Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö teidän vuokra-asunnossa konellinen ilmastointi kiinni klo 23 aikaan?

Vierailija
26.01.2022 |

Itse olen huomannut että huoneeseen tulee kuuma juuri tuohon aikaan yöstä. Onko se tavallista että konellinen ilmastointi hiljennetään yön ajaksi? Onko ketään asiantuntijaa paikalla, joka voisi vastata kysymykseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee jugend-talon omistusasunnos koneellinen ilmastointi (tai siis poistoilmapuhallin) pois päältä jo klo 22. Puhaltimet ovat päällä vain klo 7-10 ja 16-22 noin suunnilleen ettei turhaan puhalleta lämmintä ilmaa harakoille silloin kun se ei ole tarpeen,

Vierailija
2/6 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee, meillä ilmanvaihto on jotenkin yhteydessä vauva.fi keskustelupalstoihin ja se lukitaan varmaan samasta syystä öisin, ettei hörhöt pääse jakamaan sinne arveluttavaa materiaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee, meillä ilmanvaihto on jotenkin yhteydessä vauva.fi keskustelupalstoihin ja se lukitaan varmaan samasta syystä öisin, ettei hörhöt pääse jakamaan sinne arveluttavaa materiaalia.

Vai sellaista tänään.

Vierailija
4/6 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kokonaan kiinni mene, vain pienemmälle. Ja lähtee käyntiin esim. kylppärissä jos käy suihkussa niin alkaa hetken päästä käymään hirveä humina kun poistaa sitä kosteaa ilmaa, sama jos tekee ruokaa niin liesituulettimen saa itse tehokkaammalle.

Vierailija
5/6 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni. Sattumalta huomasin kun olin yöllä hereillä, että ilmanpoisto on suljettu kokonaan. Soitin isännöitsijälle ja ihmettelin asiaa, ihan normia kuulemma. Ei ihme että on huono ilma, kun ilma ei liiku mihinkään kun poisto on kiinni.

Vierailija
6/6 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nurinkurista. Yöllä just tärkeetä olla hyvä ilmanvaihto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan