joo heräsin jo tähän aikaan vaikka ei tarvitse lähteä minnekkään...olen aamuvirkku.
ap
[/quote]
Tähän aikaan jo? Minä nukkuisin jos voisin.
[/quote]
Hevoset ja vuohet pitää ruokkia :) Kohta kipasen tallille ja ruokin hepat.
-Ap
Ihana tuo mekko! Meillä on samanlainen maku :D
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:10"]Ihana tuo mekko! Meillä on samanlainen maku :D
[/quote]
Niin taitaa olla :D
-Ap
Ihan kamala mekko. Hyi helvetti, ei tuo ole häämekko.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:23"]Ihan kamala mekko. Hyi helvetti, ei tuo ole häämekko.
-Ap
[/quote]
Mitä helvettiä?? :D En minä tuota kirjoittanut!
-Ap, se oikea ap.
No tämä on oikeasti hauska provo :D
Nuo "tänäkesänä" ja "ensiviikolla" kruunaa wt-tyylin. Hyvä ap!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:34"]No tämä on oikeasti hauska provo :D
Nuo "tänäkesänä" ja "ensiviikolla" kruunaa wt-tyylin. Hyvä ap!
[/quote]
Provo? Etkö usko että ihmiset menee naimisiin lyhyelläkin varoitusajalla :D Minä kyllä kirjoitin tänä kesänä..joku muu "korjasi" sen.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:34"]No tämä on oikeasti hauska provo :D Nuo "tänäkesänä" ja "ensiviikolla" kruunaa wt-tyylin. Hyvä ap! [/quote] Provo? Etkö usko että ihmiset menee naimisiin lyhyelläkin varoitusajalla :D Minä kyllä kirjoitin tänä kesänä..joku muu "korjasi" sen. -Ap
[/quote]
Ei se asia vaan tyyli. Sen tunnistaa kyllä. Mutta ihan kiva aihe ja söpöä haaveilua.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:34"]No tämä on oikeasti hauska provo :D Nuo "tänäkesänä" ja "ensiviikolla" kruunaa wt-tyylin. Hyvä ap! [/quote] Provo? Etkö usko että ihmiset menee naimisiin lyhyelläkin varoitusajalla :D Minä kyllä kirjoitin tänä kesänä..joku muu "korjasi" sen. -Ap
[/quote]
Ei se asia vaan tyyli. Sen tunnistaa kyllä. Mutta ihan kiva aihe ja söpöä haaveilua.
[/quote]
No sinähän se tiedät kaiken. Älä usko jos et halua, mutta miksi helvetissä keksisin tälläisen provon?
-Ap
Onnea! Toivottavasti kerkeätte järjestää kaiken! :)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:18"]Onnea! Toivottavasti kerkeätte järjestää kaiken! :)
-Ap
[/quote]
Siis miksi te laitatte "-Ap"...??? En minä tuota taaskaan kirjoittanut!
-Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:18"]Onnea! Toivottavasti kerkeätte järjestää kaiken! :)
-Ap
[/quote]
Siis miksi te laitatte "-Ap"...??? En minä tuota taaskaan kirjoittanut!
-Ap
[/quote]
Trollit yrittää lavastaa sinua provoksi. Älä välitä, kyllä ne vielä lopettaa. Itse olen kyllä kerran kirjoittanut ajatuksissani johonkin ketjuun "Ap", vaikka ei ole ollut tarkoitus :D
Onnittelut!!! Kuulostaa niin ihanalta :) Harmittaa, että ihmiset kateuksissaan ja pirusillaan alapeukuttavat, ja vähättelevät teiän naimisiinmenoa. Olettehan olleet jo kauan yhdessä niin miksi ei? :) Itse olen vasta 21, mutta haaveilen kyllä että tuo toinen puolisko joskus kosii. Kiirettä siis ei ole, mutta haaveilen vain :) Mutta joo, ihan ensimmäiseksi kannattaa soittaa sinne maistraattiin ja tilata puvut. Koska varmaan tiedät että useissa ulkomaanliikkeissä myös se puvun lähetys saattaa kestää. Joten parasta sen kanssa laittaa töpinäksi. Sitten etsiä juhlapaikka. Eikun... Meinasitteko omalla tilalla pitää? Vieraat pitää miettiä, tehdä kutsut ja postittaa ne, ja siihen tarvitaan se juhlapaikan osote :) Nämä on nyt kriittisimmät asiat. Bändejä yleensä löytyy, toki suositut on buukattu aika päiviä sitten. Ja jos pitopalvelua ei löydy (uskon kyllä että löydätte) niin syömiset voi järjestää vaikka itsekin ja apua saa usein läheisiltä kun pyytää ja maksaa vaikka pienen korvauksen vaivannäöstä :) Tästä varmaan ite lähtisin liikkeelle... Onnittelut vielä!
N21
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:34"]Onnittelut!!! Kuulostaa niin ihanalta :) Harmittaa, että ihmiset kateuksissaan ja pirusillaan alapeukuttavat, ja vähättelevät teiän naimisiinmenoa. Olettehan olleet jo kauan yhdessä niin miksi ei? :) Itse olen vasta 21, mutta haaveilen kyllä että tuo toinen puolisko joskus kosii. Kiirettä siis ei ole, mutta haaveilen vain :) Mutta joo, ihan ensimmäiseksi kannattaa soittaa sinne maistraattiin ja tilata puvut. Koska varmaan tiedät että useissa ulkomaanliikkeissä myös se puvun lähetys saattaa kestää. Joten parasta sen kanssa laittaa töpinäksi. Sitten etsiä juhlapaikka. Eikun... Meinasitteko omalla tilalla pitää? Vieraat pitää miettiä, tehdä kutsut ja postittaa ne, ja siihen tarvitaan se juhlapaikan osote :) Nämä on nyt kriittisimmät asiat. Bändejä yleensä löytyy, toki suositut on buukattu aika päiviä sitten. Ja jos pitopalvelua ei löydy (uskon kyllä että löydätte) niin syömiset voi järjestää vaikka itsekin ja apua saa usein läheisiltä kun pyytää ja maksaa vaikka pienen korvauksen vaivannäöstä :) Tästä varmaan ite lähtisin liikkeelle... Onnittelut vielä!
N21
[/quote]
Kiitos :) Omalla tilalla aiotaan pitää, ja miehelle ei tarvitse kun vaan mustan tai valkoisen pukuliivin (onko se sillä nimellä??), koska ei todellakaan ole mikään pukumies :D Sanoi että sellaisen liivin haluaa, ja sitten vaan mustat pillifarkut ja silinterihattu. Rakastaa mustia pillifarkkuja köh köh. No käy minulle! :D Kunhan nyt ei revi niitä että ovat edes vähän "asiallisemmat", koska yleensä repii ne polvista auki. Itsellä puku jo valmiina katsottuna, joten tilaan sen tänään :) vanhemmille ja isovanhemmille ilmoitin ja sanoivat että auttaavat ruokien kanssa. Poikaystävä kysyy tänään meidän kaverin bändiä esiintymään :)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:15"]
Ihanaa, onnea! Mutta kyllä teille kiire tulee :D
[/quote]
Miten niin kiire. Meillä mies kysyi perjantaina, mentäiskö naimisiin heinäkuussa. Vastasin, että joo. Ajoimme maistraattiin ja hommattiin se joku esteettömyysjuttu, missä menee viikko. Seuraavalla viikolla kävin ostamassa mekon ja mies uuden paidan pukuunsa. Sormus haettiin perjantaina ja maanantaina kävin ostamassa kukkapuskan ja ajettiin maistraattiin. Kotona tarjottiin vanhemmille ja sisaruksille kahvit. Eli 12 päivää kosimisesta olimme naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:15"]
Ihanaa, onnea! Mutta kyllä teille kiire tulee :D
[/quote]
Miten niin kiire. Meillä mies kysyi perjantaina, mentäiskö naimisiin heinäkuussa. Vastasin, että joo. Ajoimme maistraattiin ja hommattiin se joku esteettömyysjuttu, missä menee viikko. Seuraavalla viikolla kävin ostamassa mekon ja mies uuden paidan pukuunsa. Sormus haettiin perjantaina ja maanantaina kävin ostamassa kukkapuskan ja ajettiin maistraattiin. Kotona tarjottiin vanhemmille ja sisaruksille kahvit. Eli 12 päivää kosimisesta olimme naimisissa.
[/quote]
Niin, kyllähän sitä kerkeää kun on yli kuukausi aikaa :)
-Ap
Laita kuva siitä mekosta jonka tilasit! :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:16"]Onnea! Turhahan sitä on liikaa jahkailla. 15 minsaa sitten kosittu ja nyt jo sopiva hääpukukin löytynyt. UPEAA!!!
[/quote]
[/quote]
-Ap
[/quote]
[/quote]
ap