Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääsisi ala-asteelta läpi :(

Vierailija
29.05.2015 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulusta pääsevät kaikki läpi, vaikka eivät osaisi nimeään kirjoittaa. Valitettavasti.

t. yläkoulun opettaja

Vierailija
22/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 11/12, ja väärin meni historian kysymys. Vaihtoehdoissa piti sanoa mikä tapahtuma on vanhin ja vaihtoehto oli " kaupankäynti vilkastui" ja tämä meni väärin. Kuulemma tämä tapahtui vasta Rooman valtkunnan hajoamisen kälkeen. Mutta kyllä kaupankäynti alkoi jo pian maanviljelyksen kehityksen jälkeen, ja jo ennen Rooman keisarikuntaa esim foiniakaiset oli merkittäviä kauppiaita, ja kaupankäynti oli Aasiassa ja Välimerellä hyvin vilkasta. Huono kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:21"]

Mä sain 11/12, ja väärin meni historian kysymys. Vaihtoehdoissa piti sanoa mikä tapahtuma on vanhin ja vaihtoehto oli " kaupankäynti vilkastui" ja tämä meni väärin. Kuulemma tämä tapahtui vasta Rooman valtkunnan hajoamisen kälkeen. Mutta kyllä kaupankäynti alkoi jo pian maanviljelyksen kehityksen jälkeen, ja jo ennen Rooman keisarikuntaa esim foiniakaiset oli merkittäviä kauppiaita, ja kaupankäynti oli Aasiassa ja Välimerellä hyvin vilkasta. Huono kysymys.

[/quote]

Sama meni minulla väärin. Kauppaa kyllä käytiin vilkkaasti jo hyvissä ajoin ennen Rooman valtakunnan syntyä, saati tuhoa.

Testin on tehnyt joku av-mamma. Nauratti, kun äidinkielen kysymyksessä piti tietää, mikä neljästä vaihtoehdosta ei ole virke, ja yksi näistä vaihtoehdoista oli "Täällä on vapaa kassa!"

Vierailija
24/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin läpi. Mut testi haukkui mua elämän koululaiseksi, vaikka mulla on maisterin paperit. En oo vaa tarttenu noita alakoulun oppeja ku ehkä 10% siitä mitä on opetettu. Matikkaa ja äikkää ja englantia lähinnä. Eli siellä opetetaan paljon turhaa. (Itsetunnonkin olen itse joutunut kasvattamaan.)

Vierailija
25/28 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on monta eri kysymystä. Koittakaa tehdä testi uudelleen niin osa kysymyksistä vaihtuu.
Mä en kyllä muista että meillä olisi ala-asteella ollut historiaa tai fysiikkaa!!!

Vierailija
26/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:48"]

Noissa on monta eri kysymystä. Koittakaa tehdä testi uudelleen niin osa kysymyksistä vaihtuu. Mä en kyllä muista että meillä olisi ala-asteella ollut historiaa tai fysiikkaa!!!

[/quote]

Ainakin meillä oli 80-90-lukujen vaihteessa historiaa ala-asteella, kemia ja fysiikka tuli vasta yläasteella.

Vierailija
27/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin elämäm koululainen. 

Ennen minua pidettiin fiksuna... Hahaa!

Vierailija
28/28 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi 10, sitten 7 ja lopuks 9.