Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin niitä miehiä, jotka roikottavat naisia, että eikö sellainen tunnu pahalta?

Vierailija
26.01.2022 |

Siis ollaan jonkun kanssa vaikka tiedostetaan, ettei se toinen ole se, jonka kanssa haluaisi oikeasti seurustella. Tälle naiselle kuitenkin uskotellaan, että ”katsellaan kaikessa rauhassa” siis tapaillaan, vaikka mies tiedostaa hyvin, ettei suhteella ole tulevaisuutta ja suhde loppuu heti siinä vaiheessa kun joku ”parempi” ilmestyy näköpiiiriin.

Mietin, että eikö tuosta tule paha olo, huono omatunto jne? Annetaan toisen uskoa, että jotain saattaisi olla, vaikka ei ole. Eikö voidi sanoa naiselle suoraan sen sijaan että uskottelee jotain epämääräistä?

Tunnen monta naista, joille on jäänyt aika isot haavat tällaisista roikotussuhteista. Ymmärrättekö te miehet sen?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin tuollaista normaalit ihmiset harrastaa. Jotenkin ovat narsistisesti kieroutuneita.

Vierailija
2/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan kuuluu pelimies gurujen pakeilla olleiden normi koodistoon. Eka aloitetaan omasta mielestään rumista ja helpoista siirtyen lopulta ferrareihin tai tyytyen siihen mitä saadaan. Eivät tunne sanaa ihastuminen, ainoastaan himo sekä status. Menettävät mielellään omaisuutensakin näille 9-10 tason naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista tämä.

Miehille moraali ja omatunto on vissiin tuntemattomia käsitteitä.

Vierailija
4/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille ihmiselle tulee huono omatunto eikä ryhdy moiseen. Kaikki ihmiset eivät ole normaaleja. Iso osa ihmisistä on todella tyhmiä.

Vierailija
5/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harvinaista tämä.

Miehille moraali ja omatunto on vissiin tuntemattomia käsitteitä.

Ennen miehet soitteli huohotus linjoille nykyään panomiehille. Miehet rahastamassa miehiä :D

Vierailija
6/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule huono omatunto. Seksiä saa silloin tällöin ja ruokahuolto pelaa, joten mitä muuta tässä odottaa? 

Vierailija
7/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään kun miehillä on se arvoluokitus naisille tai tasoluokitus. Alemman tason naisilla ei ole mitään väliä.

Silti pitävät itseään suurenakin romantikkona ja empaatikkona.

Vierailija
8/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tule huono omatunto. Seksiä saa silloin tällöin ja ruokahuolto pelaa, joten mitä muuta tässä odottaa? 

Tämän takia sperma kannattaa käydä hakemassa Cryosilta tai Serbiasta (halvin)

Ladies, take notes! ☝️

Vierailija
9/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa toisenlaisia miehiä? Kyselee sinkku. En halua tuollaista miestä, vaikkei minua roikottaisikaan

Vierailija
10/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko esitellä: mies.

Ja tällainen pitäisi vaivoikseen haluta? Miettikää, naiset.

Vierailija
11/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei roikota, nainen itse valitsee roikkua. Yrittäkää nyt edes kerran elämässä ottaa vastuuta omista valinnoistanne, naiset. Ei aina voi syytellä muita omasta elämästään.

Mä arvasin, että joku tuo tämän argumentin esille. Jos mies lupailee epämääräisiä ja antaa olettaa, että tulevaisuutta on, niin mistä nainen voisi tietää, ettei olekaan tosimielellä. Ärsyttää, että naisia syyllistetään jopa miesten valehtelusta!

Vierailija
12/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan yhtään sen pahemmalta kuin naisilla jotka pyörittää montaa miestä yhtäaikaa ilman aikomustakaan sitoutua yhteenkään

Vierailija
13/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on varmaa pitää yks, mieluummin kaks salettia pimssua lämpimänä.

Vierailija
14/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tätä samaa naisena. Ei omatunto kolkuta, koska mistä mä tiedän että tekeekö mies mulle sitä samaa? Ollaan ehkä molemmat valmiita dumppaamaan toinen heti paremman tyypin ilmestyessä paikalle.

Vierailija
15/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa toisenlaisia miehiä? Kyselee sinkku. En halua tuollaista miestä, vaikkei minua roikottaisikaan

On kyllä. Vaara kohdata tällainen on vain äärimmäisen suuri. Voithan toki kokeilla tapailla naapurimaiden miehiä. Jätä ihmeessä, mikäli tuntuu ettei näidenkään kaa tule kesää.

Vierailija
16/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä naisilla myös oma vastuu. Usein mies on sanonut, että ei hae mitään totista tms. mutta nainen ei uskonut. Aika harvassa ovat ne, jotka lupaavat mennä naimisiin mutta sitten eivät mene. 

Vierailija
17/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen tätä samaa naisena. Ei omatunto kolkuta, koska mistä mä tiedän että tekeekö mies mulle sitä samaa? Ollaan ehkä molemmat valmiita dumppaamaan toinen heti paremman tyypin ilmestyessä paikalle.

Kysymys: miksi olet ihmisen kanssa, josta et oikeasti välitä? Tätä en ymmärrä. Eikös tuosta tuu 5@tunne, että on esine, ei ihminen.

Vierailija
18/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset ei roikota miehiä

Vierailija
19/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei roikota, nainen itse valitsee roikkua. Yrittäkää nyt edes kerran elämässä ottaa vastuuta omista valinnoistanne, naiset. Ei aina voi syytellä muita omasta elämästään.

Mä arvasin, että joku tuo tämän argumentin esille. Jos mies lupailee epämääräisiä ja antaa olettaa, että tulevaisuutta on, niin mistä nainen voisi tietää, ettei olekaan tosimielellä. Ärsyttää, että naisia syyllistetään jopa miesten valehtelusta!

No eihän se mieskään vielä tiedä. Juuri siksi ne "lupaukset" ovat epämääräisiä. Naisen pitää kasvattaa selkäranka ja ottaa vastuuta siitä, että ihan itse valitsee jäädä roikkumaan epämääräisten lupausten varaan. 

Vierailija
20/63 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset ei roiku miehissä, jotka ovat pari tasoa korkeammalla, kun se perus pallinaama ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän