Mietin niitä miehiä, jotka roikottavat naisia, että eikö sellainen tunnu pahalta?
Siis ollaan jonkun kanssa vaikka tiedostetaan, ettei se toinen ole se, jonka kanssa haluaisi oikeasti seurustella. Tälle naiselle kuitenkin uskotellaan, että ”katsellaan kaikessa rauhassa” siis tapaillaan, vaikka mies tiedostaa hyvin, ettei suhteella ole tulevaisuutta ja suhde loppuu heti siinä vaiheessa kun joku ”parempi” ilmestyy näköpiiiriin.
Mietin, että eikö tuosta tule paha olo, huono omatunto jne? Annetaan toisen uskoa, että jotain saattaisi olla, vaikka ei ole. Eikö voidi sanoa naiselle suoraan sen sijaan että uskottelee jotain epämääräistä?
Tunnen monta naista, joille on jäänyt aika isot haavat tällaisista roikotussuhteista. Ymmärrättekö te miehet sen?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei tunnu kukaan tietävän, mitä tarkoittaa oikea pelimies....
No kerro sinä meille?
Mietitkö vastaavia naisia, jotka roikottavat miehiä, ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Nämä roikottajat jäävät lopulta yksin. He etsivät sellaista naista, että kukaan ihminen ei voi sellainen nainen olla. Ei saa näyttää tunteita, pitää haluta sina seksiä, hoitaa koti jne. Joku nössykkä voi tuohon suostua..,
Toivottavasti jäävätkin. Tuo on sellainen ihmistyyppi, jolle ei toivo mitään hyvää. Parasta olisi jos joskus rakastuisivat oikeasti, ja sitten nainen tekisi heille saman tempun, minkä he ovat tehneet lukuisille naisille aiemmin. Siinähän itkisivät sitten.
Juu. Jotkut roikottivat naista vuosia, takavuosina. Naisten pitäisi lähteä ajoissa jos miestä ei oikeasti kiinnosta tai ole kiva luonne.
Sekä miehet että naiset roikottaa. Olen roikkunut ja roikottanut. Kannattaa aina miettiä, että mitä itse tekee. Jos mies sanoo, että katsotaan ihan rauhassa ja muuta lääpää, niin se on selvä merkki, että ei ole kiinnostunut sitoutumaan. Next!
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa toisenlaisia miehiä? Kyselee sinkku. En halua tuollaista miestä, vaikkei minua roikottaisikaan
Kyllä edelleen on miehiä, jotka eivät tähän tapailuhömppään lähde mukaan. Eiväthän kaikki naisetkaan lähde. Mutta eivät kaikki seurustelusuhteetkaan johda avioliittoon. On se silti selkeämpää, että on vain sinä ja minä ja katsotaan mitä meistä kahdesta tulee ja toivotaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kivalta tunnu, mutta en raaskinut sanoa. Munattomuutta se tietty oli.
Ristiriitaista. Et raaskinut sanoa totuutta, mutta kuitenkin raaskit roikottaa ja käytännössä valehdella. Hieno mies, toden totta. Lopulta jouduit kuitenkin sanomaan, eikö niin?
If you can't stand the heat don't go to sauna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harvinaista tämä.
Miehille moraali ja omatunto on vissiin tuntemattomia käsitteitä.
Monille naisille myös.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Palstalta olen oppinut, että aina kun naisella on ongelma, hän syyttää muita. 100 % kerroista. Nainen on itse aina vain uhri. Tämän takia hänen elämänsä ei koskaan muutu paremmaksi, koska hän toistaa samoja virheitä jatkossakin.
Puppua! Jo Aatami syytti Eevaa ja Jumalaa omasta mokasta! Nykymies syyttää naisia ja yhteiskuntaa.
Uhriutumisen mestarit naiset ja persut.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin tuollaista normaalit ihmiset harrastaa. Jotenkin ovat narsistisesti kieroutuneita.
Ennen oli juuri pakko tehdä näin että sai sitä pesää, piti uskotella että "joo ikuisesti ollaan blaah blaah", muutoin ei saanut, en tiedä onko niin nykyäänkin, siis täysin naisten pihtauksen aiheuttamaa tämä.
Moni kuitenkin etsi jatkuvasti vähän paremman näköistä mutta ei halunnut tehdä tätä pitkää etsintää puutteessa, miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei roikota, nainen itse valitsee roikkua. Yrittäkää nyt edes kerran elämässä ottaa vastuuta omista valinnoistanne, naiset. Ei aina voi syytellä muita omasta elämästään.
Mistä nainen voi tietää, että häntä roikotetaan? Tiedän eräänkin tapauksen, jossa pariskunta asui yhdessä vuosia, nainen otettiin mukaan kaikkiin sukujuhliin jne. Mutta ei ollut "vaimomatskua", koska ei ollut akateeminen, joten kun naisen biologinen kello alkoi tikittää ja hän alkoi haluta muutakin kuin yhdessä asumista, mies kenkäisi naisen.
Kerro, mistä nainen voi tietää ettei mies ole tosissaan, jos hänet esitellään koko suvulle ja asutaan yhdessä vuosia?
Ja ei, minä en ole tarinan nainen, vaan tarinan mies on sukulaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei roikota, nainen itse valitsee roikkua. Yrittäkää nyt edes kerran elämässä ottaa vastuuta omista valinnoistanne, naiset. Ei aina voi syytellä muita omasta elämästään.
Koko yhteiskuntana eläminen perustuu sille että luotamme toisiimme. Miten naisen pitäisi tietää että mieheen ei pidä luottaa ja mies valehtelee kun lupailee yhteistä tulevaisuutta? Missä on miehen vastuu? Miksi mies ei voi olla rehellinen?
Toki on monia tilanteita joissa nainen roikkuu miehessä vaikka mies on kertonut ettei halua mitään vakavaa ja pyörittää muita samalla. Silti nainen ripustautuu ja toivoo. Silloin vastuu on ripustautujalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko yhteiskuntana eläminen perustuu sille että luotamme toisiimme. Miten naisen pitäisi tietää että mieheen ei pidä luottaa ja mies valehtelee kun lupailee yhteistä tulevaisuutta? Missä on miehen vastuu? Miksi mies ei voi olla rehellinen?
Toki on monia tilanteita joissa nainen roikkuu miehessä vaikka mies on kertonut ettei halua mitään vakavaa ja pyörittää muita samalla. Silti nainen ripustautuu ja toivoo. Silloin vastuu on ripustautujalla.
Mutta onko vastuu koskaan naisella? Siis ylipäätänsä mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin tuollaista normaalit ihmiset harrastaa. Jotenkin ovat narsistisesti kieroutuneita.
Ennen oli juuri pakko tehdä näin että sai sitä pesää, piti uskotella että "joo ikuisesti ollaan blaah blaah", muutoin ei saanut, en tiedä onko niin nykyäänkin, siis täysin naisten pihtauksen aiheuttamaa tämä.
Moni kuitenkin etsi jatkuvasti vähän paremman näköistä mutta ei halunnut tehdä tätä pitkää etsintää puutteessa, miksi pitäisi?
Seksitreffit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, jos naiset vain vapaasti jakaisivat ihan kaikille, ei miesten tarvitsisi teeskennellä, että he ovat kiinnostuneita naisista myös ihmisinä. On naisten vika, että miesten on pakko huijata heitä. Eipä ole vähään aikaan tullu luettua yhtä moraalitonta ja empatiakyvytöntä viestiä.
Käännetäänpä ne sukupuolet, ja keskustellaan sitten. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko vastuu koskaan naisella? Siis ylipäätänsä mistään?
Eli siis mielestäsi vastuu on kuulijalla, nainen on vastuuton jos luottaa mieheen? Naisten pitäisi lähtökohtaisesti olettaa, että miesten puheet yhteisestä elämästä ovat p*askapuhetta?
Ei ole. Sä vain vihaat miehiä.